Salta
Confiança i seguretat

La teva seguretat és la nostra prioritat

Per crear un món on tothom pugui sentir-se com a casa necessitem fomentar la confiança a la nostra comunitat. Així doncs, a mesura que Airbnb creix, és vital que recopilem i publiquem els estàndards que han estat els pilars d’aquesta comunitat internacional des del principi; ho fem per transmetre els nostres valors, però també per mostrar el tipus d’actitud que valorem.

Tanmateix, aquest document està en evolució constant, ja que mai deixem d’observar la nostra comunitat per millorar-la dia a dia. Fins al moment, hem comprovat que aquests són els cinc valors indispensables per als nostres usuaris, per això sempre ens esforcem perquè estiguin presents en cada experiència que oferim.

Tranquil·litat

L'experiència d'Airbnb comença en el moment en què t'animes a viure una aventura. Els nostres usuaris fan aquest pas perquè saben que som una comunitat segura. Com que volem que tothom pugui gaudir de l'experiència d'Airbnb amb total tranquil·litat, no acceptem que cap usuari mostri una actitud amenaçadora o perillosa.

Fer mal a algú o a tu mateix

No cometis abús ni assetjament sexual, ni exerceixis violència de gènere, trafiquis amb persones, retinguis ningú contra la seva voluntat ni cometis robatori o qualsevol altre acció violenta. La nostra comunitat rebutja qualsevol membre d'organitzacions perilloses, com grups terroristes, racistes o de crim organitzat. Airbnb es compromet a col·laborar amb les forces policials com sigui necessari i respondre a les seves sol·licituds vàlides.

A Airbnb fem tot el possible per ajudar la gent amb problemes i ens prenem molt seriosament temes com el suïcidi, l’autolesió, els trastorns alimentaris i l’addicció a les drogues.

Amenaçar algú

No intentis maltractar ningú, ja sigui física o verbalment. Per a nosaltres, les amenaces d’autolesió són un assumpte igual de seriós que els actes en sí, de manera que, si ens avisen d’una situació d’aquest tipus, és possible que hi intervinguem.

Crear situacions perilloses

No pots tenir armes sense segur guardades a casa, crear cap risc de malaltia, tenir animals perillosos al teu allotjament ni crear situacions que augmentin la probabilitat d’incendi o que impedeixin la sortida en cas d’emergència.

Seguretat

Els membres de la comunitat d’Airbnb comparteixen cases, barris i experiències. Tant si ets un amfitrió que ha decidit obrir les portes de casa seva com si ets un hoste que gaudeix de l’hospitalitat d’un amfitrió, no volem que mai pateixis per la teva seguretat. De la mateixa manera, també et preguem que respectis la propietat, la informació i les pertinences dels altres.

Robatori, vandalisme o extorsió

No has d'emportar-te cap article que no sigui teu, fer servir els objectes d’una altra persona sense el seu permís ni fer una copia de les seves claus o de la seva documentació d'identitat. No pots danyar la propietat d’altres, quedar-te en un allotjament després que la reserva hagi finalitzat ni amenaçar ningú d’escriure-li una mala avaluació o pressionar-lo d'una altra manera per aconseguir algun tipus de compensació.

Correu brossa, frau i frau electrònic

No realitzis cap transacció fora de la plataforma d'Airbnb, no cometis frau amb targetes de crèdit ni a les reserves, ni blanqueig de diners; no intentis redirigir els usuaris a altres webs o productes que no estiguin relacionats amb nosaltres; no desviïs pagaments dirigits a altres persones, abusis del nostre sistema de recomanacions ni facis falses afirmacions contra altres membres de la comunitat.

Violació de la privadesa o els drets de propietat intel·lectual d'una altra persona

Està prohibit espiar altres persones. No està permès l'ús de càmeres al teu allotjament, excepte si has notificat prèviament la seva existència i sempre que siguin visibles. Tanmateix, queden estrictament prohibides a qualsevol zona privada (com ara els banys o els dormitoris). Tampoc està permès accedir a comptes aliens sense autorització o infringir el dret a la privacitat, els drets de propietat intel·lectual o de marca.

