Com es fa?
•
Viatger
Quan has d'enviar un missatge a l'amfitrió?
Quan has d'enviar un missatge a l'amfitrió?
You’re more than welcome to contact a Host at any time. Sometimes, you’ll have to—other times, it’s simply a good idea.
When you must message a Host
Unless you’ve found an Instant Book listing, you’ll have to request that the Host accept your stay. At the Confirm and pay stage of your request, you’ll need to include a brief message about why you’re traveling and when you’ll check-in.
When it’s a good idea to reach out
- Before sending a trip request: You could send a pre-emptive hello or double-check that their place is available.
- If you have a question: You should be clear about what to expect. Just check the listing description to make sure the answer isn’t already there.
- If you’re already booked but you need more info: You can use your message thread with your Host or you can go to your Trips.
Haven’t heard back?
Most Hosts respond within a few hours, but time zones and lack of internet access might slow things down. In the meantime, try reaching out to other Hosts in the area. Just be careful not to send more than one trip request for the same dates to ensure you don’t end up double booked.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- Viatger
Contactar amb els amfitrions
Si vols més informació sobre un espai o una experiència abans de fer la reserva, pots enviar un missatge a l'amfitrió a través d'Airbnb. - Viatger
Contactar amb un amfitrió sense fer cap reserva
Abans de reservar un allotjament, pots posar-te en contacte amb l'amfitrió i fer-li preguntes concretes sobre l'espai i la disponibilitat, e… - Viatger
Temps de resposta de l'amfitrió
Els amfitrions disposen d'un termini de 24 hores per acceptar o rebutjar oficialment una sol·licitud de reserva. Rebràs un missatge de corre…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't