L'estat de la reserva et permet saber com va tot com a amfitrió o viatger.
L'hoste arribarà en un termini de 24 hores.
L'hoste arribarà aviat, però no en les pròximes 24 hores.
L'hoste farà la sortida en aquest termini de dies. Ara és un bon moment per imprimir els detalls de la reserva i coordinar l'arribada si encara no ho has fet.
L'amfitrió demana a l'hoste que verifiqui la seva identitat abans d'acceptar la sol·licitud de reserva. Té 12 hores per fer-ho; en cas contrari, la sol·licitud caducarà.
L'hoste ha deixat l'allotjament i té 14 dies per escriure una avaluació sobre l'estada.
S'ha acceptat la sol·licitud de reserva, però el pagament de l'hoste no s'ha processat. La reserva no es pot confirmar fins que s'hagi completat el pagament, de manera que disposen de 24 hores per actualitzar les seves dades de pagament. En cas contrari, la reserva es cancel·larà i no es cobrarà res a l'hoste.
Més informació sobre les reserves que estan pendents de pagament.
La reserva s'ha cancel·lat. Això pot ser perquè:
L'amfitrió, l'hoste o Airbnb han cancel·lat una reserva confirmada. De vegades, Airbnb pot cancel·lar una reserva en nom d'un amfitrió o d'un hoste.
L'hoste farà la sortida en un termini de 24 hores.
L'amfitrió o l'hoste ha iniciat un canvi en l'estada.
L'amfitrió ha acceptat la sol·licitud de reserva o bé s'ha acceptat automàticament mitjançant la funció de reserva immediata. Airbnb ha cobrat el pagament.
L'hoste està de viatge en aquest moment. Genial!
L'hoste ha fet una pregunta sobre dates específiques, però encara no ha enviat cap sol·licitud de viatge. Per mantenir l'índex de resposta, es recomana als amfitrions que responguin en un termini de 24 hores i que convidin els hostes a fer la reserva, la rebutgin o enviïn una oferta especial a l'hoste abans que caduqui la consulta.
Si l'estat és Consulta: caduca aviat, els amfitrions poden consultar el tauler de control d'avui per saber quantes hores queden per respondre. Més informació sobre com contactar amb els amfitrions.
L'hoste no ha acceptat la invitació prèvia aprovada per fer la reserva en un termini de 24 hores després d'haver-la rebut de l'amfitrió. Encara poden reservar l'allotjament, però hauran d'enviar una nova sol·licitud de viatge.
L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren amb confirmació automàtica. L'hoste té 24 hores per acceptar-ho seleccionant l'opció Reserva ara.
Les dates sol·licitades ja no estan disponibles. Això pot passar per diversos motius, com ara que hi hagi una superposició de reserves o que l'amfitrió hagi actualitzat el calendari fa poc.
L'hoste ha rebut una oferta especial de l'amfitrió, però no l'ha acceptat en un termini de 24 hores.
L'hoste ha completat el viatge.
L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de l'hoste, per la qual cosa no se li cobrarà res.
L'amfitrió o l'hoste van trigar més de 24 hores a acceptar o rebutjar la sol·licitud. Si l'hoste encara està interessat, haurà d'enviar una nova sol·licitud. Més informació sobre les sol·licituds rebutjades o caducades.
L'hoste ha enviat una sol·licitud de reserva, però després ha decidit cancel·lar-la.
El viatge ha acabat i l'amfitrió té 14 dies per deixar una avaluació a l'hoste.
L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren a un preu diferent del que apareix a l'anunci. Els amfitrions sovint ho fan per oferir un descompte o afegir un import addicional, com ara una tarifa per animals de companyia, a la reserva. L'hoste té 24 hores per acceptar-ho seleccionant l'opció Reserva-ho ara. En aquest moment, la reserva s'accepta automàticament.
El nostre equip d'atenció al client ha canviat les dades del viatge en nom de l'amfitrió o de l'hoste.
L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de l'hoste per modificar els detalls del viatge.
L'hoste ha sol·licitat modificar les dades del viatge. Si l'amfitrió no accepta, haurà de seguir amb el pla original o cancel·lar la reserva.
L'amfitrió ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'hoste no accepta, haurà de seguir amb el pla original o cancel·lar la reserva.
L'hoste ha fet una pregunta de viatge i l'amfitrió la ha rebutjat. Això vol dir que l'hoste no pot enviar una sol·licitud de viatge. Això pot ser degut a un canvi en la seva disponibilitat.
Nota: els horaris es basen en la zona horària local de l'allotjament.