PROTECCIÓ PER ALS AMFITRIONS AL JAPÓ
Assegurança de protecció per a experiències
PROTECCIÓ PER ALS AMFITRIONS AL JAPÓ
Assegurança de protecció per a experiències
Què cobreix?
L'Assegurança de protecció per a experiències ofereix una cobertura de fins a 100 milions de iens en cas de reclamació de tercers per lesions o danys a la propietat durant una experiència.
Què cobreix?
L'Assegurança de protecció per a experiències ofereix una cobertura de fins a 100 milions de iens en cas de reclamació de tercers per lesions o danys a la propietat durant una experiència.
Què cobreix?
L'Assegurança de protecció per a experiències ofereix una cobertura de fins a 100 milions de iens en cas de reclamació de tercers per lesions o danys a la propietat durant una experiència.
L'Assegurança de protecció per a experiències pot cobrir:
L'Assegurança de protecció per a experiències cobreix els amfitrions d'experiències, els seus empleats que presten serveis per a l'experiència i els col·laboradors que l'amfitrió de l'experiència contracta perquè ofereixin espais per a l'activitat que organitza. El fet de participar en aquest programa no suposa cap cost addicional per als amfitrions.
L'Assegurança de protecció per a experiències no cobreix:
L'Assegurança de protecció per a experiències no cobreix tots els tipus de responsabilitat.
Els pagaments en virtut de l'Assegurança de protecció per a experiències estan subjectes a unes condicions, a unes limitacions i a unes exclusions. Si en vols més informació, visita la pàgina de resum de l'Assegurança de protecció per a experiències.
Per sol·licitar una còpia de tota la pòlissa de l'assegurança, posa't en contacte amb Aon Japan Ltd. i inclou les dades del teu compte d'Airbnb.
Reclamacions
Si vols presentar una reclamació, posa't en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat. Et posarem en contacte amb el nostre administrador de reclamacions per part de tercers.
Reclamacions
Si vols presentar una reclamació, posa't en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat. Et posarem en contacte amb el nostre administrador de reclamacions per part de tercers.
Reclamacions
Si vols presentar una reclamació, posa't en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat. Et posarem en contacte amb el nostre administrador de reclamacions per part de tercers.