Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?
Amfitrió

Enviar un reembossament a l'hoste

Són coses que poden passar als millors amfitrions: la wifi no dona senyal o la banyera d'hidromassatge no està prou calenta. Si hi ha cap problema que ha perjudicat els hostes, pots enviar-los un reembossament íntegre o parcial abans, durant o després de l'estada. Els avisarem immediatament i processarem el reembossament en un termini de 48 hores.

Tingues present que, un cop envies l'import, es considera que la transacció és definitiva.

Reembossaments abans de l'arribada

Per fer un reembossament a un hoste abans de la data d'arribada, entra a Reserves, selecciona una reserva i fes un clic o un toc a l'opció Envia o sol·licita un pagament.

Per fer un reembossament a un hoste:

  1. Fes un clic al Centre de resolucions i clica Envia diners.
  2. Selecciona l'hoste a qui vols enviar els diners i fes clic a Següent.
  3. A l'apartat Tria un motiu, tria el cas que descrigui millor la teva situació pel que fa al reembossament.
  4. Fes clic a Següent.
  5. Introdueix l'import del reembossament i afegeix un missatge per a l'hoste.
  6. Fes clic a Següent i després a Envia.

Els amfitrions hauran d'enviar un reembossament o una sol·licitud en un termini de 60 dies a partir de la data de sortida.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't