SI RESIDEIXES, O L'OFORMAS PER LA QUAL ACTUES ESTÀ ESTABLERTA ALS ESTATS UNITS, TINGUES EN COMPTE QUE LA CLÀUSULA D'ARRIT I LA RENÚNCIA A LES CONDICIONS DEL SERVEI D'AIRBNB ES APLIQUEN A QUALSEVOL DISPUTA RELACIONADA AMB AQUESTES CONDICIONS ADDICIONALS.
Aquestes condicions estan subjectes a la Llei Austràlia de Consum. Els nostres serveis disposen de garanties que no es poden excloure en virtut de la Llei australiana de consum. Aquestes Condicions s'apliquen en la mesura màxima permesa per la Llei australiana de consum.
Última actualització: 1 d'agost del 2024
Gràcies per utilitzar Airbnb per a viatges de negocis!
El teu ús del Programa d'Airbnb per a viatges de negocis (el «Programa de viatges de negocis») per part de la teva empresa, entitat o altra organització, està subjecta a aquestes Condicions d'Airbnb per a viatges de negocis («Condicions de treball»), que complementen les Condicions del servei d'Airbnb (les Condicions del servei de pagaments) i la Política de privacitat d'Airbnb (la «Política de privacitat») (en conjunt, les «Condicions d'Airbnb»). En acceptar aquestes Condicions de Treball, confirmes i garanteixes que: (i) has proporcionat el nom legal exacte de la teva empresa, entitat o altra organització (en aquest document anomenat "la teva organització" o "organització") en el flux d'inscripció del Programa de Treball; i ii) tens l'autoritat legal per actuar com a agent i acceptar aquestes Condicions de treball en nom d'aquesta organització (en aquestes Condicions de Treball, les referències a "tu" o "el teu" són en la teva capacitat com a representant de la teva organització, autoritzats a actuar en nom i contracte per a la teva organització).
La nostra recollida i ús de dades personals en relació amb l'accés i l'ús de la Plataforma Airbnb o Airbnb for Work és tal com es descriu a la nostra Política de privacitat (i no es regeix per aquestes Condicions de treball).
Tots i cadascun dels serveis de processament de pagaments a través de o en relació amb l'ús de la Plataforma Airbnb els proporciona una o més entitats de pagaments d'Airbnb tal com s'estableix a les Condicions de pagament.
Qualsevol condicions en majúscules utilitzades en aquestes Condicions de treball i no definides tindrà els significats que s'indiquen a les Condicions d'Airbnb.
Quan aquestes Condicions per treball esmenten «Airbnb», «nosaltres», «nosaltres» o «nostre», es refereix a l'empresa d'Airbnb amb la qual està contractant la teva organització o a l'empresa d'Airbnb que funciona d'acord amb aquestes Condicions per a viatges de treball, tal com s'estableix a les Condicions del servei i de pagament.
1.1 Airbnb ofereix el Programa de treball per ajudar les organitzacions com la teva a gestionar allotjaments, experiències i esdeveniments relacionats amb el treball (cadascun, una «Reserva de Treball»). El tauler de control d'Airbnb per a viatges de negocis (el "Tauler de control") proporciona a la teva organització accés als detalls de les Reserves de negocis realitzades pel teu personal a la Plataforma Airbnb, incloent-hi les dades personals dels membres que participin en la reserva de negocis. Una reserva per a viatges de negocis només apareix al tauler de control si una persona ha vinculat el seu compte d'Airbnb amb la teva organització afegint una adreça de correu electrònic afiliada a la teva organització i ha indicat que una reserva en concret és per motius de negocis o de feina. Els membres que han afegit una adreça electrònica afiliada a l'organització al seu compte d'Airbnb es denominen en aquestes Condicions de feina com a «Professionals». La teva organització només pot utilitzar la reserva de feina i altres dades que et proporcionem com a part del Programa de treball amb la finalitat de gestionar els seus viatges de negocis, allotjaments, esdeveniments i experiències.
