Com es fa?
•
Viatger
Quan has d'enviar un missatge a l'amfitrió?
Quan has d'enviar un missatge a l'amfitrió?
You’re more than welcome to contact a Host at any time. Sometimes, you’ll have to—other times, it’s simply a good idea.
When you must message a Host
Unless you’ve found an Instant Book listing, you’ll have to request that the Host accept your stay. At the Confirm and pay stage of your request, you’ll need to include a brief message about why you’re traveling and when you’ll check-in.
When it’s a good idea to reach out
- Before sending a trip request: You could send a pre-emptive hello or double-check that their place is available.
- If you have a question: You should be clear about what to expect. Just check the listing description to make sure the answer isn’t already there.
- If you’re already booked but you need more info: You can use your Inbox to message the Host or go to your Trips.
Haven’t heard back?
Most Hosts respond within a few hours, but time zones and lack of internet access might slow things down. In the meantime, try reaching out to other Hosts in the area. Just be careful not to send more than one trip request for the same dates to ensure you don’t end up double booked.
T'hem ajudat amb aquest article?
Articles relacionats
- ViatgerContactar amb els amfitrionsSi vols més informació sobre un espai, un amfitrió o una experiència abans de fer la reserva, pots enviar un missatge a l'amfitrió a través …
- ViatgerSi no pots contactar amb l'amfitrióQuan tinguis una reserva confirmada, trobaràs l'adreça electrònica i el número de telèfon de l'amfitrió al fil de missatges de l'estada.
- ViatgerContactar amb un amfitrió sense fer cap reservaAbans de reservar un allotjament, pots posar-te en contacte amb l'amfitrió i fer-li preguntes concretes sobre l'espai i la disponibilitat, e…
Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't