L'estat de la reserva et permet saber com van les coses.
L'hoste arribarà en un termini de 24 hores.
L'hoste arribarà aviat, però no en un termini de 24 hores.
L'hoste ho comprovarà en un termini de dies. Ara és un bon moment per imprimir els detalls de la reserva i coordinar l'arribada si encara no ho has fet.
L'amfitrió demana a l'hoste que veriti la seva identitat abans d'acceptar la sol·licitud de viatge. Disposen de 12 hores per fer-ho. En cas contrari, la sol·licitud caducarà.
L'hoste ha sortit de l'allotjament i té 14 dies per escriure una avaluació de la seva estada.
S'ha acceptat la sol·licitud de viatge, però el pagament de l'hoste no s'ha tramitat. La reserva no es pot confirmar fins que s'hagi completat el pagament, de manera que disposen de 24 hores per actualitzar les seves dades de pagament. En cas contrari, es cancel·larà la reserva i no se li cobrarà a l'hoste.
Més informació sobre les reserves que estan pendent de pagament.
La reserva s'ha cancel·lat, probablement perquè:
L'amfitrió, l' hoste o Airbnb han cancel·lat una reserva confirmada. De vegades, Airbnb pot cancel·lar la reserva en nom d'un amfitrió o d'un hoste.
L'hoste sortirà en un termini de 24 hores.
L'amfitrió o l'hoste han iniciat un canvi de viatge.
L'amfitrió ha acceptat la sol·licitud de viatge, ja sigui a través de la funció de reserva immediata. Airbnb ha cobrat el pagament.
L'hoste està de viatge en aquest moment. Genial!
L'hoste no ha acceptat la seva invitació de confirmació prèvia per fer la reserva en un termini de 24 hores després de rebre-la de l'amfitrió. Encara poden reservar el allotjament, però hauran d'enviar una nova sol·licitud de viatge.
L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren amb la confirmació automàtica. L'hoste disposa de 24 hores per acceptar, tria reservar ara.
Les dates sol·licitades ja no estan disponibles. Això pot passar per diversos motius, com ara la superposició de reserves o una actualització recent del calendari de l'amfitrió.
L'hoste ha rebut una oferta especial de l'amfitrió, però no l'ha acceptat en el termini de 24 hores.
L'hoste ha completat el seu viatge.
L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de viatge de l'hoste, per la qual cosa no se li cobrarà res.
L'amfitrió o l'hoste han trigat més de 24 hores a acceptar o rebutjar la sol·licitud. Si l'hoste encara està interessat, haurà d'enviar una nova sol·licitud. Aconsegueix més informació sobre les sol·licituds rebutjades o caducades.
L'hoste ha enviat una sol·licitud de viatge, però després ha decidit cancel·lar-la.
El viatge s'ha acabat i l'amfitrió disposa de 14 dies per deixar una avaluació per a l'hoste.
L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren a un preu diferent del que apareix a la llista. Els amfitrions sovint ho fan per oferir un descompte o afegir un import addicional, com ara una tarifa per animals de companyia, a la reserva. L'hoste té 24 hores per acceptar-ho seleccionant Reserva ara. En aquest punt, la reserva s'accepta automàticament.
El nostre equip d'atenció al client ha canviat les dades del viatge en nom de l'amfitrió o de l'hoste.
L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de l'hoste de canviar els detalls del seu viatge.
L'hoste ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'amfitrió no accepta, haurà d'acompanyar el pla original o cancel·lar-la.
L'amfitrió ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'hoste no accepta, haurà d'acompanyar el pla original o cancel·lar-la.
L'hoste ha fet una pregunta sobre el viatge i l'amfitrió l'ha rebutjat. Això vol dir que l'hoste no pot enviar una sol·licitud de viatge. Això pot ser a causa d'un canvi en la seva disponibilitat.
L'hoste ha fet una pregunta sobre dates específiques, però encara no ha enviat una sol·licitud de viatge. Per tal de mantenir el seu índex de resposta, recomanem als amfitrions que escriguin en un termini de 24 hores i convidin els hostes a fer una reserva, rebutjar o enviar una oferta especial abans que caduqui. Si el teu estat diu «Consulta - caduca aviat», consulta el tauler de control d'Avui per saber quantes hores has de respondre abans que sigui massa tard. Més informació sobre com posar-te en contacte amb els amfitrions.