A partir del setembre del 2022, els hostes que viuen al Regne Unit, Alemanya, Espanya, Itàlia, Irlanda, Països Baixos, Àustria i Portugal poden contractar una assegurança de viatge a la pàgina de pagament.
Les pòlisses d'assegurança de viatge les ofereix el Grup d'assistència Europ de Generali, que opera amb el nom d'Europ Assistance a la UE i al Regne Unit.
Si has contractat una assegurança de reserva a través d'Europ Assistance després de l'abril, consulta aquest article per obtenir informació sobre la cobertura.
No vius en aquest país o regió? Més informació sobre on està disponible l'assegurança. Els hostes de tot arreu també poden contractar una assegurança de viatge fora d'Airbnb, directament a través del lloc web d'una companyia d'assegurances de viatge o fent compres en un lloc web de comparació.
Quan facis la reserva a Airbnb, tindràs l'opció d'afegir una assegurança de viatge a la pàgina de pagament. Abans de fer-ho, revisa els detalls de la pòlissa de l'assegurança que s'ofereix i el que cobreix per assegurar-te que és adequat per a tu.
Poc després de confirmar la reserva, rebràs un correu electrònic confirmant la compra de l'assegurança i proporcionaràs una còpia de la pòlissa d'assegurança. Aquest correu electrònic també inclourà un enllaç a la pàgina de dades de la teva política, que és on pots cancel·lar la teva política, iniciar una reclamació i molt més.
La pòlissa de l'assegurança de viatge s'actualitzarà automàticament si les dates de la reserva o el nombre d'hostes canvien i no hi ha cap reclamació a la pòlissa existent. Si el canvi afecta el preu total de la reserva, se't cobrarà o se't reembossarà l'import ajustat de l'assegurança de viatge.
La pòlissa de l'assegurança de viatge d'assistència tècnica inclou:
Tot i que les pandèmies no estan cobertes per una assegurança de viatge, la COVID-19 està coberta en algunes situacions perquè es considera una malaltia greu. Les malalties inesperades són un motiu cobert pel que fa a la cancel·lació del viatge, l'assistència mèdica i els beneficis de la restricció de viatges. No tens cobertura per les interrupcions de viatge causades per la COVID-19, com ara el tancament de les fronteres i els mandats de quarantena.
Tingues en compte que, si presentes una reclamació a causa de la COVID-19, se't demanarà que ens proporcioni documentació que demostra que tu, un familiar (per exemple, el teu fill) o algú que s'allotgi amb tu a l'allotjament d'Airbnb ha donat positiu mentre supervises virtual o presencial un professional mèdic qualificat.
Totes les polítiques cobreixen l'hoste que l'ha comprat i les persones que s'allotgen amb ells a l'allotjament d'Airbnb. Aquestes persones no s'han d'afegir a la reserva d'Airbnb ni s'indiquen a la política per tal d'estar cobertes, i no hi ha restriccions d'edat.
Els residents del Regne Unit poden cancel·lar la seva política durant els 14 dies posteriors a la compra i rebre un reembossament íntegre. Tingues en compte que no pots cancel·lar la política després de marxar del viatge o de presentar una reclamació, encara que estiguis dins del període de descompte de 14 dies.
Per cancel·lar la política, només has d'anar a la pàgina general de la cobertura i seleccionar Cancel·la la política.
Les reclamacions són gestionades per Europ Assistència de principi a fi. Pots iniciar una reclamació accedint a la pàgina general de la cobertura i seleccionant Comença una reclamació o posant-te en contacte directament amb Europ Assistance.
Si tens dubtes sobre la teva política, necessites ajuda amb una reclamació o necessites ajuda de viatge, posa't en contacte amb Europ Assistance trucant al +44 (0) 203 7888 656 o enviant un correu electrònic a infoairbnb@roleurop.com.
Per als residents del Regne Unit, l'assegurança de viatge està subscrita per Europ Assistance S.A. UK Branch.
Europ Assistance S.A. està supervisada per l'autoritat de supervisió francesa (ACPR), 4, place de Budapest, CS92459 - 75436 Paris Cedex 09, França. Europ Assistance S.A. UK Branch està autoritzada per l'Autoritat de Regulació Prudencial. Subjecte a la normativa de l'Autoritat de Conducta Financera i a la normativa limitada de l'Autoritat de Regulació Prudencial. Els detalls sobre l'extensió de la nostra normativa per part de l'Autoritat de Reglament Prudential estan disponibles a petició.El número de registre de la FCA de la sucursal d'Europ Assistance S.A. és 203084.