1.2 La teva organització també pot dirigir-nos a compartir les dades de la reserva de feina amb tercers que ofereixen serveis a la teva organització, com ara empreses de gestió de viatges i proveïdors de servei d'atenció. La teva organització pot veure les integracions de tercers disponibles a través del Programa de treball i començar a compartir-les amb aquests tercers mitjançant el tauler de control. La teva organització, i no Airbnb, és responsable dels teus proveïdors de serveis i serà responsable de qualsevol reclamació, pèrdua, despesa, cost o danys derivats d'un acte o omissió o condició d'un dels teus proveïdors de serveis o proveïdors, ja sigui per la teva organització, Airbnb o un tercer.
1.3 Utilitzem els dominis de correu electrònic de la teva organització per associar Professionals a la teva instància del Programa de Treball en funció de l'adreça electrònica d'empresa que ens proporcionen els professionals. Si altres entitats afiliades a la teva organització (per exemple, sota propietat o control comú) («Entitats del client») comparteixen un domini de correu electrònic, els professionals d'aquestes entitats afiliades estaran associats a la sessió d'Airbnb for Work de la teva organització. La teva organització és responsable de garantir que totes aquestes entitats afiliades compleixin aquestes Condicions de treball i seran responsables de qualsevol reclamació, pèrdua, despesa, cost o danys derivats d', o basats en, un acte o omissió de qualsevol d'aquestes entitats afiliades (inclosa la teva organització) o el seu personal, ja sigui per la teva organització, Airbnb o un tercer. Si la teva organització (o els seus afiliats) utilitzen més d'un domini de correu electrònic, pots associar aquests dominis addicionals a la teva organització afegint-los a través del tauler de control.
1.4 La teva organització també és responsable de completar un perfil de facturació («Perfil de facturació») per a cada entitat del client i de assignar cada professional a un perfil de facturació. Cada professional només es pot assignar a un perfil de facturació.
1.5 A més, abans d'utilitzar el Programa de treball, la teva organització és responsable de (i) crear i assignar cada professional a un equip o equip, i (ii) seleccionar un mètode de pagament i la moneda preferida per a cada equip. La teva organització s'encarrega d'afegir professionals a l'equip correcte.
Periòdicament afegim funcions al Programa de Treball i també podem eliminar o modificar les funcions de tant en tant. Normalment expliquem com utilitzar les funcions del Programa de treball on apareixen, a les pàgines del programa de treball i en les comunicacions sobre el Programa de treball. També actualitzem i modificem periòdicament aquestes Condicions de Treball, així com les Condicions d'Airbnb i altres condicions i polítiques que regulen l'ús de la Plataforma Airbnb. La teva organització reconeix que, a la nostra pròpia discreció, podem actualitzar, modificar, modificar o interrompre totes les funcions proporcionades com a part del Programa de treball.
Els professionals de la
teva organització poden autoritzar altres membres a fer i gestionar les reserves per a ells, i altres membres poden autoritzar els teus professionals a fer el mateix. Els membres que participin en una reserva són responsables dels seus actes i omissions, i dels dels seus convidats, en relació amb la reserva, incloent-hi el compliment de les normes o requisits específics de la reserva, com ara les normes de la casa, les polítiques de cancel·lació, els requisits d'edat i els requisits d'identificació. Un Membre que faci una reserva en nom d'una altra persona també és responsable de qualsevol acció que aquest membre de la reserva prengui en relació amb la reserva, incloent-hi el pagament de la reserva, la comunicació amb l'amfitrió i assegurar-se que els hostes coneixen alguna norma o requisit per a la reserva. La teva organització també serà responsable de qualsevol reclamació, pèrdua, despesa, cost o dany que sorgeixi o es basi en els actes o les omissions dels teus professionals en relació amb una reserva de feina que coincideixi amb la responsabilitat de la teva organització segons la legislació aplicable.La teva organització és responsable d'assegurar-se que la llista de professionals inclosa en la sessió d'Airbnb for Work de la teva organització (que apareix al tauler de control) sigui precisa, actualitzada i inclosa en el perfil i l'equip de facturació corresponents. Si un professional deixa la teva organització, és responsabilitat teva eliminar aquest professional mitjançant el tauler de control. També podem oferir una integració amb el programari de gestió de la identitat per facilitar l'eliminació automàtica dels professionals a la seva sortida; si aquesta integració està disponible, apareixerà al tauler de control.
