Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.

Com pots superar les expectatives dels viatgers?

Aprofita les avaluacions dels viatgers per fer destacar el teu servei a Airbnb.
Escrit per Airbnb el dia 13 de maig del 2025
S'ha actualitzat el dia 13 de maig del 2025

Les millors puntuacions i les avaluacions positives es poden traduir en més reserves i més ingressos. Aprofita els comentaris dels viatgers per anar millorant el teu servei.

L'apartat Fites mostra la teva puntuació general, les avaluacions públiques, els comentaris privats i les valoracions detallades sobre l'hospitalitat, la ubicació (si escau), la fiabilitat i la relació qualitat-preu.

Hospitalitat

Els viatgers agraeixen sentir-se ben rebuts i atesos. Fes tot el possible per oferir un servei de gran qualitat i anticipar-te a les seves necessitats.

  • Programa un missatge de benvinguda. Assegura't que els viatgers disposin de la informació que necessiten abans del servei. Si ofereixes un servei de fotografia, podries compartir una previsió del temps detallada i recomanacions sobre la roba que convindria portar.
  • Coneix els viatgers. Envia un missatge per preguntar les preferències de cada viatger i si vol personalitzar el servei. Per a un servei de càtering, podries demanar les al·lèrgies i si cal personalitzar el menú.
  • Posa't a la pell del viatger. Alguns viatgers potser és la primera vegada que venen a la teva ciutat o país. Per tant, és possible que necessitin informació addicional per moure's per la zona o entendre els costums locals. Procura ser una persona propera i disposada a ajudar, i fes-ho sempre des del respecte.
  • Porta material addicional. Preveu possibles problemes, com ara si les eines o l'equipament s'espatllen o si un viatger es deixa alguna cosa important. Si ets entrenador personal, podries portar algunes estores de ioga de més, per si de cas.
  • Fes un seguiment un cop acabada l'activitat. Envia un missatge als viatgers per agrair-los la participació i comentar si hi ha alguna cosa més a tenir en compte, com ara la previsió de quan estaran disponibles les fotografies o una recepta que hagin gaudit especialment.

Ubicació

Si fas d'amfitrió d'un servei a la teva empresa o en un espai públic, demanem als viatgers que puntuïn la ubicació. Un esteticista podria fer un tractament facial al seu centre o un fotògraf podria oferir una sessió en un parc. Els viatgers valoren molt els espais acollidors, nets i ben equipats.

  • Prioritza la comoditat dels viatgers. Oferir un espai segur i net permet gaudir més del servei. Un massatgista hauria de disposar d'un espai impecable per facilitar que els viatgers desconnectin i es relaxin durant un tractament de teixit profund.
  • Envia indicacions detallades. Explica amb claredat què trobaran els viatgers a la ubicació i quin és el punt de trobada. Preveu possibles problemes amb l'aparcament i el transport públic. Si estàs en un espai compartit, inclou les instruccions per a l'arribada. No t'oblidis de l'accessibilitat: per exemple, la ubicació de la sessió de fotos és accessible per a persones amb cadira de rodes?

No es demanarà als viatgers que facin comentaris sobre l'espai si et desplaces a la seva ubicació.

Fiabilitat

Els viatgers esperen que l'amfitrió ofereixi un servei impecable. Per això, has de procurar que tinguin clares les expectatives, facilitar-los informació oportuna i entenedora, i tenir-ho tot ben organitzat.

  • La precisió és fonamental. Assegura't que les descripcions i les fotos reflecteixin exactament el que rebran. Per exemple, un estilista pot descriure els productes i les tècniques que fa servir i incloure fotos dels tipus recollits i trenes que ofereix.
  • Respon ràpidament. Estableix el teu horari habitual a la pestanya Anuncis perquè quedi clar quan estàs disponible. Activa les notificacions des de l'aplicació d'Airbnb i des de la configuració del teu dispositiu per rebre de seguida els missatges dels viatgers i poder-los respondre ràpidament.
  • Planifica't amb antelació. Prepara el material amb antelació per assegurar-te que no hi hagi cap retard. Per exemple, un xef podria portar les verdures tallades prèviament per a una sopa que cuinarà a domicili.
  • Porta tota l'ajuda que et calgui. Et pot acompanyar un assistent si tens un grup gran o ofereixes un servei complex. En aquest cas, has d'informar els viatgers amb prou antelació perquè, si volen, puguin cancel·lar la reserva sense cap comissió.
  • Arriba puntual. Si et desplaces a la ubicació del viatger, planifica l'itinerari i tingues en compte el trànsit.
  • Respecta la propietat. Si ofereixes el servei a casa d'altres persones, deixa l'espai tal com l'has trobat.

Qualitat-preu

Els viatgers busquen serveis que ofereixin una relació qualitat-preu excepcional. Pensa què pots fer per destacar i que el servei que ofereixes valgui la pena.

  • Ofereix diverses opcions. Afegeix, com a mínim, tres ítems amb un preu diferent per escollir. Si ofereixes diverses opcions als viatgers, és més possible que assoleixis els teus objectius. Una bona tàctica és establir un preu bàsic, un d'estàndard i un de prèmium. Per exemple, per a un servei de fotografia als Estats Units pots oferir una sessió de mitja hora que valgui menys de 50 dòlars, una sessió de retrats personalitzada d'entre 50 i 150 dòlars i una sessió familiar que valgui més de 150 dòlars.
  • Personalitza els ítems. Les eines de missatgeria d'Airbnb t'ajuden a demanar informació als viatgers per adaptar-te a les seves preferències i establir preus personalitzats.
  • Ofereix un servei excepcional. Amb materials de gran qualitat i petits detalls que et diferenciïn pots triomfar. Per exemple, un esteticista pot regalar un oli essencial.

Tant els amfitrions com les fotos i les dades de l'anunci han de complir els estàndards i requisits dels serveis a Airbnb.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
13 de maig del 2025
T'ha resultat útil?