Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.

Com protegeix els amfitrions Airbnb

Rep hostes amb tota la confiança gràcies a les nostres polítiques i proteccions.
Escrit per Airbnb el dia 1 de des. del 2025

Som aquí per ajudar-te mentre allotges hostes. Sempre que facis servir Airbnb per a la comunicació, les reserves i els pagaments, comptaràs amb la protecció de les nostres polítiques i serveis.

AirCover per a amfitrions

AirCover per a amfitrions és una protecció completa per als amfitrions. Inclou una Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió de fins a 1 milió de dòlars. També inclou la Protecció contra danys per a l'amfitrió, per valor de 3 milions de dòlars, que cobreix obres d'art, objectes de valor, cotxes, embarcacions, altres vehicles de motor i embarcacions que aparquis o desis a la teva propietat, i molt més.

AirCover per a amfitrions és una garantia prèvia al viatge que permet confirmar que els viatgers són qui diuen que són a través de la verificació de la seva identitat. Comprovem els antecedents penals dels viatgers que fan una reserva, sempre que la llei ho permeti, i si estan en determinades llistes de vigilància o de sancions. La nostra tecnologia privativa d'anàlisi de reserves també ajuda a reduir les possibilitats que s'organitzin festes que molestin el veïnat o que s'ocasionin danys a la propietat.

L'equip d'atenció al client d'Airbnb

Airbnb ofereix ajuda les 24 hores en 64 idiomes.

  • Atenció telefònica i en línia: per a problemes urgents, truca'ns. Per a problemes no urgents, com poden ser modificar el calendari o ajustar els preus, envia'ns un missatge.
  • Servei d'ajuda especialitzada per a Superhosts: cada cop que un Superhost es posa en contacte amb Airbnb, se'l deriva automàticament cap a un especialista del servei d'atenció al client.
  • Línia de protecció les 24 hores: si creus que la teva seguretat perilla, amb un simple clic o toc des de l'aplicació pots posar-te en contacte amb agents especialitzats en temes de seguretat que t'atendran les 24 hores.

Regles fonamentals per al viatger

Airbnb exigeix que tots els viatgers compleixin les regles fonamentals. Han de tractar el teu espai amb respecte, complir les normes de la casa, posar-se en contacte amb tu immediatament si hi ha algun problema i deixar l'allotjament en bones condicions de netedat. Tots els viatgers accepten aquestes regles fonamentals abans de fer la reserva.

Si un viatger no les compleix, pots denunciar la situació a l'equip d'atenció al client d'Airbnb o posar-li una puntuació baixa pel que fa a la netedat o a les normes de la casa quan l'avaluïs. Pot ser que suspenguem o eliminem de la plataforma els viatgers que infringeixin reiteradament les normes de la casa.

D'acord amb les regles fonamentals, és obligatori complir les normes de la casa, que serveixen per deixar clar què poden fer els viatgers al teu espai. Podràs triar entre les normes de la casa habituals que et presentem a continuació:

  • Animals de companyia
  • Esdeveniments
  • Tabac, vapeig i cigarretes electròniques
  • Hores de silenci
  • Hora d'arribada i de sortida
  • Nombre màxim de viatgers
  • Fotografia i rodatge comercials

Si el teu allotjament té instruccions especials que no estan incloses en les normes de la casa estàndard que proporcionem, pots afegir-les a l'apartat Normes addicionals, a la configuració de l'anunci. Per exemple, pots demanar als viatgers que tanquin totes les finestres abans de sortir.

Perfils i avaluacions dels hostes

Els viatgers que facin una reserva o se sumin a un viatge hauran de crear un perfil complet, amb una foto i algunes dades, perquè puguis conèixer-los abans de l'estada.

Pensa que les avaluacions dels viatgers es basen en interaccions reals, ja que tant els amfitrions com els viatgers només poden avaluar l'altra part un cop s'hagi acabat la reserva. També pots fer preguntes als viatgers i donar-los tota la informació necessària en qualsevol moment abans no comenci l'estada.