Podem posar ofertes i promocions a disposició organitzacions i professionals que participin en el Programa de feina. Aquestes ofertes i promocions estan subjectes a aquestes Condicions per a viatges de negocis i, depenent de la promoció, és possible que t'oferim informació addicional sobre com funciona la promoció, com treure partit de la promoció i la promoció pot estar subjecta a condicions legals addicionals.
6.1 A la seva exclusiva discreció, Airbnb pot oferir facturació com a opció de facturació («Facturació de facturació») a la teva organització. La facturació estarà subjecta a les condicions següents, a més de les Condicions de pagament i a les condicions predeterminades establertes a la secció 7.2 següent.
6.2 Requisits de facturació. Per poder optar a la facturació de factures, la teva organització ha de sotmetre a una avaluació satisfactòria, per part d'Airbnb, de les referències de crèdit, l'estructura legal i altres documentacions de suport proporcionades per la teva organització a Airbnb (la «Avaluació de crèdit»). La teva organització proporcionarà un avís per escrit a Airbnb en un termini de 10 dies hàbils després de qualsevol canvi en la seva estructura legal, estat/país d'organització o qualsevol informació proporcionada a Airbnb. Si la informació de facturació de la teva organització canvia, hauràs d'editar la informació del perfil de la factura, incloent-hi el nom de facturació, l'adreça de facturació, els números d'identificació fiscal i qualsevol informació de contacte.
Airbnb es reserva el dret de denegar la facturació en funció del resultat de l'avaluació de crèdit en qualsevol moment. Airbnb també es reserva el dret de demanar un suport addicional de crèdit en forma de garantir, carta de crèdit o dipòsit de seguretat.
La teva organització es facturarà a la moneda de facturació seleccionada per la teva organització segons la secció 1.5 anterior. Airbnb facturarà la teva organització en funció de les Reserves de treball realitzades pels Professionals de la teva organització (i els seus afiliats) establertes al tauler de control, incloent-hi les reserves fetes en diferents països o monedes i fetes per les entitats del client identificades per la teva organització al perfil de facturació.
6.3 Viatges restringits. La teva organització reconeix que és possible que la facturació de factures no estigui disponible per viatjar a tots els països. Airbnb pot, amb 30 dies d'antelació per escrit, restringir la facturació de facturació en qualsevol país que, a discreció exclusiva d'Airbnb, no sigui compatible amb la facturació («Viatges restringits»). La teva organització ha de modificar la seva política de viatges per prohibir que els seus Professionals utilitzin l'opció de facturació per a viatges restringits i exigir que els seus Professionals pagin per aquesta Reserva de Treball a través d'un altre mètode de pagament permès a la Plataforma Airbnb. Si hi ha algun viatge restringit reservat per professionals de la teva organització o dels seus afiliats, la teva organització autoritza a Airbnb a fer el següent:
i. per a qualsevol Reserva de Treball que Airbnb determine que no es pot facturar d'acord amb aquestes Condicions de treball o a causa d'altres restriccions locals, la teva organització accepta i autoritza a Airbnb a cobrar els altres mètodes de pagament de la teva organització disponibles a la Plataforma Airbnb; i
ii. La teva organització accepta i autoritza Airbnb o els seus afiliats a enviar una factura de l'entitat d'Airbnb aplicable i la teva organització farà el pagament en conseqüència o farà que l'Entitat del Client corresponent (identificada al Perfil de Facturació) pagui Airbnb.
