Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.

Com pots definir els preus a Airbnb?

Tingues en compte les despeses que comporta oferir el servei, busca serveis similars i compara, i ofereix algun descompte.
Escrit per Airbnb el dia 13 de maig del 2025
S'ha actualitzat el dia 13 de maig del 2025

Airbnb posa al teu abast eines per a l'amfitrió i t'obre la porta a milions de viatgers perquè la teva activitat vagi vent en popa. Els preus els controles tu en tot moment i els pots modificar sempre que vulguis.

Els preus a Airbnb

Com a professional amb una trajectòria consolidada en el teu camp, saps perfectament la importància que té proporcionar serveis de primera qualitat a un preu competitiu. Per això, hi ha certs factors que has de tenir en compte a l'hora de fixar preus a Airbnb.

  • Serveis similars: fes un cop d'ull a serveis com el teu a Airbnb i altres plataformes per veure què cobren altres amfitrions.
  • Preu inicial: planteja't l'opció de posar un preu més baix al principi per aconseguir les primeres reserves a Airbnb. Pots modificar el preu a mesura que vagis construint la teva marca i vagis guanyant bona reputació amb puntuacions i avaluacions positives dels viatgers.
  • Comissió d'Airbnb: tingues present la comissió de servei que Airbnb cobra als amfitrions per cada reserva. En sabràs l'import quan estableixis el preu. Aquesta comissió ens permet posar a la teva disposició les eines per a l'amfitrió i un servei d'atenció al client les 24 hores, a més d'obrir-te la porta a milions de viatgers a través dels serveis a Airbnb.

Establir preus diferents

Si inclous ítems a un preu bàsic, un preu estàndard i un preu prèmium, la gent tindrà més opcions i així et serà més fàcil aconseguir els ingressos que t'has proposat.

El preu ha d'anar en consonància amb el format, la complexitat i la singularitat de cada ítem. Per exemple, un fotògraf dels EUA pot oferir una sessió de mitja hora que costi menys de 50 dòlars, una sessió de retrats personalitzada d'entre 50 i 150 dòlars i una sessió familiar que valgui més de 150 dòlars.

De tot el rang de preus en què et moguis, als resultats de cerca hi mostrem el més baix. Així, si algú busca un servei a Airbnb li sortirà primer l’opció més econòmica. Posar algun ítem a un preu bàsic et pot anar bé per atreure les primeres reserves i generar interès en la resta d'ítems que ofereixes.

Pots posar un preu per persona o bé un preu fix. El preu que triïs s'aplicarà a tots els ítems.

  • Preu per persona: inclou totes les comissions i qualsevol propina. També pots establir un preu mínim per reserva. Pensa que amb un preu més baix, potser pots atreure més reserves i tenir uns ingressos més elevats. Per exemple, no és el mateix que quatre persones reservin una experiència als EUA per 60 dòlars cadascuna (que fa un total de 240 dòlars), que la reservin vuit persones per 45 dòlars per cap (que fa un total de 360 dòlars).
  • Preu fix: el preu total inclou totes les comissions i les propines independentment del nombre de persones que facin servir el servei, fins al màxim que hagis establert per a aquell ítem.

Oferir descomptes

Una bona manera perquè el preu continuï sent competitiu és oferir descomptes segons el tipus de reserva.

  • Temps limitat: ofereix un descompte d'entre el 5 i el 50 % del preu durant 30 dies per incentivar les primeres reserves.
  • Reserves anticipades: ofereix un 20 % de descompte a qui faci una reserva amb més de dues setmanes d'antelació. Així pots atreure les persones que fan plans amb temps.
  • Grup gran: afegeix un descompte per a grups per fer ple més aviat.

Els descomptes s'apliquen cada vegada que algú reserva el servei. En el cas que ofereixis més d'un descompte, s'aplica el que resulta més avantatjós. Els descomptes no són acumulables.

Tant els amfitrions com les fotos i les dades de l'anunci han de complir els estàndards i requisits dels serveis a Airbnb.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
13 de maig del 2025
T'ha resultat útil?