3 maneres d'atreure més viatgers
Si ofereixes més flexibilitat, el teu anunci apareixerà a més resultats de cerca. Amplia la zona on ofereixes els teus serveis i proposa diversos preus i horaris per engrescar el màxim nombre de viatgers possible.
Gestiona la disponibilitat
Assegura't d'afegir totes les hores en què pots oferir el servei. Quan modifiquis la disponibilitat, afegeix l'horari comercial i tria un marge de disponibilitat. Els viatgers només poden trobar els serveis que tinguin aquestes dues dades.
A la pestanya Anuncis:
- Estableix l'horari comercial. Són les hores que es mostren als viatgers que estàs disponible i en què poden fer reserves per al teu servei. Pots afegir el mateix horari per a tots els ítems o posar-ne un de diferent per a cadascun. Tingues en compte les hores punta. Per exemple, els entrenadors personals poden tenir més demanda al matí i els xefs privats, a la nit.
- Indica un marge de disponibilitat. Pots seleccionar si els viatgers poden fer reserves amb 3, 6, 9, 12 o 24 mesos d'antelació. Pots establir-ne un de diferent per a cada ítem.
Al calendari:
- Defineix la teva disponibilitat. Pots afegir hores fora de l'horari comercial habitual i bloquejar les estones en què no puguis treballar. Les hores bloquejades s'apliquen a tots els ítems.
- Sincronitza els calendaris. Vincula els calendaris d'Airbnb i de Google. Tots els esdeveniments de Google Calendar bloquejaran les hores corresponents al calendari d'Airbnb.
Quan hagis acabat, previsualitza l'anunci per verificar la disponibilitat i saber què es mostra als viatgers.
Com puc posar uns preus competitius?
Et recomanem que ofereixis, com a mínim, tres ítems (preu bàsic, estàndard i prèmium) perquè els preus siguin competitius i puguis atreure més viatgers. Si proposes diferents preus, pots aconseguir més ingressos i més avaluacions. Per exemple, els viatgers normalment estan disposats a pagar entre 52 i 95 dòlars per un àpat de 3 plats, entre 54 i 96 dòlars per un tractament de spa o entre 46 i 75 dòlars per una sessió de fotos.*
- Inclou un ítem a un preu bàsic. Als resultats de cerca, es mostra l'ítem més econòmic als viatgers, i això et pot anar bé per atreure les primeres reserves i generar interès en la resta d'ítems que ofereixes.
- Proposa opcions personalitzades. Pots enviar-les amb una sol·licitud de pagament a través de la pestanya Missatges abans que un viatger faci la reserva. Per exemple, si ofereixes entrenament personal, un viatger pot preguntar-te si pots organitzar una sessió a primera hora del matí o si pots desplaçar-te fora de la teva zona de servei.
- Fes modificacions. També pots enviar una modificació del preu a través de la pestanya Missatges després que un viatger faci la reserva. Per exemple, un viatger pot voler personalitzar el seu ítem afegint la manicura francesa al servei o un ingredient concret al seu plat.
- Afegeix un preu mínim. Si has decidit cobrar un preu per viatger, pots establir un preu mínim per reserva. Aquesta opció pot ser útil per a serveis en què els grups són habituals, com ara el càtering o els àpats preparats. Per exemple, si un viatger vol reservar un ítem de 50 dòlars per a 2 persones i el teu mínim és de 120 dòlars, haurà de pagar 120 dòlars per fer la reserva.
- Ofereix descomptes. Pots afegir descomptes per temps limitat, per a reserves anticipades i per a grups grans per animar els viatgers a fer reserves. Quan apliquis un descompte, es mostrarà el preu original ratllat als resultats de cerca i a l'anunci.
Amplia la zona on ofereixes els teus serveis
Replanteja't si et desplaçaràs fins on siguin els viatgers, si vindran ells fins on siguis tu o si ofereixes totes dues opcions. Si són els viatgers que es desplacen, tingues en compte que només et trobaran si cerquen serveis a prop de la teva ubicació.
Si et desplaces fins on són els viatgers:
- Tingues en compte la zona on prestes el servei. Perquè el teu anunci aparegui a més resultats de cerca, assegura't d'haver afegit totes les ciutats, barris o codis postals que puguis a la zona on prestes el servei.
- Indica si tens flexibilitat. A la descripció de l'anunci, pots mencionar les zones a les quals et pots desplaçar de tant en tant o que els viatgers poden posar-se en contacte amb tu si estan fora de la teva zona de servei.
Si els viatgers venen fins on siguis tu:
- Verifica l'adreça. Els viatgers que visitin el teu anunci podran consultar la distància i el temps que tardaran a arribar a la ubicació.
- Inclou el nom de l'empresa. Així els viatgers podran trobar-te més fàcilment quan arribin.
- Afegeix fotos professionals. Tant si el teu servei és en un balneari, un gimnàs, un saló de bellesa o en qualsevol altre lloc, les imatges de la ubicació mostren la qualitat del que ofereixes i ajuden els viatgers a trobar-te.
* Segons una enquesta feta en línia el març del 2025 a més de 700 viatgers a Airbnb i possibles usuaris que fan reserves per primera vegada als Estats Units.
L'experiència de l'usuari pot variar en funció de la ubicació. La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.