Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Com puc fer que les meves llistes d'empleats s'actualitzin automàticament al tauler de control d'Airbnb per a viatges de negocis?

    Airbnb s'integra amb OneLogin mitjançant SCIM (Sistema de gestió d'identitats entre dominis) per obtenir actualitzacions sobre els canvis d'empleats de la teva empresa. Això farà que la llista d'empleats del tauler de control estigui actualitzada sense que tu o un altre administrador de la teva empresa l'hàgiu de gestionar de forma manual.

    Per configurar aquesta integració, segueix els passos següents en un ordinador.

    Obtén el testimoni d'accés i l'URL SCIM

    Per obtenir un testimoni d'accés i un URL SCIM de OneLogin:

    1. Inicia la sessió al compte d'Airbnb i ves al tauler de control d'Airbnb per a viatges de negocis
    2. Ves a Configuració >Accés, desplaça't cap a Automatic Account Removal i fes clic a Comença
    3. Determina quin és el compte d'administrador de OneLogin de la teva empresa:
      • Si no ets administrador de OneLogin, introdueix l'adreça electrònica de l'administrador, a la qual s'enviarà un missatge de correu electrònic amb els passos següents que cal seguir
      • Si ets administrador de OneLogin, introdueix la teva adreça electrònica perquè et puguem enviar un missatge amb instruccions i que inclourà l'URL SCIM, un testimoni d'accés i les instruccions de configuració

    Configura OneLogin

    Després de rebre un missatge de correu electrònic amb l'URL SCIM i el testimoni d'accés

    1. Inicia la sessió al compte OneLogin
    2. Ves a Apps >Afegeix apps
    3. Cerca “Airbnb per a negocis” i selecciona-la i, a continuació, fes clic a Configuració
    4. Fes clic a Desa per afegir l'aplicació Airbnb per a negocis a les aplicacions de la teva empresa

    Un cop ho hagis fet:

    1. Ves a la pestanya Configuració
    2. Copia i enganxa el testimoni d'accés del missatge de correu electrònic que has rebut al camp SCIM Bearer Token
    3. Copia i enganxa l'URL SCIM del missatge de correu electrònic que has rebut al camp
    4. Fes clic a Activa

    Si la configuració és correcta, l'estat canviarà a Activat. Fes clic a Desa.

    Després, per configurar l'aprovisionament:

    1. Clica Aprovisionament
    2. Marca Activa l'aprovisionament per a Airbnb per a viatges de negocis
    3. Per activar les actualitzacions automàtiques del tauler de control per als nous empleats, els empleats anteriors i els canvis en la informació dels empleats, desmarca les caselles Crea un usuari, Suprimeix l'usuari, i Actualitza l'usuari un
    4. Tria Suprimeix per a l'opció Quan s'eliminen usuaris a OneLogin
    5. Fes clic a Desa

    Per a l'opció usuaris a OneLogin Fes clic a Desa per a

    • Si tries elimina: la informació dels viatges d'antics empleats ja no apareixerà al tauler de control d'Airbnb per a viatges de negocis. Els antics empleats ja no podran cobrar viatges a la teva empresa
    • . Si tries no fer res: la informació dels viatges dels antics empleats continuarà apareixent al tauler de control d'Airbnb per a viatges de negocis, i és possible que puguis cobrar viatges a la teva empresa si utilitzes la facturació centralitzada, fins que s'eliminin manualment.

    Nota:Per a Crea un usuari,Elimina l'susuari i Actualitza l'usuari, en marcar les caselles es desactivaran les actualitzacions automàtiques, la qual cosa vol dir que les llistes d'empleats s'hauran d'actualitzar manualment a mesura que els empleats s'incorporin o deixin l'empresa.

    Afegeix informació addicional dels empleats

    També pots afegir la informació de contacte dels empleats, el nom del departament, el número de telèfon i altres dades al tauler de control d'Airbnb per a viatges de negocis afegint aquests paràmetres a OneLogin. Per fer-ho

    1. : ves a Aplicacions > Aplicacions per a empreses i cerca l'aplicació Airbnb per a viatges de negocis
    2. Selecciona l'aplicació Airbnb per a viatges de negocis, després fes clic a la pestanya Paràmetres
    3. Fes clic a Configurat per l'administrador
    4. Per cada camp que vulguis incloure, fes clic a la fila de paràmetres per obrir el diàleg Edita el camp, on pots canviar el valor predeterminat i seleccionar Inclou en l'aprovisionament d'usuaris

    La llista següent inclou informació específica del camp. Tingues en compte que el nom de l'empleat, el correu electrònic de la feina i el número de telèfon es comparteixen automàticament amb Airbnb.

    Els següents camps tenen valors i requisits per:

    • Camp: Nom d'usuari de SCIM, Valor predeterminat: Correu electrònic d'usuari habitual, Obligatori: Sí (ha de ser un valor únic)
    • Camp: Correu electrònic, Valor predeterminat: Cap, Obligatori:

    Els camps següents no tenen un valor predeterminat i no són obligatoris:

    • Centre de cost
    • Número de departament
    • Divisió
    • Número d'empleat
    • Organització
    • Foto de l'usuari
    • Telèfon de la feina

    Canvi de la configuració en el futur

    Com desactivar l'eliminació de compte automàtica a la teva configuració un cop hagis configurat el compte:

    1. Ves a Configuració >Accés
    2. Desplaça't cap avall fins al tauler Eliminació automàtica del compte .
    3. Clica No revoquis l'accés automàticament quan els empleats marxin de l'empresa
    Has rebut l'ajuda que buscaves?