L'accessibilitat a Airbnb

A continuació t'expliquem què fem perquè viatjar amb nosaltres sigui més fàcil.
Un telèfon mòbil mostra la superposició de Més filtres, que és un dels molts filtres de cerca disponibles. Hi ha una capçalera de secció que posa «Prestacions d'accessibilitat». A sota, les prestacions d'accessibilitat estan agrupades per zones, com ara Entrada i aparcament per als viatgers, amb unes caselles perquè seleccionis totes les prestacions que vulguis.

Filtres de cerca més eficients

Hem simplificat els filtres d'accessibilitat per facilitar les cerques.

Revisió de les prestacions d'accessibilitat

Revisem les prestacions d'accessibilitat que indiquen els amfitrions dels allotjaments per garantir-ne la precisió.
Una pantalla d'un mòbil mostra una sèrie de prestacions d'accessibilitat per a un anunci a Airbnb. La primera diu «entrada sense esglaons per als viatgers» i, a sota, hi ha imatges que es corresponen amb aquesta prestació. Més avall hi ha una altra prestació d'accessibilitat que diu «entrada per a viatgers de més de 81 centímetres», amb la imatge corresponent.
Un mòbil mostra els missatges entre una amfitriona, que diu que el seu allotjament és accessible, i un viatger, que en demana més informació. El missatge de l'hoste diu: «Hola, Shea! La rampa és a l'entrada principal o a la porta del darrere de casa teva?». La resposta de l'amfitriona és: «Hola, Adam. La rampa és al davant. Moltes gràcies!».

Comunicació directa amb els amfitrions

Pots escriure directament a l'amfitrió per demanar-li més informació sobre les prestacions d'accessibilitat de l'allotjament o l'experiència que ofereix.
Tres generacions d'una família riuen contents en un allotjament accessible a Airbnb. Davant del membre de més edat de la família hi ha una cadira de rodes.

Escolta la declaració d'accessibilitat digital d'Airbnb

L'accessibilitat digital a Airbnb

Fem tots els possibles per complir la Llei europea d'accessibilitat i el nivell AA de les Directrius d'accessibilitat del contingut web (WCAG) 2.1 al lloc web i a les aplicacions mòbils d'Airbnb.

Com treballem?

  • Incorporem les millors pràctiques d'accessibilitat digital en els nostres processos de disseny i d'enginyeria.
  • Posem a disposició dels nostres treballadors formació contínua i recursos sobre accessibilitat.
  • Contractem verificadors de qualitat interns i externs.
  • Disposem d'un equip pluridisciplinari que s'encarrega de supervisar i resoldre els problemes d'accessibilitat digital relacionats amb el nostre lloc web i les nostres aplicacions.
  • Formem el nostre equip d'assistència sobre temes d'accessibilitat digital.

Comentaris

Ens agradaria rebre els teus comentaris sobre les pràctiques d'accessibilitat digital d'Airbnb. Ens els pots fer arribar a digital-accessibility@airbnb.com.

Equips especialitzats

A Airbnb tenim equips que treballen exclusivament per crear productes que tothom pugui fer servir. Estan formats per enginyers, dissenyadors i altres professionals i tenen l'objectiu de garantir que la plataforma creixi tenint en compte l'accessibilitat.

Les nostres especificacions d'accessibilitat digital

Ens comprometem a dissenyar una experiència accessible en tots els navegadors i dispositius.

Per defensar activament l'accessibilitat, treballem en els aspectes següents:

Logotip de la United Spinal Association.
Logotip del National Council on Independent Living.
Logotip de l'American Association of People with Disabilities.
Logotip de la Red Costarricense de Turismo Accesible.

Som aquí per ajudar-te

Consulta el Centre d'ajuda per a més informació.