6.4 Condicions generals de pagament de la factura. Subjecte a la Secció 15 de les Condicions de pagament, la teva organització pagarà les quantitats indicades a les factures enviades per Airbnb. Airbnb envia les factures de les quantitats que s'han de pagar a un compte de FBO d'Airbnb Payments, tal com s'indica a la factura. Aquesta informació de liquidació de pagaments es troba a la factura i està subjecta a canvis sense previ avís. Els quantitats facturats poden incloure, i es poden incloure en una o més factures, (1) la tarifa de servei d'Airbnb per a l'ús de la Plataforma Airbnb, si escau (2) impostos, i (3) els imports adeudats a l'amfitrió indicats a la factura que recapta Airbnb Payments.
6.5. Cancel·lació de l'opció de facturació de facturació d'Airbnb. Airbnb pot rescindir la Facturació en cas que s'hagi produït alguna de les següents: (i) si hi ha saldos no pagats de les factures pendents que s'han de pagar amb més de 30 dies d'antelació; (ii) en qualsevol moment, després d'un incompliment reiterat per part de la teva organització de les Condicions d'Airbnb o aquestes Condicions per treballar; (iii) per qualsevol motiu, amb 30 dies d'antelació per escrit a la teva organització; o (iv) si la teva organització no paga l'import de la factura quan s'hagi de pagar 3 o més vegades en qualsevol període de 12 mesos;
Si la teva organització o Airbnb cancel·la l'opció de facturació de factures, ja sigui per part de la teva organització o d'Airbnb, el controlarà les Condicions de pagament. La cancel·lació de l'opció de facturació de factures no eximeix la teva organització de la seva obligació de pagar les reserves de feina.
Aquestes obligacions de pagament, i les d'acord amb la Secció 7 següent, sobreviuran a la rescissió fins que s'hagin pagat totes les quantitats pendents d'Airbnb. La teva organització ha de pagar totes les reserves de treball dels professionals de la teva organització que seleccionin fer servir la facturació de facturació.
7.1 Llevat que estiguem d'acord per escrit en sentit contrari, els pagaments de les Reserves de Treball es regeixen per les Condicions de pagament (no per aquestes Condicions de Treball).
7.2 Si acceptem oferir la facturació de facturació per a reserves de feina a la teva organització, s'aplicaran les condicions predeterminades següents a més de les Condicions de pagament i les condicions de l'opció de facturació establertes a la secció 6 anterior: (i) et facturarem per correu electrònic mitjançant l'adreça de correu electrònic de contacte de facturació que ens proporciones, al Perfil de facturació, per a aquest propòsit; (ii) facturarem la teva organització després de cada Reserva de Treball; (iii) els pagaments s'han de pagar com a màxim 30 dies després de la recepció de la factura; (iii) iv) cada pagament ha d'anar acompanyat d'una remesa de pagament per separat enviada a accountsreceiveable@airbnb.com, i cadascuna d'aquesta remesa ha d'incloure el número de factura i els imports de pagament associats, (v) els pagaments han de ser realitzats per Wire o ACH, (vi) qualsevol quantitat pagada anteriorment acumularà interessos a una taxa igual a l'1,5% inferior al mes o a la taxa màxima permesa permesa per la llei aplicable; i (vii) els pagaments no es poden reduir ni compensar a compte de les quantitats adeudades per Airbnb o per impostos, importacions, drets, retencions o retenció qualsevol altre càrrec o quantitat imposat per una autoritat o organisme governamental o fiscal. Els cicles de facturació poden ser modificats en qualsevol moment per Airbnb, sempre que Airbnb enviï un avís per escrit amb 30 dies d'antelació a la teva organització per correu electrònic. La teva organització és responsable de pagar totes les tarifes, incloent-hi les tarifes bancàries aplicables i/o les tarifes de transferència bancària, associades amb qualsevol pagament. A discreció exclusiva d'Airbnb, podem oferir a la teva organització condicions de pagament alternatives o renunciar a l'aplicació d'un termini concret en un cas determinat; en qualsevol cas, aquesta modificació o renúncia ha de ser confirmada per escrit per escrit amb un avís raonable per a tu.
7.3 Si no podem cobrar el pagament d'un dels teus Professionals per una Reserva de Treball o càrrecs relacionats, la teva organització serà responsable d'aquestes quantitats no pagades, així com de les despeses en què incurrem al cobrar aquestes quantitats, com ara els honoraris d'advocat raonables.
