Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Novetat: nou sistema de cancel·lacions a la Política per a casos de força major

    Novetat: nou sistema de cancel·lacions a la Política per a casos de força major

    A partir del 20 de gener, la nostra política estarà més equilibrada entre els amfitrions i els viatgers.
    Escrit per Catherine Powell el dia 23 de set. de 2020
    Vídeo de 9 minuts
    S'ha actualitzat el dia 24 de set. de 2020

    Aspectes destacats

    • La responsable mundial d'hostalatge d'Airbnb explica quins canvis s'aplicaran a les cancel·lacions que recull la nostra Política per a casos de força major per equilibrar millor les necessitats dels amfitrions i les dels viatgers.

    • Aquestes modificacions s'aplicaran a les reserves amb data d'arribada o d'inici posterior al 20 de gener del 2021.

    Hola a tothom,

    Soc la Catherine, la responsable mundial d'hostalatge d'Airbnb, i us porto la quarta ronda de Novetats setmanals per a amfitrions. Espero que t'hagis pogut posar al dia amb els vídeos de les altres sessions de Novetats setmanals per a amfitrions al Centre de recursos.

    M'ha agradat trobar-me amb molts de vosaltres en els tallers de les darreres setmanes. També he estat llegint tots els vostres comentaris i correus electrònics. Un tema que sovint porteu a col·lació és la frustració que us generen les cancel·lacions cobertes per la Política per a casos de força major.

    Volia informar-vos dels canvis que estem fent perquè aquesta política sigui més transparent i justa per als amfitrions.

    D'acord amb la política vigent, els viatgers poden cancel·lar la reserva i rebre un reembossament en dos tipus de situacions:

    • Circumstàncies personals inesperades, com ara una obligació civil o la cancel·lació d'un vol.
    • Esdeveniments de gran magnitud, com un terratrèmol o una pandèmia.

    Estem fent canvis en la política per deixar fora aquestes circumstàncies personals. Els viatgers que tinguin reserves d'allotjaments i experiències a Airbnb amb data d'arribada o d'inici posterior al 20 de gener del 2021* ja no podran acollir-se a aquesta política a l'hora de cancel·lar la reserva i rebre un reembossament per circumstàncies personals.

    Aquest canvi, per tant, significa que els viatgers que es trobin en aquesta situació només podran emparar-se amb la política de cancel·lació que hagis establert i serà decisió teva, i no nostra, si vols fer una excepció i oferir-los un reembossament.

    Entenem que hi ha imprevistos i que, de vegades, és possible que hagis de cancel·lar una reserva a causa d'un incident personal inesperat. Per aquest motiu, tenim previst cobrir aquestes situacions perquè no se't penalitzi per circumstàncies alienes al teu control.

    Tingues en compte que les condicions de la política seguiran sent en gran part les mateixes en relació amb els esdeveniments de gran magnitud, incloent-hi qualsevol pandèmia imprevista futura.

    Sabem que potser tens dubtes sobre els canvis que aplicarem a la Política per a casos de força major. Per això, hem començat a respondre algunes preguntes en aquest article del Centre de recursos. Espero que també miris el vídeo anterior, on parlo sobre alguns dels matisos de la nova política i explico una mica més en detall els motius d'aquests canvis.

    Gràcies per enviar-nos els teus comentaris. En poc temps, he après moltes coses parant orella i prenent nota de les vostres opinions, propostes i preocupacions. Espero poder conèixer moltes més persones en els propers tallers per a amfitrions.

    Pots etiquetar-me directament al Centre de la comunitat: @Catherine-Powell. Sempre llegeixo tots els comentaris, encara que no sempre puc respondre'ls directament.

    Durant les pròximes setmanes compartirem moltes més notícies i aviat tornaré amb una nova ronda de Novetats setmanals per a amfitrions.

    * Aquesta política no s'aplica a les reserves Luxe, que estan subjectes a una Política de reembossament a l'hoste Luxe independent.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Aspectes destacats

    • La responsable mundial d'hostalatge d'Airbnb explica quins canvis s'aplicaran a les cancel·lacions que recull la nostra Política per a casos de força major per equilibrar millor les necessitats dels amfitrions i les dels viatgers.

    • Aquestes modificacions s'aplicaran a les reserves amb data d'arribada o d'inici posterior al 20 de gener del 2021.

    Catherine Powell
    23 de set. de 2020
    T'ha resultat útil?

    Potser també t'interessa

    Potser també t'interessa