Respecte

La comunitat internacional d’Airbnb és tan diversa, única i activa com el món en què vivim. El respecte és el valor que ens manté units, el que ens permet integrar-nos sense problemes en les diferents comunitats i sentir-nos com a casa.

Actituds discriminatòries o violència verbal

Has de tractar amb respecte a tothom amb qui parlis. Així doncs, hauràs de complir totes les lleis sobre aquest tema i no tractar els viatgers de manera diferent per la seva raça, ètnia, origen nacional, religió, orientació sexual, sexe, gènere o identitat de gènere, ni tampoc si presenten una discapacitat o pateixen una malaltia greu. Tot seguint aquesta filosofia, tampoc consentim que els nostres usuaris insultin altres persones per aquests motius.

Abusos i assetjaments

No pots compartir les dades personals d’altres per ridiculitzar-los o fer-los xantatge, mostrar una actitud abusiva envers altres persones, difamar ningú ni infringir els nostres estàndards d'avaluació i de continguts.

Accions irrespectuoses amb la comunitat

No pots causar molèsties a les zones comunes, tractar els veïns com si fossin recepcionistes, crear un ambient incòmode i molest per a les persones del teu voltant ni ignorar les preguntes o les peticions dels veïns o de la comunitat.

Autenticitat

Les experiències amb Airbnb haurien de ser moments inoblidables i plens d’aventures increïbles. La nostra comunitat es basa en la confiança, de manera que l’autenticitat és un valor imprescindible. Necessitem que hi hagi un equilibri entre les expectatives dels hostes i els amfitrions, que les comunicacions siguin sinceres i que la informació que es proporcioni sigui detallada.

Oferir informació personal falsa

No pots facilitar-nos un nom o una data de naixement falsos, fer servir un allotjament per satisfer objectius comercials o per celebrar esdeveniments o festes sense el permís del teu amfitrió, tenir més d’un compte ni crear-ne un si no ets major d’edat.

Oferir informació de l’espai falsa

No pots oferir informació falsa sobre la ubicació del teu espai o la teva disponibilitat, ni enganyar els hostes sobre el tipus d'espai o les seves característiques. No pots substituir un espai per un altre, crear anuncis fraudulents o falsos, deixar comentaris que no siguin honestos, oferir preus enganyosos ni ocultar informació sobre els possibles perills o problemes de l’allotjament.

Vendre un servei en lloc d'oferir una experiència

Airbnb va néixer amb la idea que les persones d’arreu del món poguessin compartir les seves llars a través de la nostra plataforma. Tot i que l’empresa ha crescut molt des de llavors i la iniciativa de les cases compartides ja és internacional, continuem esperant que els amfitrions obrin les seves portes per compartir la seva llar amb il·lusió i no que vegin aquesta experiència com una simple transacció.

Fiabilitat

Cada experiència a Airbnb és única, com ho són també les característiques de cada casa, de cada barri i de cada amfitrió. La nostra comunitat funciona en base a aquests detalls, per això, la confiança en els altres n'és un element indispensable, ja sigui quant a la fluïdesa de la comunicació, les condicions de l’allotjament o les expectatives creades.

Oferir allotjaments no habitables

No pots oferir espais que no compleixin uns requisits mínims de netedat, que no disposin d’electricitat ni aigua sense haver informat prèviament a l’hoste o que no siguin espais (p. ex., una tenda de campanya) o no estiguin fixes en un lloc (p. ex., vaixells amb motor).

Trencar compromisos

Excepte en els casos de força major, no pots cancel·lar una reserva després que hagi passat el termini límit que estableix la política de cancel·lació de l’anunci. Has d'assistir a la cita de l’arribada a l’allotjament, efectuar el pagament de la reserva i respectar les normes de la casa.

No respondre o no estar disponible

No pots deixar que les teves avaluacions empitjorin a mesura que passi el temps, desentendre’t dels teus hostes durant el procés de reserva o durant l’estada, oblidar-te d’oferir-los una forma de contacte ni negar-te a participar en el nostre procés de resolució.