"Dades personals" significa qualsevol informació sobre una persona identificada o identificable, incloent-hi qualsevol informació considerada "informació personal" o "dades personals" en virtut de les lleis o normatives de privacitat o seguretat de dades de la Unió Europea (com ara el Reglament de la Unió Europea (UE) 2016/679), el Regne Unit, Suïssa, qualsevol govern constitutiu o subsidiari de qualsevol de les anteriors i qualsevol altra jurisdicció aplicable (col·lectivament, "Llei de privacitat aplicable").
La nostra recollida i ús de dades personals en relació amb l'accés i l'ús de la Plataforma Airbnb i el Programa de viatges de negocis es descriuen a la nostra Política de privacitat (i no es regeixen per aquestes Condicions de treball).
Quan compartim amb la teva organització Dades personals o les compartim amb tercers en direcció a la teva organització, la teva organització es converteix en l'organització responsable d'aquestes dades. Com a responsable del tractament d'aquestes dades personals, la teva organització és responsable de complir i de garantir que els teus proveïdors de serveis externs compleixin les obligacions d'acord amb la Llei de privacitat aplicable. La teva organització és responsable de qualsevol reclamació, pèrdua, despesa, cost o dany derivat, o basat en un incompliment supòsit o real de la teva organització de complir amb les lleis aplicables de privacitat o seguretat de les dades. Airbnb és responsable de l'ús i el tractament de les dades personals sota el seu control en compliment de la legislació.
Pel que fa a les dades personals que proporcionem a la teva organització a través del Programa de treball, la teva organització ha de, i ha d'assegurar que tercers a qui la teva organització posa a disposició Dades personals (per exemple, empreses de gestió de viatges, proveïdors deures de protecció i altres proveïdors de serveis externs): (i) només utilitzar i revelar Dades personals per dur a terme les activitats autoritzades en la secció 1.1; (ii) complir les seves obligacions a la Llei de privacitat aplicable en relació amb la Llei de privacitat aplicable en relació amb l'ús, la divulgació, l'emmagatzematge o altres operacions relacionades amb les dades personals; (iii) notifica a Airbnb si determina que no pot proporcionar el nivell de protecció que requereix aquesta Secció; i (iv) implementar i mantenir i mantenir les mesures administratives, tècniques i físiques adequades que protegeixin la seguretat, la integració, la transparència, la confidencialitat i la disponibilitat de les dades personals. Si la teva organització notifica a Airbnb que no pot proporcionar el nivell de protecció requerit, Airbnb té dret a rescindir aquestes Condicions per a viatges de negocis sense cost ni responsabilitat i la teva organització ha de deixar de fer servir les dades personals o prendre altres mesures raonables i adequades per solucionar la situació d'acord amb les instruccions d'Airbnb.
La teva organització autoritza Airbnb a revelar la teva recepció de les dades personals i els propòsits per als quals Airbnb ha proporcionat aquestes dades personals. En el cas que hi hagi, o la teva organització cregui raonablement que hi ha alguna pèrdua o qualsevol accés no autoritzat o il·legal a, l'ús, el compromís o la divulgació de Dades Personals per part de la teva organització, els teus afiliats i/o els teus tercers proveïdors de serveis (un "Incident de seguretat"), la teva organització ha de notificar immediatament per escrit a Airbnb l'Incidència de seguretat i cooperar plenament amb Airbnb per: (i) investigar, resoldre i mitigar els efectes de l'Incidència de seguretat; i (ii) complir amb qualsevol obligació de notificació a les persones, els clients o les autoritats normatives en relació amb l'Incident de seguretat. La teva organització accepta que, llevat que estigui legalment obligat a fer-ho, no notificarà cap individu, client o autoritat reguladora sobre un Incident de seguretat sense el consentiment d'Airbnb, que no es retindrà injustificadament. Si Airbnb notifica a la teva organització que qualsevol persona identificada o identificable en Dades personals ha sol·licitat desactivar la divulgació o l'ús d'aquestes dades personals, la teva organització ha de complir les instruccions d'Airbnb sobre la denegació de l'ús, la divulgació, l'emmagatzematge, l'eliminació o altres operacions en relació amb aquestes dades personals. La teva organització autoritza Airbnb a proporcionar el text d'aquesta secció a qualsevol entitat governamental aplicable, inclòs el Departament de Comerç dels Estats Units.
