Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Pràctiques inclusives perquè tots els hostes se sentin com a casa

    Rep consells dels amfitrions més veterans, des de com actualitzar el teu anunci fins a com avaluar els hostes.
    Escrit per Airbnb el dia 27 de juny de 2022
    Lectura de 6 minuts
    S'ha actualitzat el dia 15 de jul. de 2022

    Aspectes destacats

    Allotjar hostes a Airbnb significa obrir el teu espai a persones d'arreu del món, i la inclusivitat és la base per allotjar hostes.

    La clau per tenir èxit com a amfitrió és saber com ajudar a fer que les persones, independentment del seu origen, se sentin còmodes i com a casa. Com a comunitat, ens comprometem a acollir tots els hostes, de qualsevol raça, religió, nacionalitat, ètnia, discapacitat, sexe, identitat de gènere, orientació sexual o edat, amb respecte i sense prejudicis.

    L'hospitalitat inclusiva és una part fonamental de l'èxit com a amfitrió. Això implica:

    • Acceptar i rebre tots els hostes de tots els orígens.

    • Proporcionar una experiència equitativa i adaptar-se a les necessitats dels hostes.

    • Fer sorgir connexions de les diferències i els punts en comú.

    • Adoptar una mentalitat oberta i mirar de fer preguntes per saber què necessiten els hostes per a la seva estada.

    Airbnb ha recopilat informació d'amfitrions, hostes i experts perquè puguis integrar les pràctiques inclusives a la teva rutina d'hostalatge i fer que tots els hostes sentin que se'ls rep amb els braços oberts. Aquestes accions recomanades, que van des de configurar el teu anunci fins a deixar una avaluació, poden ajudar a reduir els prejudicis implícits i a permetre que s'estableixi una connexió.

    Abans de la reserva: crea un anunci inclusiu

    Si deixes clar que obres la porta a persones de tots els orígens, pots ajudar els hostes de les comunitats que han estat marginades històricament a sentir-se còmodes i animar-los a reservar el teu espai. Parlant amb els hostes, hem après que les persones d'aquestes comunitats en particular busquen mostres d'una actitud inclusiva als anuncis abans de fer la reserva.

    Aquí tens unes quantes coses que pots fer per indicar que ets una persona inclusiva:

    • Deixa clar a les primeres frases de la descripció del teu anunci que reps persones de tots els orígens (mira els exemples a continuació).

    • Descriu amb precisió les prestacions d'accessibilitat de l'allotjament i actualitza les fotos.

    • Afegeix els teus pronoms (exemples: ella, ell, elli) al teu perfil. És una manera de mostrar com t'agrada que s'adrecin a tu i també indica que vols conèixer i fer servir els pronoms preferits dels teus hostes.

    • Activa la funció de reserva immediata perquè els hostes puguin reservar el teu allotjament sense necessitat d'una confirmació prèvia. Així, també indiques que allotjaràs qualsevol persona que s'adapti als teus criteris de reserva.

    • Ofereix confirmacions prèvies i anima els hostes a posar-se en contacte amb tu abans de fer la reserva. Hem sabut que, de vegades, els hostes es posen en contacte amb els amfitrions abans de fer la reserva per veure si els accepten i si són acollidors.

    • Abans de rebutjar la sol·licitud de reserva d'un hoste, pensa bé què et motiva a fer-ho. T'importaria explicar-ho cara a cara a l'hoste?

    Consell: comparteix més informació sobre tu i els teus interessos al teu perfil i a la descripció del teu anunci perquè els hostes tinguin l'oportunitat de connectar amb tu.

    Pots provar d'adaptar el llenguatge inclusiu que altres amfitrions utilitzen als seus anuncis. Hem parlat amb membres del Consell dels amfitrions per recollir aquests exemples:

    1. En Peter, de San Francisco, escriu: «La meva casa és un espai segur per a gent de totes les minories i els grups marginats. Acullo hostes de totes les races, religions, gèneres i orientacions sexuals».

