Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?

Informació sobre l'estat de la reserva

Aquest article s'ha traduït automàticament.

L'estat de la reserva et permet saber com va tot com a amfitrió o viatger.

Arriba avui

L'hoste arribarà en un termini de 24 hores.

Arriba demà

L'hoste arribarà aviat, però no en les pròximes 24 hores.

Arriba en __ dies

L'hoste farà la sortida en aquest termini de dies. Ara és un bon moment per imprimir els detalls de la reserva i coordinar l'arribada si encara no ho has fet.

Esperant el document d'identitat de l'hoste

L'amfitrió demana a l'hoste que verifiqui la seva identitat abans d'acceptar la sol·licitud de reserva. Té 12 hores per fer-ho; en cas contrari, la sol·licitud caducarà.

Pendent de l'avaluació de l'hoste

L'hoste ha deixat l'allotjament i té 14 dies per escriure una avaluació sobre l'estada.

Pendent de pagament

S'ha acceptat la sol·licitud de reserva, però el pagament de l'hoste no s'ha processat. La reserva no es pot confirmar fins que s'hagi completat el pagament, de manera que disposen de 24 hores per actualitzar les seves dades de pagament. En cas contrari, la reserva es cancel·larà i no es cobrarà res a l'hoste.

Més informació sobre les reserves que estan pendents de pagament.

Cancel·lada

La reserva s'ha cancel·lat. Això pot ser perquè:

  • L'hoste no ha verificat la seva identitat en un termini de 12 hores
  • El seu pagament no s'ha realitzat i no ha actualitzat les seves dades de pagament en un termini de 24 hores

Has cancel·lat la reserva per tu/hoste/amfitrió/Airbnb

L'amfitrió, l'hoste o Airbnb han cancel·lat una reserva confirmada. De vegades, Airbnb pot cancel·lar una reserva en nom d'un amfitrió o d'un hoste.

Sortida avui

L'hoste farà la sortida en un termini de 24 hores.

Canvi pendent

L'amfitrió o l'hoste ha iniciat un canvi en l'estada.

Confirmat

L'amfitrió ha acceptat la sol·licitud de reserva o bé s'ha acceptat automàticament mitjançant la funció de reserva immediata. Airbnb ha cobrat el pagament.

Nombre d'hostes actuals

L'hoste està de viatge en aquest moment. Genial!

Consulta

L'hoste ha fet una pregunta sobre dates específiques, però encara no ha enviat cap sol·licitud de viatge. Per mantenir l'índex de resposta, es recomana als amfitrions que responguin en un termini de 24 hores i que convidin els hostes a fer la reserva, la rebutgin o enviïn una oferta especial a l'hoste abans que caduqui la consulta.

Si l'estat és Consulta: caduca aviat, els amfitrions poden consultar el tauler de control d'avui per saber quantes hores queden per respondre. Més informació sobre com contactar amb els amfitrions.

La invitació ha caducat

L'hoste no ha acceptat la invitació prèvia aprovada per fer la reserva en un termini de 24 hores després d'haver-la rebut de l'amfitrió. Encara poden reservar l'allotjament, però hauran d'enviar una nova sol·licitud de viatge.

S'ha enviat la invitació

L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren amb confirmació automàtica. L'hoste té 24 hores per acceptar-ho seleccionant l'opció Reserva ara.

No és possible

Les dates sol·licitades ja no estan disponibles. Això pot passar per diversos motius, com ara que hi hagi una superposició de reserves o que l'amfitrió hagi actualitzat el calendari fa poc.

L'oferta ha caducat

L'hoste ha rebut una oferta especial de l'amfitrió, però no l'ha acceptat en un termini de 24 hores.

Antiga reserva

L'hoste ha completat el viatge.

S'ha rebutjat la sol·licitud

L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de l'hoste, per la qual cosa no se li cobrarà res.

La sol·licitud ha caducat

L'amfitrió o l'hoste van trigar més de 24 hores a acceptar o rebutjar la sol·licitud. Si l'hoste encara està interessat, haurà d'enviar una nova sol·licitud. Més informació sobre les sol·licituds rebutjades o caducades.

S'ha retirat la sol·licitud

L'hoste ha enviat una sol·licitud de reserva, però després ha decidit cancel·lar-la.

Avalua l'hoste

El viatge ha acabat i l'amfitrió té 14 dies per deixar una avaluació a l'hoste.

S'ha enviat l'oferta especial

L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren a un preu diferent del que apareix a l'anunci. Els amfitrions sovint ho fan per oferir un descompte o afegir un import addicional, com ara una tarifa per animals de companyia, a la reserva. L'hoste té 24 hores per acceptar-ho seleccionant l'opció Reserva-ho ara. En aquest moment, la reserva s'accepta automàticament.

Airbnb ha modificat l'estada

El nostre equip d'atenció al client ha canviat les dades del viatge en nom de l'amfitrió o de l'hoste.

S'ha rebutjat el canvi de l'estada

L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de l'hoste per modificar els detalls del viatge.

L'hoste t'ha enviat una sol·licitud per modificar l'estada

L'hoste ha sol·licitat modificar les dades del viatge. Si l'amfitrió no accepta, haurà de seguir amb el pla original o cancel·lar la reserva.

S'ha enviat el canvi de viatge

L'amfitrió ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'hoste no accepta, haurà de seguir amb el pla original o cancel·lar la reserva.

S'ha rebutjat el viatge

L'hoste ha fet una pregunta de viatge i l'amfitrió la ha rebutjat. Això vol dir que l'hoste no pot enviar una sol·licitud de viatge. Això pot ser degut a un canvi en la seva disponibilitat.

Nota: els horaris es basen en la zona horària local de l'allotjament.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't