La teva organització accepta proporcionar qualsevol ajuda raonablement sol·licitada per Airbnb amb la finalitat de complir les lleis aplicables de privacitat. Les obligacions que inclou aquesta Secció sobreviuen a qualsevol rescissió d'aquestes Condicions de la feina sempre que la teva organització tingui custòdia, control o presència de les dades personals proporcionades per Airbnb.
La teva organització pot participar en enquestes i proporcionar comentaris sobre Airbnb per a viatges de negocis i la plataforma d'Airbnb («Comentaris»). Qualsevol comentari proporcionat serà propietat única i exclusiva d'Airbnb i la teva organització cedeix a Airbnb tots els drets, títols i interessos per a qualsevol comentari, incloent-hi, entre d'altres, tots els drets de propietat intel·lectual i, en la mesura que aquests drets no es puguin assignar de manera efectiva, la teva organització renuncia a aquests drets en contra d'Airbnb, els seus successors i cessionaris.
La teva organització i Airbnb garanteixen que: (i) està degudament format, vàlidament existent i en bon estat (o condició local equivalent) com a entitat d'acord amb les lleis i normatives de la jurisdicció de la seva organització; (ii) té el dret, el poder i l'autoritat plenament d'acceptar aquestes Condicions de Treball i de complir les seves obligacions; (iii) l'acceptació d'aquestes Condicions de Treball ha estat autoritzada degudament per totes les accions organitzatives necessàries; i (iv) un cop acceptades, aquestes Condicions de treball constituiran una obligació legal, vàlida, vinculant i exigible.
11.1 Podem utilitzar el nom, el logotip, les marques comercials, els elements de marca i altres materials disponibles públicament («Marques») per identificar la teva organització al Programa de treball. Per exemple, podem incloure el nom i el logotip de la teva organització al tauler de control o a les comunicacions per correu electrònic als professionals. No utilitzarem les marques de la teva organització públicament ni amb cap públic que no sigui els teus professionals sense el teu consentiment.
11.2 La teva organització pot utilitzar les marques d'Airbnb amb l'objectiu de promoure Airbnb per a viatges de negocis i la plataforma d'Airbnb als teus professionals; sempre que les nostres marques només s'utilitzin en els formularis proporcionats, d'acord amb les nostres instruccions, i només tal com s'estableix a les nostres Directrius de marques. En particular, la teva organització no pot mostrar ni utilitzar les nostres marques per a cap propòsit extern (fora de la teva organització) sense la nostra autorització prèvia per escrit.
12.1 L'acord establert en aquestes Condicions de treball romandrà vigent fins que Airbnb o la teva organització acabin. La teva organització pot rescindir aquest acord i la seva participació en el Programa de treball proporcionant-nos un avís com a màxim 30 dies abans de la data d'efecte desitjada. La teva organització ha d'enviar qualsevol avís de cancel·lació a airbnb-for-work@airbnb.com.
12.2 Podem rescindir aquest acord i la participació de la teva organització en el Programa de Treball proporcionant un avís per correu electrònic amb 30 dies d'antelació a la teva organització (utilitzant qualsevol adreça de correu electrònic que ens hagi proporcionat) o enviant o publicant un avís per escrit amb 30 dies d'antelació a través del Programa de Treball.
12.3 Després de la cancel·lació de la participació de la teva organització en el Programa de treball, la teva organització accepta destruir o eliminar tota la informació confidencial d'Airbnb i les marques d'Airbnb associades amb el Programa de treball, si n'hi ha, la teva organització té en possessió o sota el seu control.