    2. «La segona foto del meu anunci mostra un monument que diu: "Hi pertanys", diu en Shinya, d'Osaka (Japó). En Shinya també inclou una foto que diu: «Respecto la diversitat i la inclusió», com una declaració d'intencions. També pots escriure aquest missatge en un peu de foto.

    Abans de l'arribada: aconsegueix que tots els hostes se sentin inclosos

    Un cop s'hagi reservat el teu espai, envia un missatge càlid i acollidor als hostes. Si mostres empatia (i no fas suposicions) ja hauràs guanyat molt.

    • Personalitza el teu missatge de benvinguda amb la informació del perfil de l'hoste. Pot incloure-hi preguntes sobre els seus interessos, la seva ciutat d'origen i les seves aficions.

    • Fes servir un llenguatge neutre que no doni per fet l'orientació sexual o el gènere quan et refereixis als hostes. És millor evitar fer suposicions sobre el gènere o les relacions d'altres persones.

    • Si un hoste pregunta sobre els requisits d'accessibilitat, assegura't de respondre les seves preguntes i preguntar què més pot requerir.

    Consell: prova d'enviar un missatge als teus hostes preguntant-los què pots fer per assegurar-te que tinguin una estada còmoda.

    Si necessites inspiració, fes una ullada als missatges que altres amfitrions envien als hostes. Aquí en tens dos exemples:

    1. En Michael of Falcarragh, d'Irlanda, diu que prioritza crear una relació càlida des de bon principi. «Sempre agraeixo als hostes que hagin sol·licitat allotjar-se al nostre allotjament», diu. «Llavors els comento que em posaré en contacte amb ells una mica abans de la seva visita, els desitjo un molt bon dia i els indico que si necessiten alguna cosa mentrestant, no dubtin a posar-se en contacte amb mi».

    2. La Susan, de Denver, escriu: «Casa nostra és casa teva. Fes com a casa. Ara l'espai també és teu. Si tens alguna idea per millorar l'experiència que oferim, no dubtis a fer-nos-ho saber.»

    Després de l'arribada: assegura't que els hostes estiguin còmodes

    Els viatgers, especialment els de les comunitats històricament marginades, han compartit que les coses següents els han ajudat a sentir-se més a gust durant la seva estada:

    • Habilita l'arribada independentsempre que sigui possible, però pregunta als hostes si prefereixen que els rebi algú.
    • No visitis els hostes innecessàriament. En canvi, dona'ls privacitat i deixa clar que estàs disponible (en persona o virtualment) si et necessiten.

    Consell: inclou qualsevol informació important sobre el teu espai a les normes de la casa perquè els hostes puguin accedir-hi digitalment.

    Després de la sortida: avalua els hostes de forma objectiva

    Les avaluacions són la base de la comunitat de confiança d'Airbnb. Deixar una avaluació als hostes et pot servir per donar-los les gràcies i proporcionar-los informació útil.

    • Fes servir els mateixos criteris per avaluar tots els hostes.

    • Allotja hostes nous a Airbnb quan puguis i avalua'ls després de l'estada. Les avaluacions ajuden molt als hostes a aconseguir reserves més endavant.

    • Anima els hostes a deixar avaluacions. Hem sabut que els viatgers de comunitats històricament marginades sovint llegeixen les avaluacions abans de fer la reserva per saber si altres hostes com ells s'han sentit benvinguts.

    No deixis de seguir aquestes pràctiques inclusives, especialment si acabes de començar en el món dels amfitrions. Recorda que el més important a l'hora de rebre qualsevol hoste és fer preguntes sobre les seves necessitats i mantenir les línies de comunicació obertes.

    Pots obrir la porta a la inclusivitat simplement preguntant-los què necessiten per sentir-se còmodes i benvinguts al teu espai. Esperem que, fent això, els serà més fàcil obrir la porta del teu espai a la vida real i gaudir d'una gran experiència durant la seva estada.

    Aspectes destacats

    Airbnb
    27 de juny de 2022
    T'ha resultat útil?