L'estat de la reserva et permet saber com va tot com a amfitrió o viatger.
L'hoste arribarà en un termini de 24 hores.
L'hoste arribarà aviat, però no en un termini de 24 hores.
L'hoste ho comprovarà en un termini de dies. Ara és un bon moment per imprimir els detalls de la reserva i coordinar l'arribada si encara no ho has fet.
L'amfitrió ha de demanar a l'hoste que confirmi la seva identitat abans d'acceptar la sol·licitud de viatge. Disposen de 12 hores per fer-ho. En cas contrari, la sol·licitud caducarà.
L'hoste ha sortit de l'allotjament i té 14 dies per escriure una avaluació de la seva estada.
S'ha acceptat la sol·licitud de viatge, però el pagament de l'hoste no s'ha tramitat. La reserva no es pot confirmar fins que s'hagi completat el pagament, de manera que disposen de 24 hores per actualitzar les seves dades de pagament. En cas contrari, es cancel·larà la reserva i no se li cobrarà a l'hoste.
Més informació sobre les reserves que estan pendent de pagament.
La reserva s'ha cancel·lat, probablement perquè:
L'amfitrió, l'hoste o Airbnb han cancel·lat una reserva confirmada. De vegades, Airbnb pot cancel·lar la reserva en nom d'un amfitrió o d'un viatger.
L'hoste sortirà en un termini de 24 hores.
L'amfitrió o l'hoste han iniciat un canvi d'estada.
L'amfitrió ha acceptat la sol·licitud de viatge o automàticament a través de la funció de reserva immediata. Airbnb ha cobrat el pagament.
L'hoste està de viatge en aquest moment. Genial!
L'hoste no va acceptar la invitació prèvia per reservar en un termini de 24 hores després de rebre-la de l'amfitrió. Encara poden reservar el allotjament, però hauran d'enviar una nova sol·licitud de viatge.
L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren amb una confirmació automàtica. L'hoste disposa de 24 hores per acceptar, tria reservar ara.
Les dates sol·licitades ja no estan disponibles. Això pot passar per diversos motius, com ara la superposició de reserves o una actualització recent del calendari de l'amfitrió.
L'hoste ha rebut una oferta especial de l'amfitrió, però no l'ha acceptat durant les 24 hores.
L'hoste ha completat el viatge.
L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de viatge de l'hoste, per la qual cosa no se li cobrarà res.
L'amfitrió o l'hoste van trigar més de 24 hores a acceptar o rebutjar la sol·licitud. Si l'hoste encara està interessat, haurà d'enviar una nova sol·licitud. Més informació sobre les sol·licituds rebutjades o caducades.
L'hoste ha enviat una sol·licitud de viatge, però després ha decidit cancel·lar-la.
El viatge ha acabat i l'amfitrió té 14 dies per deixar una avaluació sobre l'hoste.
L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren a un preu diferent del que apareix a l'anunci. Els amfitrions sovint ho fan per oferir un descompte o afegir un import addicional, com ara una tarifa per animals de companyia, a la reserva. L'hoste té 24 hores per acceptar-ho seleccionant Reserva ara. En aquest punt, la reserva s'accepta automàticament.
El nostre equip d'atenció al client ha canviat la informació del viatge en nom de l'amfitrió o el viatger.
L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de l'hoste per modificar la informació sobre el seu viatge.
L'hoste ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'amfitrió no l'accepta, haurà d'anar amb el pla original o cancel·lar-la.
L'amfitrió ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'hoste no accepta, haurà d'acompanyar el pla original o cancel·lar-la.
L'hoste ha fet una pregunta de viatge i l'amfitrió la ha rebutjat. Això vol dir que l'hoste no pot enviar una sol·licitud de viatge. És possible que es degui a un canvi en la seva disponibilitat.
L'hoste ha fet una pregunta sobre dates específiques, però encara no ha enviat cap sol·licitud de viatge. Per tal de mantenir el seu índex de resposta, recomanem als amfitrions que responguin en un termini de 24 hores i convidin els hostes a reservar, rebutjar o enviar-li una oferta especial abans que caduqui la consulta.
Si l'estat és una consulta, els amfitrions poden consultar el seu tauler d'avui per saber quantes hores queden per respondre. Llegeix més informació sobre com posar-te en contacte amb els amfitrions.