Per a què es fan servir les tarifes de servei?
Aspectes destacats
En la majoria dels casos, Airbnb cobra una tarifa de servei als hostes i als amfitrions quan es confirma una reserva.
Les tarifes ens ajuden a oferir serveis de màrqueting, desenvolupament de productes i assistència a la comunitat.
Nosaltres ens encarreguem de la tecnologia perquè tu puguis centrar-te a allotjar hostes i en el futur de la teva activitat com a amfitrió.
En una sessió de preguntes i respostes per a amfitrions que es va organitzar a Sydney, Austràlia, en Ben, un Superhost de Brisbane, va fer una bona pregunta: «Què es fa amb les tarifes de servei que Airbnb recapta dels amfitrions i dels hostes?»
Com a amfitrió, se't cobra una tarifa de servei quan es confirma una reserva. Per als amfitrions que ofereixen allotjament, l'import de la tarifa normalment és del 3 %, i per als amfitrions d'experiències a Airbnb és del 20 %. En la majoria dels casos, als hostes també se'ls cobra una tarifa de servei quan reserven un allotjament a Airbnb. Trobaràs més informació sobre les diferents tarifes de servei que cobrem a alguns amfitrions al Centre d'ajuda.
I què passa exactament amb els diners que es recapten? Els invertim en productes i serveis per ajudar-te amb la teva activitat. Aquests serveis inclouen campanyes de màrqueting per augmentar la demanda de reserves, desenvolupament de productes per proporcionar-te eines i facilitar les tasques d'amfitrió, i suport a la comunitat. Aquí tens més informació sobre com s'utilitzen les tarifes:
Per captar l'atenció dels viatgers
Per assegurar-nos que els viatgers pensin en Airbnb quan planifiquin un viatge o quan vulguin participar en una experiència, invertim molt en màrqueting i treballem per assegurar-nos que els anuncis a Airbnb apareguin a les primeres posicions en els resultats de cerca web. Això vol dir que hi ha un flux constant de viatgers que entren a Airbnb. Per exemple:
- Promocionem Airbnb a través de Facebook, Google i altres llocs web.
- Els hostes reben comunicacions directes nostres, incloent-hi recordatoris després de fer una cerca perquè completin el procés de reserva.
- També publiquem articles inspiradors i altres continguts a l'aplicació i al lloc web per animar els viatgers a descobrir nous espais o a participar en activitats úniques.
Els nostres esforços pel que fa al màrqueting han estat tot un èxit. El 2019, més del 70 % dels mil·lennistes del Regne Unit van dir que havien parlat d'Airbnb durant les dues últimes setmanes*, i el 2018 ens vam convertir en la marca d'allotjaments més cercada a Google.** Això només vol dir que tens més oportunitats d'allotjar hostes de tot el món.
Per potenciar la teva activitat com a amfitrió
Des de la funció de verificació de la identitat fins a les eines per a la gestió dels anuncis, ens encarreguem de la logística perquè puguis centrar-te a allotjar hostes. Si vols ampliar la teva activitat, desenvolupem nous productes que fan que allotjar hostes sigui més fàcil i ens basem en dades per destacar les oportunitats que tens per aconseguir més ingressos. Et posem alguns exemples:
- El Centre de recursos internacional, que vam posar en marxa a principis del 2020, ofereix els consells d'hostalatge i orientació dels amfitrions més destacats del món, així com notícies actualitzades d'Airbnb.
- Eines com la pestanya Oportunitats t'ajuden a estar al dia de les cerques preferides dels hostes per tal que puguis ajustar el teu anunci.
- La safata d'entrada i el centre de missatges et permeten comunicar-te amb els hostes fàcilment, i les noves funcions, com la missatgeria programada, t'ajuden a agilitzar les tasques d'amfitrió.
- Els correus electrònics amb informació sobre els preus t'ajuden a entendre quant paguen els hostes per allotjaments com el teu perquè puguis establir preus competitius que s'ajustin a la demanda.
Per donar suport a la comunitat
Som aquí per ajudar-te si tens preguntes o dubtes. Tal com vam explicar en una de les últimes Novetats per a amfitrions, estem invertint molts recursos a ampliar el nostre equip d'assistència a la comunitat.
Estem treballant per crear un sistema d'assistència més eficaç per assegurar-nos que podem ajudar-te quan ens necessitis. Per exemple:
- Hem anat afegint més personal d'atenció al client per atendre les necessitats dels amfitrions i dels viatgers a mesura que es pugui tornar a viatjar.
- Hem restablert l'assistència telefònica prioritària per als Superhosts i estem prioritzant els problemes urgents per als amfitrions i els hostes que tenen reserves que comencen aviat.
- Hem agilitzat els problemes de seguretat en casos d'emergència.
- Ens esforcem perquè rebis una resposta al nostre sistema de xat en línia en dos minuts de mitjana.
- Hem ampliat els horaris de funcionament del sistema de xat i, actualment, oferim servei de xat en anglès, castellà, portuguès i xinès mandarí.
Seguirem fent millores i invertint en el nostre equip d'assistència a la comunitat per gestionar els teus problemes de manera més ràpida i eficaç sempre que ens necessitis.
No deixem de treballar en iniciatives de màrqueting, en el desenvolupament de productes i en el nostre servei d'assistència a la comunitat per col·laborar amb tu de manera més eficaç i perquè puguis centrar-te en allò que fas millor: oferir una hospitalitat excepcional. Nosaltres ens encarreguem de la resta.
* Segons un estudi de YouGov BrandIndex Word of Mouth del 2019.
** Segons un comunicat oficial de Google el novembre del 2018.La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.
Aspectes destacats
En la majoria dels casos, Airbnb cobra una tarifa de servei als hostes i als amfitrions quan es confirma una reserva.
Les tarifes ens ajuden a oferir serveis de màrqueting, desenvolupament de productes i assistència a la comunitat.
Nosaltres ens encarreguem de la tecnologia perquè tu puguis centrar-te a allotjar hostes i en el futur de la teva activitat com a amfitrió.