Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Per a què es fan servir les tarifes de servei?

    Descobreix com les tarifes ajuden a donar suport a la teva activitat com a amfitrió.
    Escrit per Airbnb el dia 16 de nov. de 2020
    Lectura de 4 minuts
    S'ha actualitzat el dia 3 de des. de 2020

    Aspectes destacats

    • En la majoria dels casos, Airbnb cobra una tarifa de servei als hostes i als amfitrions quan es confirma una reserva.

    • Les tarifes ens ajuden a oferir serveis de màrqueting, desenvolupament de productes i assistència a la comunitat.

    • Nosaltres ens encarreguem de la tecnologia perquè tu puguis centrar-te a allotjar hostes i en el futur de la teva activitat com a amfitrió.

    En una sessió de preguntes i respostes per a amfitrions que es va organitzar a Sydney, Austràlia, en Ben, un Superhost de Brisbane, va fer una bona pregunta: «Què es fa amb les tarifes de servei que Airbnb recapta dels amfitrions i dels hostes?»

    Com a amfitrió, se't cobra una tarifa de servei quan es confirma una reserva. Per als amfitrions que ofereixen allotjament, l'import de la tarifa normalment és del 3 %, i per als amfitrions d'experiències a Airbnb és del 20 %. En la majoria dels casos, als hostes també se'ls cobra una tarifa de servei quan reserven un allotjament a Airbnb. Trobaràs més informació sobre les diferents tarifes de servei que cobrem a alguns amfitrions al Centre d'ajuda.

    I què passa exactament amb els diners que es recapten? Els invertim en productes i serveis per ajudar-te amb la teva activitat. Aquests serveis inclouen campanyes de màrqueting per augmentar la demanda de reserves, desenvolupament de productes per proporcionar-te eines i facilitar les tasques d'amfitrió, i suport a la comunitat. Aquí tens més informació sobre com s'utilitzen les tarifes:

    Per captar l'atenció dels viatgers

    Per assegurar-nos que els viatgers pensin en Airbnb quan planifiquin un viatge o quan vulguin participar en una experiència, invertim molt en màrqueting i treballem per assegurar-nos que els anuncis a Airbnb apareguin a les primeres posicions en els resultats de cerca web. Això vol dir que hi ha un flux constant de viatgers que entren a Airbnb. Per exemple:

    • Promocionem Airbnb a través de Facebook, Google i altres llocs web.
    • Els hostes reben comunicacions directes nostres, incloent-hi recordatoris després de fer una cerca perquè completin el procés de reserva.
    • També publiquem articles inspiradors i altres continguts a l'aplicació i al lloc web per animar els viatgers a descobrir nous espais o a participar en activitats úniques.

    Els nostres esforços pel que fa al màrqueting han estat tot un èxit. El 2019, més del 70 % dels mil·lennistes del Regne Unit van dir que havien parlat d'Airbnb durant les dues últimes setmanes*, i el 2018 ens vam convertir en la marca d'allotjaments més cercada a Google.** Això només vol dir que tens més oportunitats d'allotjar hostes de tot el món.

    Per potenciar la teva activitat com a amfitrió

    Des de la funció de verificació de la identitat fins a les eines per a la gestió dels anuncis, ens encarreguem de la logística perquè puguis centrar-te a allotjar hostes. Si vols ampliar la teva activitat, desenvolupem nous productes que fan que allotjar hostes sigui més fàcil i ens basem en dades per destacar les oportunitats que tens per aconseguir més ingressos. Et posem alguns exemples:

    • El Centre de recursos internacional, que vam posar en marxa a principis del 2020, ofereix els consells d'hostalatge i orientació dels amfitrions més destacats del món, així com notícies actualitzades d'Airbnb.
    • Eines com la pestanya Oportunitats t'ajuden a estar al dia de les cerques preferides dels hostes per tal que puguis ajustar el teu anunci.
    • La safata d'entrada i el centre de missatges et permeten comunicar-te amb els hostes fàcilment, i les noves funcions, com la missatgeria programada, t'ajuden a agilitzar les tasques d'amfitrió.
    • Els correus electrònics amb informació sobre els preus t'ajuden a entendre quant paguen els hostes per allotjaments com el teu perquè puguis establir preus competitius que s'ajustin a la demanda.

    Per donar suport a la comunitat

    Som aquí per ajudar-te si tens preguntes o dubtes. Tal com vam explicar en una de les últimes Novetats per a amfitrions, estem invertint molts recursos a ampliar el nostre equip d'assistència a la comunitat.

    Estem treballant per crear un sistema d'assistència més eficaç per assegurar-nos que podem ajudar-te quan ens necessitis. Per exemple:

    • Hem anat afegint més personal d'atenció al client per atendre les necessitats dels amfitrions i dels viatgers a mesura que es pugui tornar a viatjar.
    • Hem restablert l'assistència telefònica prioritària per als Superhosts i estem prioritzant els problemes urgents per als amfitrions i els hostes que tenen reserves que comencen aviat.
    • Hem agilitzat els problemes de seguretat en casos d'emergència.
    • Ens esforcem perquè rebis una resposta al nostre sistema de xat en línia en dos minuts de mitjana.
    • Hem ampliat els horaris de funcionament del sistema de xat i, actualment, oferim servei de xat en anglès, castellà, portuguès i xinès mandarí.

    Seguirem fent millores i invertint en el nostre equip d'assistència a la comunitat per gestionar els teus problemes de manera més ràpida i eficaç sempre que ens necessitis.

    No deixem de treballar en iniciatives de màrqueting, en el desenvolupament de productes i en el nostre servei d'assistència a la comunitat per col·laborar amb tu de manera més eficaç i perquè puguis centrar-te en allò que fas millor: oferir una hospitalitat excepcional. Nosaltres ens encarreguem de la resta.

    * Segons un estudi de YouGov BrandIndex Word of Mouth del 2019.

    ** Segons un comunicat oficial de Google el novembre del 2018.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Aspectes destacats

    • En la majoria dels casos, Airbnb cobra una tarifa de servei als hostes i als amfitrions quan es confirma una reserva.

    • Les tarifes ens ajuden a oferir serveis de màrqueting, desenvolupament de productes i assistència a la comunitat.

    • Nosaltres ens encarreguem de la tecnologia perquè tu puguis centrar-te a allotjar hostes i en el futur de la teva activitat com a amfitrió.

    Airbnb
    16 de nov. de 2020
    T'ha resultat útil?