Què passa si tinc problemes tècnics durant una experiència en línia?
Les persones que participen en una experiència en línia tenen dret a rebre un reembossament en el cas que hi hagi algun problema tècnic, com ara problemes de vídeo o d'àudio, que els impedeixi participar en l'experiència.
Amfitrions d'experiències en línia
Si tens algun problema tècnic que t'impedeix organitzar la sessió, com ara problemes de vídeo o d'àudio, hauràs d'enviar un reembossament als participants. Per enviar un reembossament:
- Ves al Calendari.
- Cerca la sessió que vols cancel·lar.
- Clica l'opció Cancel·la l'experiència.
- Clica Problemes amb Zoom com a motiu de la cancel·lació.
- Confirma la cancel·lació.
Si has de fer una cancel·lació per problemes tècnics, no et penalitzarem i els participants rebran un reembossament íntegre. Pots enviar un missatge als participants per informar-los que ja hem tramitat el reembossament i que poden tornar a reservar la teva experiència en un altre horari.
Tingues en compte que només podràs reembossar una sessió fins a l'hora que s'acabi. Per exemple, si la sessió és de les 10:00 a les 11:00, només podràs cancel·lar-la i enviar el reembossament íntegre als participants fins a les 11:00. Després d'aquesta hora, no podràs cancel·lar-la, ja que es considerarà que s'ha dut a terme com estava previst. Si després d'aquest termini algun participant ha de rebre un reembossament, posa't en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat perquè t'ajudin.
Participants d'experiències en línia
Si tens algun problema tècnic que t'impedeix participar en una experiència, com ara problemes de vídeo o d'àudio, pots sol·licitar un reembossament al Centre de resolucions. Per sol·licitar un reembossament:
- Ves a la pestanya Viatges.
- Cerca la sessió per la qual vols sol·licitar un reembossament.
- Fes clic a Mostra'n la informació.
- Clica l'opció Envia o sol·licita un pagament.
Després de sol·licitar un reembossament, pots tornar a reservar la mateixa experiència en un altre horari.
Articles relacionats
- Viatger
Cobrar tarifes fora d'Airbnb
Per regla general, els amfitrions no poden cobrar cap tarifa o suplement fora de la plataforma d'Airbnb, llevat que tinguin l'autorització e… - Viatger
Què he de fer si l'amfitrió em demana més diners?
Quan fas una reserva a través d'Airbnb, et detallem tota la informació relativa al preu. No obstant això, hi ha algunes excepcions.