La teva organització no pot assignar ni transferir aquestes Condicions de la feina, ja sigui per motius legals, canvi de control, fusió, venda d'actius o d'un altre tipus, sense el consentiment previ per escrit d'Airbnb. Qualsevol intent per part de la teva organització d'assignar o transferir aquestes Condicions per a la feina sense aquest consentiment serà nul, val i sense cap efecte. Airbnb pot assignar o transferir aquestes Condicions de Treball, a la seva discreció, sense restriccions, amb 30 dies d'antelació. Subjecte a l'anterior, aquestes Condicions de treball comprometen i redundaran en benefici de les parts, els seus successors i els seus cedents permesos.
Aquestes Condicions de treball no tenen la intenció de conferir cap dret o recurs a cap persona que no sigui Airbnb i la teva organització.
Qualsevol avís o qualsevol altra comunicació permesa o necessària a continuació es farà per escrit. Els avisos i les comunicacions d'Airbnb es poden enviar per correu electrònic (a qualsevol adreça que proporcioni la teva organització) o publicant un avís a través del Programa de Treball; i (ii) la teva organització es pot enviar per correu electrònic a airbnb-for-work@airbnb.com. Aquesta secció sobreviurà a qualsevol cancel·lació d'aquestes Condicions de Treball.
Aquestes Condicions de treball (juntament amb qualsevol escrit signat per la teva organització i Airbnb que es refereixi expressament a aquestes Condicions de Treball) constitueixen la comprensió i l'acord íntegre i exclusius entre Airbnb i la teva organització pel que fa al Programa de Treball, i aquestes Condicions de treball substitueixen i substitueixen tots els acords o acords orals o escrits anteriors relacionats amb el Programa de Treball. En cas que hi hagi un conflicte entre aquestes Condicions del Treball i les Condicions del servei, les Condicions del servei de pagament o la Política de privacitat, les Condicions del servei, les Condicions del servei de pagaments i/o la Política de privacitat controlaran. Aquesta secció no exclou la responsabilitat d'una part per declaracions o tergiversacions falses, enganyoses o enganyoses anteriors, si són orals o per escrit. Aquesta secció sobreviurà a qualsevol cancel·lació d'aquestes Condicions de Treball.
La teva organització garanteix que complirà totes les lleis, estatuts, instruments estatutaris, normatives, normatives, normes, ordenances, orientacions i codis relacionats amb la antisoborotació i la corrupció, incloent-hi (però no limitat a) la Llei de Brindatge del Regne Unit de 2010 i la Llei de pràctiques corruptes estrangeres dels Estats Units de 1977 (tal com s'ha modificat), i ha de proporcionar a Airbnb un avís per escrit immediatament si ell, o qualsevol entitat del client, ja no compleix les disposicions d'aquesta secció. L'incompliment d'Airbnb o de la teva organització per fer complir qualsevol dret o disposició d'aquestes Condicions del Treball no constituirà una renúncia a l'aplicació futura d'aquest dret o disposició. La renúncia a qualsevol dret o disposició només serà efectiva si és per escrit i està signada per un representant degudament autoritzat d'Airbnb o de la teva organització. Amb l'excepció expressament establerta en aquestes Condicions de la feina, l'exercici per part de qualsevol de les parts de qualsevol de les seves reparacions en virtut d'aquestes Condicions per a la feina serà sense perjudici dels seus altres recursos en virtut d'aquestes Condicions de la feina o d'una altra manera. Si, per qualsevol motiu, un àrbitre o un tribunal de la jurisdicció competent considera que alguna disposició d'aquestes Condicions de la feina no és vàlida o inaplicable, aquesta disposició s'aplicarà fins a la mesura en què estigui permès i les altres disposicions d'aquestes Condicions de la feina continuaran tenint plena vigència. No hi ha res en aquestes Condicions de l'obra que crea o implica una relació d'agència, una empresa conjunta o una col·laboració entre Airbnb i la teva organització. Aquesta secció sobreviurà a qualsevol rescissió d'aquestes Condicions per a la feina.