Si fas servir la funció de reserva immediata, pots optar per oferir-la només als viatgers que hagin completat almenys una estada, i que no tinguin incidències ni puntuacions baixes. Si prefereixes rebre sol·licituds de reserva manuals, pots accedir als perfils i a les avaluacions dels viatgers abans d'acceptar una reserva.

Pots cancel·lar la reserva si creus que pot ser que l'hoste organitzi una festa a l'allotjament, sempre que compleixis la nostra Política de cancel·lació per part de l'amfitrió. Si no et sents a gust amb una sol·licitud de reserva, pots rebutjar-la, sempre que no infringeixis la nostra Política contra la discriminació.

Vols més ajuda?

Apunta't al club d'amfitrions de la teva zona per conèixer altres amfitrions.
Troba el teu club d'amfitrions

La Protecció contra danys per a l'amfitrió d'Aircover, l'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió i l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències i serveis no cobreixen els amfitrions que ofereixen estades o experiències al Japó, on s'apliquen l'Assegurança per a l'amfitrió al Japó i l'Assegurança de protecció per a experiències al Japó, ni els amfitrions que ofereixen estades a través d'Airbnb Travel LLC. Tingues en compte que tots els límits de les cobertures es mostren en dòlars (USD).

L'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió i l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències i serveis estan subscrites per asseguradores externes.

Si ofereixes estades, experiències o serveis al Regne Unit, la companyia que proporciona l'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió i l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències i serveis és Zurich Insurance Company Ltd. i Airbnb UK Services Limited, com a representant designat d'Aon UK Limited, d'acord amb la normativa i l'autorització de la Financial Conduct Authority (FCA), s'encarrega de formalitzar-la sense cap cost addicional per als amfitrions al Regne Unit. El número de registre d'Aon a l'FCA és el 310451. Es pot consultar al web del Registre de serveis financers o posant-te en contacte amb l'FCA trucant al 0800 111 6768. La pòlissa de responsabilitat civil per a l'amfitrió i la pòlissa de responsabilitat civil per a experiències i serveis que inclou AirCover per a amfitrions estan regulades per la Financial Conduct Authority (FCA). La resta de productes i serveis no estan regulats per Airbnb UK Services Limited, FPAFF609LC.

Si ofereixes allotjaments, experiències o serveis a l'Espai Econòmic Europeu (EEE), la companyia que proporciona l'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió i l'Assegurança de responsabilitat civil per a experiències i serveis és la sucursal a Espanya de Zurich Insurance Europe AG. Airbnb Spain Insurance Agency, SLU (ASIASL), una agència d'assegurances no vinculada, supervisada per la Direcció General d'Assegurances, Pensions i Fons (DGSFP) i registrada a Espanya amb el número AJ0364 al Registre de Distribuïdors d'Assegurances de la DGSFP, s'encarrega d'aplicar-la sense cap cost addicional per als amfitrions a l'EEE. Pots verificar aquest registre visitant el Registre de Distribuïdors d'Assegurances de la DGSFP i pots consultar tots els detalls d'ASIASL aquí.

La Protecció contra danys per a l'amfitrió no és una assegurança i no està relacionada amb l'Assegurança de responsabilitat civil per a l'amfitrió. Per als allotjaments ubicats a l'estat de Washington, les obligacions contractuals d'Airbnb en virtut de la Protecció contra danys per a l'amfitrió estan cobertes per una pòlissa d'assegurança contractada per Airbnb. Als amfitrions que no resideixen a Austràlia o que no hi estan establerts, se'ls apliquen aquestes Condicions de la Protecció contra danys per a l'amfitrió. Si els amfitrions resideixen o estan establerts a Austràlia, la Protecció contra danys per a l'amfitrió està subjecta a les Condicions de la Protecció contra danys per a l'amfitrió per als usuaris a Austràlia.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
1 de des. del 2025
T'ha resultat útil?