Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Polítiques i mesures de protecció que et donen la confiança que necessites per rebre hostes

    Polítiques i mesures de protecció que et donen la confiança que necessites per rebre hostes

    Descobreix com funcionen les eines de control per als amfitrions, les normes de la casa i els estàndards per als hostes, entre moltes altres coses.
    Escrit per Airbnb el dia 20 d’oct. de 2020
    Lectura de 6 minuts
    S'ha actualitzat el dia 15 de gen. de 2021

    Aspectes destacats

    • T'oferim moltes eines per ajudar-te a gestionar quan i com vols allotjar hostes.

    • Les normes de la casa són una gran oportunitat per definir les teves expectatives. Per això, t'ajudem a destacar-les durant tot el procés de reserva.

    • També apliquem uns estàndards per als hostes i ens assegurem que es responsabilitzin de complir les polítiques de la nostra comunitat, com ara la Política contra la discriminació.

    Airbnb ha adoptat una sèrie de mesures per ajudar-te a rebre hostes que encaixin amb el teu espai i que siguin respectuosos tant amb tu com amb les teves pertinences.

    Les necessitats de la comunitat no deixen mai d'evolucionar i, per això, volem millorar la teva experiència amb els hostes oferint-te més control pel que fa a les reserves, donant-te més informació sobre els viatgers i ajudant-te a protegir el teu allotjament.

    Estableix les teves preferències

    Tu manes en el teu espai, així que només has de comunicar als hostes quines són les teves preferències. Per exemple, pots determinar quantes persones poden allotjar-s'hi i a quines zones tenen accés.

    Aquestes són algunes de les preferències que pots configurar:

    • Mètode de reserva dels hostes: tens l'opció de triar si els hostes poden fer reserves immediates o bé si han d'enviar-te una sol·licitud de reserva que aprovaràs tu manualment.
    • Verificació de la identitat: abans de fer una reserva, els hostes han de facilitar a Airbnb el seu nom complet, la data de naixement, el número de telèfon, l'adreça electrònica i les dades de pagament. També pots requerir que els hostes enviïn un document d'identitat oficial a Airbnb per poder fer reserves. Descobreix com pots sol·licitar que els hostes verifiquin la seva identitat
    • Marge de reserves: tens la possibilitat d'establir amb quina antelació vols rebre reserves. Per exemple, pots bloquejar dates per rebre només reserves durant els pròxims 3, 6 o 12 mesos.
    • Temps d'antelació: tu tries el temps que necessites per preparar-te per als hostes. Per exemple, pots bloquejar reserves per al mateix dia o per l'endemà.
    • Durada de l'estada: tens l'opció d'establir una durada mínima i màxima per a les estades, tot respectant sempre la normativa local.

    Més informació sobre la configuració de les reserves

    Defineix les teves expectatives a les normes de la casa

    Ajuda els hostes a decidir si l'espai s'ajusta a les seves necessitats abans de reservar-lo compartint les teves expectatives. Per exemple, indica si hi ha alguna zona de l'allotjament que no sigui d'ús compartit o si no permets que rebin visites. Si ajudes als hostes a fer-se una idea de com serà la seva estada, tindran una experiència més positiva i aconseguiràs millors avaluacions.

    Som conscients de la importància de les normes de la casa, per aquest motiu, a partir del novembre del 2020 les farem encara més visibles per als hostes.

    • Les normes clau de la casa, com ara si no es permet fumar o portar animals de companyia, es mostraran a la part superior de la pàgina de l'anunci perquè els hostes les vegin quan estiguin comparant allotjaments.
    • Totes les normes de la casa que publiquis, incloent-hi la informació de seguretat important, es llistaran a la secció Dades de l'anunci.
    • Les normes de la casa també es mostraran a la pàgina de confirmació de la reserva per ajudar els hostes a entendre-les i acceptar-les abans de reservar el teu espai.
    • Per últim, enviarem les normes de la casa als hostes a través del correu electrònic de confirmació de la reserva perquè recordin les teves expectatives abans d'arribar a l'allotjament.

    Més informació sobre com treure el màxim profit a les normes de la casa

    També pots afegir informació important relativa a la seguretat a l'anunci. Per fer-ho, hauràs de respondre algunes preguntes sobre les prestacions i els serveis relacionats amb la seguretat, com ara si tens càmeres de seguretat a l'allotjament o si cal pujar esglaons o escales per accedir-hi. Així evitaràs que hi hagi sorpreses quan arribin els hostes i els ajudaràs a gaudir d'una experiència més agradable.

    Nota: les normes de la casa han d'estar en consonància amb les polítiques i les condicions d'Airbnb, incloent-hi les Condicions de servei i la Política contra la discriminació.

    Protecció per als amfitrions

    Tot i ser poc freqüents, de vegades es produeixen danys a la propietat o hi ha incidents relacionats amb la seguretat. No obstant això, Airbnb ofereix una sèrie de proteccions per a la tranquil·litat dels amfitrions. Per cada reserva, la Garantia per a l'amfitrió d'Airbnb ofereix una protecció contra els danys a la propietat per un import de fins a 1 milió de dòlars i l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió* cobreix les reclamacions de responsabilitat civil per un import de fins a 1 milió de dòlars.

