Per què em falta una reserva al programari?
Airbnb sends reservations directly to your software. Normally this happens instantly, but sometimes this can take a few hours. If a reservation is still missing from your software for longer than that, you should confirm if the listing was connected to your software at the time of booking.
To confirm a listing connection, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser of your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Review the Sync Status column
- The listing should display Connected
If your listing isn’t connected, follow these directions to connect the listing.
If your listing seems to be connected, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the missing reservation so they can help you confirm if your listing was connected to your software at the time of the booking. If necessary, they’ll contact Airbnb's Technical Support team for further investigation.
Articles relacionats
- Amfitrió
Com puc fusionar i publicar directament anuncis que estiguin connectats?
Si fusiones els anuncis, t'assegures de no crear duplicats i de conservar tant els continguts com les avaluacions que tens. - Amfitrió
Com puc canviar les opcions de sincronització dels meus anuncis connectats?
Canvia les opcions de sincronització per gestionar la informació de l'anunci directament a Airbnb. - Amfitrió
Gestionar anuncis amb programari connectat a una API
Si el titular de l'equip gestiona els anuncis a Airbnb des del seu compte amb programari connectat a una API, també pot fer servir aquest pr…