Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com es fa?

Informació sobre l'estat de la reserva

Aquest article s'ha traduït automàticament.

L'estat de la reserva et permet saber com va tot com a amfitrió o viatger.

Arribada

L'hoste arribarà en un termini de 24 hores.

Arribada demà

L'hoste arribarà aviat, però no en un termini de 24 hores.

Arriba d'aquí a __ dies

L'hoste ho comprovarà en un termini de dies. Ara és un bon moment per imprimir els detalls de la reserva i coordinar l'arribada si encara no ho has fet.

Pendent d'identificació de l'hoste

L'amfitrió ha de demanar a l'hoste que confirmi la seva identitat abans d'acceptar la sol·licitud de viatge. Disposen de 12 hores per fer-ho. En cas contrari, la sol·licitud caducarà.

Pendent d'avaluació de l'hoste

L'hoste ha sortit de l'allotjament i té 14 dies per escriure una avaluació de la seva estada.

Pagament pendent

S'ha acceptat la sol·licitud de viatge, però el pagament de l'hoste no s'ha tramitat. La reserva no es pot confirmar fins que s'hagi completat el pagament, de manera que disposen de 24 hores per actualitzar les seves dades de pagament. En cas contrari, es cancel·larà la reserva i no se li cobrarà a l'hoste.

Més informació sobre les reserves que estan pendent de pagament.

Cancel·lada

La reserva s'ha cancel·lat, probablement perquè:

  • L'hoste no ha verificat la seva identitat en el termini de 12 hores
  • El seu pagament no s'ha realitzat i no ha actualitzat les seves dades de pagament en un termini de 24 hores

Has cancel·lat la reserva per tu/hoste/amfitrió/Airbnb

L'amfitrió, l'hoste o Airbnb han cancel·lat una reserva confirmada. De vegades, Airbnb pot cancel·lar la reserva en nom d'un amfitrió o d'un viatger.

Sortida

L'hoste sortirà en un termini de 24 hores.

Modifica en espera

L'amfitrió o l'hoste han iniciat un canvi d'estada.

Confirmada

L'amfitrió ha acceptat la sol·licitud de viatge o automàticament a través de la funció de reserva immediata. Airbnb ha cobrat el pagament.

Actualment allotja hostes

L'hoste està de viatge en aquest moment. Genial!

La invitació ha caducat

L'hoste no va acceptar la invitació prèvia per reservar en un termini de 24 hores després de rebre-la de l'amfitrió. Encara poden reservar el allotjament, però hauran d'enviar una nova sol·licitud de viatge.

S'ha enviat la invitació

L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren amb una confirmació automàtica. L'hoste disposa de 24 hores per acceptar, tria reservar ara.

No és possible

Les dates sol·licitades ja no estan disponibles. Això pot passar per diversos motius, com ara la superposició de reserves o una actualització recent del calendari de l'amfitrió.

L'oferta ha caducat

L'hoste ha rebut una oferta especial de l'amfitrió, però no l'ha acceptat durant les 24 hores.

Viatger anterior

L'hoste ha completat el viatge.

S'ha rebutjat la sol·licitud

L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de viatge de l'hoste, per la qual cosa no se li cobrarà res.

La sol·licitud ha caducat

L'amfitrió o l'hoste van trigar més de 24 hores a acceptar o rebutjar la sol·licitud. Si l'hoste encara està interessat, haurà d'enviar una nova sol·licitud. Més informació sobre les sol·licituds rebutjades o caducades.

S'ha retirat la sol·licitud

L'hoste ha enviat una sol·licitud de viatge, però després ha decidit cancel·lar-la.

Revisa l'hoste

El viatge ha acabat i l'amfitrió té 14 dies per deixar una avaluació sobre l'hoste.

S'ha enviat l'oferta especial

L'amfitrió ha convidat l'hoste a reservar les dates que es mostren a un preu diferent del que apareix a l'anunci. Els amfitrions sovint ho fan per oferir un descompte o afegir un import addicional, com ara una tarifa per animals de companyia, a la reserva. L'hoste té 24 hores per acceptar-ho seleccionant Reserva ara. En aquest punt, la reserva s'accepta automàticament.

Viatge canviat per Airbnb

El nostre equip d'atenció al client ha canviat la informació del viatge en nom de l'amfitrió o el viatger.

S'ha rebutjat el canvi de viatge

L'amfitrió ha rebutjat la sol·licitud de l'hoste per modificar la informació sobre el seu viatge.

S'ha sol·licitat un canvi de viatge

L'hoste ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'amfitrió no l'accepta, haurà d'anar amb el pla original o cancel·lar-la.

S'ha enviat el canvi del viatge

L'amfitrió ha sol·licitat canviar la informació sobre el seu viatge. Si l'hoste no accepta, haurà d'acompanyar el pla original o cancel·lar-la.

S'ha rebutjat l'estada

L'hoste ha fet una pregunta de viatge i l'amfitrió la ha rebutjat. Això vol dir que l'hoste no pot enviar una sol·licitud de viatge. És possible que es degui a un canvi en la seva disponibilitat.

Consulta

L'hoste ha fet una pregunta sobre dates específiques, però encara no ha enviat cap sol·licitud de viatge. Per tal de mantenir el seu índex de resposta, recomanem als amfitrions que responguin en un termini de 24 hores i convidin els hostes a reservar, rebutjar o enviar-li una oferta especial abans que caduqui la consulta. 

Si l'estat és una consulta, els amfitrions poden consultar el seu tauler d'avui per saber quantes hores queden per respondre. Llegeix més informació sobre com posar-te en contacte amb els amfitrions.

T'hem ajudat amb aquest article?

Articles relacionats

Obtén ajuda amb les reserves, el compte i molt més.
Inicia la sessió o registra't