    Per ajudar a garantir la seguretat nostra comunitat, també intentem avançar-nos i detectar les possibles festes que els hostes puguin organitzar sempre que sigui possible. Aquestes són les mesures que prenem per oferir-te més protecció:

    Notificacions de cancel·lació: aviat enviarem missatges avisant-vos quan cancel·lem alguna reserva o quan desaconsellem que es dugui a terme l'estada perquè considerem que probablement se celebrarà una festa. Ens basarem en criteris com ara les avaluacions que hagi rebut l'hoste d'altres amfitrions en què es mencionin festes, entre d'altres. Trobaràs aquests avisos a la safata d'entrada. Sabem que rebre cancel·lacions inesperades pot arribar a ser molt empipador. Per això, volem donar-te més context de cara al futur.

    Cancel·lacions controlades per l'amfitrió: de cara a finals d'octubre del 2020, podràs cancel·lar immediatament una reserva si tens motius de pes per creure que l'hoste podria organitzar una festa, per exemple, si ha rebut avaluacions d'altres amfitrions que ho indiquen o si ho ha esmentat en el fil de missatges. No caldrà, doncs, que contactis amb el servei d'atenció a client. Si el nostre equip confirma que el motiu és vàlid, no rebràs cap penalització per cancel·lar-la ni tampoc afectarà la categoria de Superhost.

    Quan el nostre equip revisi la sol·licitud, cercarà proves als fils de missatges o a les avaluacions anteriors que indiquin la possibilitat que l'hoste organitzi una festa. Si bé aquest procés permetrà als amfitrions cancel·lar una reserva quan sospitin que se celebrarà una festa a l'allotjament, les cancel·lacions mai podran incomplir la Política contra la discriminació d'Airbnb.

    Si tens en compte aquests sistemes de protecció i prens algunes mesures bàsiques de seguretat, pots allotjar hostes sense haver de preocupar-te per res. Visita la pàgina de Confiança i seguretat d'Airbnb per llegir més informació sobre com ajudem a garantir la seguretat dels amfitrions i dels hostes.

    Estàndards de la comunitat

    Airbnb també valora molt que es respectin els Estàndards de la comunitat, que estan pensats per vetllar per la seguretat dels membres de la nostra comunitat internacional i facilitar que tothom se senti com a casa allà on vagi. Perquè els amfitrions i els viatgers se sumin a aquest compromís comú ens servim, entre altres coses, de les directrius següents:

    • Estàndards per als hostes: els estàndards de confiança per als hostes que hem establert defineixen més clarament què espera Airbnb dels hostes, amb l'objectiu de garantir que els amfitrions puguin gaudir d'experiències més positives. Si se'ns notifica que un viatger ha incomplert algun dels estàndards que s'estableixen en aquesta política, avaluem la infracció juntament amb d'altres que hagi comès anteriorment per aplicar les mesures pertinents. Si arribem a la conclusió que un viatger no ha respectat aquests estàndards, l'informarem sobre la política i li farem arribar els avisos oportuns. En cas que un hoste infringeixi les normes de manera reiterada o greu, podem arribar a suspendre-li el compte o expulsar-lo de la plataforma.
    • Compromís de la comunitat: demanem als viatgers i als amfitrions que acceptin tractar tots els membres de la comunitat d'Airbnb amb respecte i sense prejudicis. Ens prenem molt seriosament les denúncies per discriminació i investiguem tots els casos que ens feu arribar. A més, el nostre equip d'assistència a la comunitat també adopta mesures correctores quan detectem que s'ha incomplert la Política contra la discriminació.

    Esperem que, amb el temps, aquests canvis millorin el comportament dels hostes i les teves experiències com a amfitrió. Encara queda molt per fer i agraïm de tot cor les teves aportacions. Com sempre, et donem les gràcies per oferir estades a Airbnb.

    * La Garantia per a l'amfitrió i l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió no cobreixen els amfitrions que ofereixen estades a través d'Airbnb Travel, LLC, els amfitrions a la Xina continental, els amfitrions al Japó, els amfitrions d'experiències ni els amfitrions d'aventures. La Garantia per a l'amfitrió no està relacionada amb l'Assegurança de protecció per a l'amfitrió ni amb Airbnb UK Services Limited.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Aspectes destacats

    • T'oferim moltes eines per ajudar-te a gestionar quan i com vols allotjar hostes.

    • Les normes de la casa són una gran oportunitat per definir les teves expectatives. Per això, t'ajudem a destacar-les durant tot el procés de reserva.

    • També apliquem uns estàndards per als hostes i ens assegurem que es responsabilitzin de complir les polítiques de la nostra comunitat, com ara la Política contra la discriminació.
    Airbnb
    20 d’oct. de 2020
    T'ha resultat útil?