Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?

Què passa si tinc problemes tècnics durant una experiència en línia?

Les persones que participen en una experiència en línia tenen dret a rebre un reembossament en el cas que hi hagi algun problema tècnic, com ara problemes de vídeo o d'àudio, que els impedeixi participar en l'experiència.

Amfitrions d'experiències en línia

Si tens algun problema tècnic que t'impedeix organitzar la sessió, com ara problemes de vídeo o d'àudio, hauràs d'enviar un reembossament als participants. Per enviar un reembossament:

  1. Ves al Calendari.
  2. Cerca la sessió que vols cancel·lar.
  3. Clica l'opció Cancel·la l'experiència.
  4. Clica Problemes amb Zoom com a motiu de la cancel·lació.
  5. Confirma la cancel·lació.

Si has de fer una cancel·lació per problemes tècnics, no et penalitzarem i els participants rebran un reembossament íntegre. Pots enviar un missatge als participants per informar-los que ja hem tramitat el reembossament i que poden tornar a reservar la teva experiència en un altre horari.

Tingues en compte que només podràs reembossar una sessió fins a l'hora que s'acabi. Per exemple, si la sessió és de les 10:00 a les 11:00, només podràs cancel·lar-la i enviar el reembossament íntegre als participants fins a les 11:00. Després d'aquesta hora, no podràs cancel·lar-la, ja que es considerarà que s'ha dut a terme com estava previst. Si després d'aquest termini algun participant ha de rebre un reembossament, posa't en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat perquè t'ajudin.

Participants d'experiències en línia

Si tens algun problema tècnic que t'impedeix participar en una experiència, com ara problemes de vídeo o d'àudio, pots sol·licitar un reembossament al Centre de resolucions. Per sol·licitar un reembossament:

  1. Ves a la pestanya Viatges.
  2. Cerca la sessió per la qual vols sol·licitar un reembossament.
  3. Fes clic a Mostra'n la informació.
  4. Clica l'opció Envia o sol·licita un pagament.

Després de sol·licitar un reembossament, pots tornar a reservar la mateixa experiència en un altre horari.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't