Salta
Salta al contingut d'ajuda principal

Què passa si la meva sol·licitud de reserva caduca o la rebutgen?

Si l'amfitrió rebutja la teva sol·licitud de reserva o aquesta caduca perquè no l'ha respost en 24 hores, no et cobrarem cap import i podràs buscar un altre allotjament.

Intentem que els nostres amfitrions mantinguin els seus calendaris actualitzats i que responguin a temps a les sol·licituds. No obstant això, de vegades aquestes situacions no es poden evitar.

Et recomanem que et posis en contacte amb diversos amfitrions abans d'enviar una sol·licitud de reserva per consultar la disponibilitat de l'allotjament o fer-los qualsevol altra pregunta.

Autoritzacions temporals

Pot ser que quan sol·licitessis la reserva s'autoritzés temporalment un càrrec en el teu mètode de pagament, però, si la sol·licitud s'ha rebutjat o ha caducat, anul·larem aquesta operació i et reembossarem la quantitat corresponent. Només farem el càrrec si l'amfitrió confirma la sol·licitud de reserva.