Com poden sol·licitar els viatgers reservar una data o una hora noves per a la meva experiència?
Guests can request to book your experience any date or time not listed on your calendar. They can send a request by contacting you from your experience page.
Once a guest sends you a request, you can review the reservation details and decide if you want to accept or deny their request. If you accept the reservation request, the guest will be prompted to complete the booking through a message in their inbox.
Confirming a reservation
To confirm a request:
- Click Review request to review the reservation details
- Choose Schedule to accept the request, or Decline
- Click View instance to review the accepted request details
How confirmed reservations work
Once you accept a guest’s new instance request, it’ll be scheduled on your calendar. It will be available for others to book, unless the request was for a private booking. If a guest sends you a request and you accept it, they'll still have to confirm and pay to complete their booking. If you decline a request, it won’t be scheduled on your calendar, and you can respond to the guest with a different time that works better for your schedule.
Articles relacionats
- Viatger
Sol·licitar una data o una hora noves per a una experiència
Posa't en contacte amb l'amfitrió si vols enviar una sol·licitud per a una data o un horari que no aparegui al calendari. Revisarà la teva s… - Viatger
Cercar allotjaments
Aplica filtres, consulta els mapes i llegeix la descripció dels allotjaments per restringir les opcions disponibles i trobar l'espai que mil… - Viatger
Com puc modificar la data o l'hora de la reserva d'una experiència?
Per modificar la reserva, ves a la informació del viatge.