Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.

Estalviar temps amb les respostes ràpides

Personalitza els ítems i respon fàcilment a les preguntes més habituals amb les plantilles de missatges.
Escrit per Airbnb el dia 22 de set. del 2025

La majoria dels viatgers que reserven serveis a Airbnb envien un missatge a l'amfitrió abans de fer la reserva. Pots respondre a les preguntes més freqüents, animar els viatgers a fer reserves i comunicar-te ràpidament amb les respostes ràpides a la pestanya Missatges.

Què és una resposta ràpida?

Una resposta ràpida és un missatge breu i predefinit que es desa com a plantilla a la configuració de missatges.

Els espais reservats per a dades, com ara el nom del viatger, ajuden a personalitzar cada missatge amb informació de l'anunci o de la reserva.

Pots crear les teves pròpies respostes ràpides i fer servir les plantilles d'Airbnb per a amfitrions de serveis. Per exemple, si acostumes a respondre a preguntes similars sobre un ítem abans que els viatgers facin la reserva, pots desar la resposta estàndard com a resposta ràpida.

Pots enviar respostes ràpides mentre intercanvies missatges amb els viatgers i programar-ne l'enviament automàtic en moments clau.

Com puc enviar una resposta ràpida?

Per enviar una resposta ràpida immediatament a un viatger:

  • Ves a la pestanya Missatges.
  • Selecciona la conversa a la qual vols respondre.
  • Toca el signe més (+) que hi ha al costat de l'opció Escriu un missatge.
  • Selecciona Envia una resposta ràpida.
  • Tria una resposta ràpida, que apareixerà a la conversa.
  • Modifica el missatge o deixa'l tal com està.
  • Toca la fletxa amunt () per enviar el missatge.

La pestanya Missatges també té respostes suggerides, en què es fa servir intel·ligència artificial per entendre la pregunta d'un viatger i suggerir una de les teves respostes ràpides. Aquest suggeriment apareixerà a la conversa, però només se't mostrarà a tu. Podràs modificar el missatge abans d'enviar res. També tens l'opció d'escriure'l tot tu.

Com puc programar una resposta ràpida?

Per enviar una resposta ràpida automàticament a tots els viatgers:

  • Ves a la pestanya Missatges.
  • Toca la icona de configuració que trobaràs a la part superior de la pantalla.
  • Toca Gestiona les respostes ràpides.
  • Tria la resposta ràpida que vols programar i selecciona Següent.
  • Toca Programa per a i selecciona quan vols que els viatgers rebin el missatge, com ara 5 minuts després que un viatger faci una reserva o 2 hores després que acabi el servei.

Quan falti poc perquè s'enviï una resposta ràpida programada, rebràs un recordatori a la conversa que tens amb el viatger. Així, podràs modificar l'enviament del missatge o ometre'l si repeteix coses que ja has explicat.

Pots crear, modificar i desar respostes ràpides a la configuració de missatges.

Consells a l'hora de fer servir les respostes ràpides

Una resposta ràpida funciona millor quan és breu i està centrada en un sol tema. Per exemple, pots explicar com afegir més viatgers a la reserva, atendre peticions especials o preparar-te per a les emergències.

Prova de programar respostes ràpides per a moments clau com aquests:

Confirmació de la reserva

Saluda i demana informació que t'ajudi a adaptar els teus ítems a les necessitats dels viatgers. Per exemple, per a un servei de fotografia, pots preguntar:

  • Quin és el motiu de la sessió de fotos? 
  • Quines imatges són més importants?

Si un coamfitrió proporcionarà el servei o un assistent et donarà un cop de mà, assegura't de presentar-los i compartir les seves qualificacions.

Abans d'un servei

Recorda als viatgers l'hora d'arribada i el lloc de trobada, i ofereix consells per treure el màxim profit del servei. Per exemple, un entrenador personal pot incloure una llista breu de la roba recomanada per a activitats a l'aire lliure i el temps que farà.

Després d'un servei

Pots agrair als viatgers que hagin reservat el teu servei. Si els animes a deixar una avaluació pública, ajudaràs altres persones a decidir si el servei s'ajusta a les seves necessitats. Demana'ls que et donin la seva opinió i idees de com podries haver millorat el servei.

Si envies fotos o vídeos amb respostes ràpides, podràs presentar-te, crear ítems personalitzats i compartir moments inoblidables amb els viatgers. Per exemple, un xef pot enviar una foto d'un menú de mostra.

Pots adjuntar fitxers als missatges en qualsevol moment després que es confirmi la reserva. Pots enviar fotos en format PNG o JPG (fins a 50 MB) i vídeos en format MP4 o MOV (fins a 100 MB i 60 segons).

L'experiència de l'usuari pot variar en funció de la ubicació. La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
22 de set. del 2025
T'ha resultat útil?