Airbnb i PICC (People's Insurance Company of China)

Pla de protecció per a l'amfitrió a la Xina

Volem capacitar els amfitrions d'allotjaments i d'experiències a la Xina continental perquè puguin treballar de manera eficient, autònoma i amb èxit a través d'Airbnb. A més, col·laborem amb l'asseguradora PICC (People’s Insurance Company of China) per oferir un pla de protecció per a l'amfitrió a la Xina. Aquest pla inclou tres programes: l'Assegurança dels béns de l'amfitrió a la Xina, l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió a la Xina i l'Assegurança de protecció per a experiències a la Xina, que permeten que el procés de reclamació a l'asseguradora sigui més fàcil i segur. Si has d'omplir una sol·licitud de reclamació per a l'Assegurança de la propietat de l'amfitrió a la Xina, ves a l'aplicació d'Airbnb, posa't en contacte amb nosaltres des de la pàgina d'informació de la reserva i introdueix la paraula clau «assegurança de la propietat» per saber com funciona tot el procés. Si has d'omplir una sol·licitud de reclamació per a l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió a la Xina o l'Assegurança de protecció per a experiències a la Xina, ves a l'aplicació d'Airbnb, posa't en contacte amb nosaltres des de la pàgina d'informació de la reserva i introdueix la paraula clau «assegurança de protecció» per saber com funciona tot el procés. El Pla de protecció per a l'amfitrió a la Xina s'aplica a les reserves d'estades o experiències nacionals confirmades amb data d'arribada a l'allotjament o d'inici de l'experiència a partir de l'1 d'agost del 2020 i data de sortida de l'allotjament o de finalització de l'experiència abans del 29 de juliol del 2022 (inclòs).