Per als residents del Regne Unit, aquesta assegurança de viatge l'ofereix Airbnb UK Services Limited. Airbnb UK Services Limited és un representant designat d'Aon UK Limited, que està autoritzat i regulat per l'Autoritat de Conducta Financera. El número de registre FCA d'Aon UK Limited és 310451. Pots consultar-ho visitant el Registre de serveis financers | FCA o trucant al 0800 111 6768. Hi ha una assegurança de viatge per als hostes de 18 anys o més. S'apliquen condicions completes. L'assegurança de viatge està regulada per l'Autoritat de Conducta Financera. La resta de productes i serveis no són productes regulats contractats per Airbnb UK Services Limited. FP.AFF.343.LC
Quan facis la reserva a Airbnb, tindràs l'opció d'afegir una assegurança de viatge a la pàgina de pagament. Abans de fer-ho, revisa els detalls de la pòlissa de l'assegurança que s'ofereix i el que cobreix per assegurar-te que és adequat per a tu.
Poc després de confirmar la reserva, rebràs un correu electrònic per confirmar la compra de l'assegurança i proporcionaràs una còpia de la pòlissa de l'assegurança. Aquest correu electrònic també inclourà un enllaç a la pàgina de dades de la teva política, que és on pots cancel·lar la teva política, iniciar una reclamació i molt més.
La pòlissa de l'assegurança de viatge s'actualitzarà automàticament si les dates de la reserva o el nombre d'hostes canvien i no hi ha cap reclamació a la pòlissa existent. Si el canvi afecta el preu total de la reserva, se't cobrarà o se't reembossarà l'import ajustat de l'assegurança de viatge.
La pòlissa de l'assegurança de viatge d'assistència tècnica inclou:
Tot i que les pandèmies no estan cobertes per una assegurança de viatge, la COVID-19 està coberta en algunes situacions perquè es considera una malaltia greu. Les malalties inesperades són un motiu cobert pel que fa a la cancel·lació de viatges, l'assistència mèdica i els beneficis de restricció de viatges. No tens cobertura per les interrupcions de viatge causades per la COVID-19, com ara el tancament de les fronteres i els mandats de quarantena.
Tingues en compte que, si presentes una reclamació a causa de la COVID-19, se't demanarà que ens proporcioni documentació que demostra que tu, un familiar (per exemple, el teu fill) o algú que s'allotgi amb tu a l'allotjament d'Airbnb ha donat positiu mentre supervises virtual o presencial un professional mèdic qualificat.
Totes les polítiques cobreixen l'hoste que l'ha comprat i les persones que s'allotgen amb ells a l'allotjament d'Airbnb. Aquestes persones no s'han d'afegir a la reserva d'Airbnb ni s'indiquen a la política per tal d'estar cobertes, i no hi ha restriccions d'edat.
Els residents de la UE (excepte França) poden cancel·lar la seva política en un termini de 14 dies a partir de la compra i rebre un reembossament íntegre de la prima. Tingues en compte que no pots cancel·lar la política després de marxar del viatge o de presentar una reclamació, encara que estiguis dins del període de gràcia de 14 dies.
Per cancel·lar la política, només has d'anar a la pàgina general de la cobertura i seleccionar Cancel·la la política.
Les reclamacions són gestionades per Europ Assistència de principi a fi. Pots iniciar una reclamació accedint a la pàgina general de la cobertura i seleccionant Comença una reclamació o posant-te en contacte directament amb Europ Assistance.
Si tens alguna pregunta sobre la teva política, necessites ajuda amb una reclamació o necessites ajuda per viatjar:
Per als residents de la UE, les assegurances de viatge estan assegurades per l'assegurança SA que actua a través de la seva sucursal irlandesa i les ofereix l'asseguradora Aon Iberia Correduria de Seguros y Reaseguros S.A.U. amb els serveis de màrqueting d'Airbnb S.L.U. que actua com a col·laborador extern. La SA d'assistència està supervisada per l'Autorité de contrôle prudentiel et de résolution (ACPR) a França, i la seva sucursal irlandesa està regulada pel Banc Central d'Irlanda per dur a terme les normes comercials. S'hi apliquen unes condicions completes.