Què passa si la meva sol·licitud de reserva caduca o és rebutjada?
Si l'amfitrió rebutja la sol·licitud de reserva o la sol·licitud caduca (els amfitrions tenen 24 hores per respondre), la reserva no s'haurà confirmat i podràs triar un altre allotjament.
Si no tens clar l'estat de la teva sol·licitud de reserva, descobreix com trobar l'estat de la teva reserva com a hoste.
Què significa que una sol·licitud de reserva ha caducat?
L'amfitrió ha tardat més de 24 hores a acceptar o rebutjar la sol·licitud, i la sol·licitud ha caducat.
Què significa que una sol·licitud de reserva ha estat rebutjada?
L'amfitrió ha rebutjat la teva sol·licitud de reserva. Consulta més informació sobre per quins motius els amfitrions poden rebutjar les sol·licituds de reserva.
Si ha caducat la sol·licitud i encara t'interessa reservar l'allotjament de l'amfitrió
És possible que hi hagi hagut algun problema i que l'amfitrió no hagi vist la sol·licitud de reserva. Si ha caducat sense que hagis rebut cap resposta de l'amfitrió i encara t'interessa reservar el seu allotjament, pots enviar-li una altra sol·licitud de reserva.
També pots enviar un missatge a l'amfitrió directament i explicar-li que t'agradaria reservar el seu espai. De vegades, és bona idea explicar a l'amfitrió per què t'agrada el seu espai, qui s'allotjarà amb tu i per què viatges a la seva zona.
Si s'ha rebutjat la sol·licitud i encara t'interessa reservar l'allotjament de l'amfitrió
Sovint, els amfitrions expliquen als hostes per què rebutgen una sol·licitud de reserva, però també pot passar que no et donin aquesta informació.
Si ha rebutjat la teva sol·licitud de reserva i l'anunci segueix apareixent com a disponible, és possible que el calendari de l'amfitrió no estigui al dia, que vulgui reserves amb una durada o un període diferents, o que tingui un altre motiu per rebutjar-la.
Si tens cap dubte, sempre pots enviar un missatge directament a l'amfitrió. També pots enviar-li un missatge per dir-li que t'interessa el seu espai i demanar-li si pot adaptar-se a la teva estada. Amb un missatge així, pots obrir la porta a possibles canvis o aclariments que podrien fer possible la teva reserva. Descobreix alguns dels motius pels quals un amfitrió pot rebutjar una sol·licitud de reserva i què pots fer abans de fer una reserva perquè et conegui.
Què passa amb el pagament si la sol·licitud de reserva caduca o la rebutgen?
L'autorització que hem fet al teu mètode de pagament s'eliminarà. Si ja s'ha fet el càrrec al teu mètode de pagament, te'n reembossarem l'import. Més informació sobre què passa amb el pagament si una sol·licitud de reserva caduca o es rebutja.
Reservar un allotjament immediatament sense haver de sol·licitar l'aprovació de l'amfitrió
Els anuncis amb funció de reserva immediata et permeten reservar l'espai sense haver d'enviar cap sol·licitud a l'amfitrió perquè l'aprovi. Per trobar un allotjament que puguis reservar de forma immediata, fes servir el filtre de reserva immediata.
Articles relacionats
- Viatger
Què passa amb el pagament si la sol·licitud de reserva caduca o l'amfitrió la rebutja?
Si l'amfitrió rebutja la sol·licitud de reserva o la sol·licitud caduca, eliminarem l'autorització que hem fet al teu mètode de pagament. En… - Amfitrió
Invitacions, ofertes i sol·licituds caducades o retirades
Si la confirmació prèvia ha caducat, pots demanar a l'hoste que t'enviï una altra sol·licitud de reserva. També pots enviar-li una oferta es… - Viatger
Accelerar el procés de tramitar un reembossament o d'anul·lar una autorització
El termini per gestionar les cancel·lacions de les autoritzacions i els reembossaments varia en funció del teu mètode de pagament. Per tant,…