Com es fa?
•
Administrador de viatges
Cancel·lacions d'amfitrions i Airbnb per a viatges de negocis
Cancel·lacions d'amfitrions i Airbnb per a viatges de negocis
If a Host cancels a business traveler's reservation, we'll send the traveler an email explaining the cancellation and any applicable refund. They can rebook the trip, or ask their employer's travel admin to do it for them.
To rebook reservations as an admin:
- Log in to your Airbnb for Work account and go to your dashboard
- Select Trips in the navigation bar
- If a trip has been canceled, it’ll be displayed in the Needs attention tab
- Click on the traveler’s name, and their itinerary will open in a new window
- Click Rebook now
The Rebook now link will automatically populate a search for places that match the original booking dates, number of guests, and location.
You can get details about the cancellation, contact Airbnb for support, or message the affected traveler, all from their itinerary.
Learn more about managing company travel.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
Tirol
Si t'estàs plantejant fer d'amfitrió a Airbnb, aquí trobaràs informació que t'ajudarà a entendre la normativa de la teva ciutat.Com funcionen les reserves i les sol·licituds de reserva
Aquí trobaràs informació important, com ara com gestionar les reserves d'una empresa, perquè tu i el teu equip pugueu centrar-vos a tenir un…- Amfitrió
Marcar el teu espai a Airbnb.org com a No publicat o modificar-ne l'anunci
Pots modificar la configuració d'Airbnb.org o deixar-hi d'anunciar el teu espai sempre que vulguis.
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't