Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Com que aquest contingut no està disponible en l'idioma que has seleccionat, l'hem posat en l'idioma més similar de què disposem per ara.

Pràctiques inclusives perquè tots els hostes se sentin com a casa

Rep consells dels amfitrions més veterans, des de com posar al dia el teu anunci fins a com avaluar els viatgers.
Escrit per Airbnb el dia 27 de juny del 2022

Rebre hostes a Airbnb significa obrir el teu espai a persones d'arreu del món, i la inclusivitat és la base per allotjar hostes. 

La clau per tenir èxit com a amfitrió és saber com ajudar a fer que les persones, independentment del seu origen, se sentin còmodes i com a casa. Com a comunitat, ens comprometem a acollir tots els viatgers amb respecte i sense prejudicis, independentment de la seva raça, religió, nacionalitat, ètnia, discapacitat, sexe, identitat de gènere, orientació sexual o edat. 

Entenem l'hospitalitat inclusiva com a part fonamental de l'èxit de l'amfitrió. Això implica:

  • Acceptar i rebre viatgers de tots els orígens.

  • Proporcionar una experiència equitativa i adaptar-se a les necessitats dels viatgers.

  • Crear vincles buscant punts en comú més enllà de les diferències.

  • Adoptar una mentalitat oberta i mirar de fer preguntes per saber què necessiten els viatgers per a la seva estada.

Airbnb ha recopilat informació d'amfitrions, viatgers i experts perquè puguis integrar les pràctiques inclusives a la teva rutina d'hostalatge i fer que tots els viatgers sentin que se'ls rep amb els braços oberts. Aquestes recomanacions, que van des de configurar el teu anunci fins a deixar una avaluació, poden ajudar a reduir els biaixos implícits i fer que es creïn lligams.

Abans de la reserva: crea un anunci inclusiu

Si deixes clar que acceptes persones de tots els orígens, pots ajudar els viatgers de les comunitats que han estat marginades històricament a sentir-se còmodes i animar-los a reservar el teu espai. Parlant amb els viatgers, hem après que les persones d'aquestes comunitats en particular busquen mostres d'inclusió als anuncis abans de fer la reserva. 

Aquí tens unes quantes coses que pots fer per indicar que ets una persona inclusiva:

  • Deixa clar a les primeres frases de la descripció del teu anunci que reps persones de tots els orígens (mira els exemples a continuació).

  • Descriu amb precisió les prestacions d'accessibilitat de l'allotjament i posa les fotos al dia.

  • Afegeix els teus pronoms (per exemple, ella, ell, elli) al teu perfil. És una manera de mostrar com vols que s'adrecin a tu i també indica que vols conèixer i fer servir els pronoms preferits dels viatgers.

  • Activa la funció de reserva immediata perquè els hostes puguin reservar el teu allotjament sense necessitat d'una confirmació prèvia. Així també indiques que allotjaràs qualsevol persona que s'adapti als teus criteris de reserva.

  • Ofereix confirmacions prèvies i anima els viatgers a posar-se en contacte amb tu abans de fer la reserva. Hem sabut que, de vegades, els viatgers es posen en contacte amb els amfitrions abans de fer la reserva per saber si els acceptaran i si seran ben rebuts. 

  • Abans de rebutjar la sol·licitud de reserva d'un viatger, pensa bé què et motiva a fer-ho. T'atreviries a explicar-li-ho cara a cara?

Consell: dona més informació sobre tu i els teus interessos al perfil i a la descripció de l'anunci perquè els viatgers et puguin conèixer una mica.

Pots provar d'adaptar el llenguatge perquè sigui inclusiu, com fan altres amfitrions als seus anuncis. Hem parlat amb membres del Consell dels amfitrions perquè ens expliquin la seva experiència:

  1. En Peter, de San Francisco, escriu: «La meva casa és un espai segur per a gent de totes les minories i els grups marginats. Hi són benvinguts viatgers de totes les races, religions, gèneres i orientacions sexuals».

  2. «La segona foto del meu anunci mostra un monument que diu: "Hi pertanys"», explica en Shinya, d'Osaka (Japó). En Shinya també inclou una foto que diu: «Respecto la diversitat i la inclusió», com una declaració d'intencions. També pots escriure aquest missatge en un peu de foto.

Abans de l'arribada: aconsegueix que tots els hostes se sentin inclosos

Quan rebis una reserva, envia un missatge amable i acollidor als viatgers. És molt important mostrar empatia i no pressuposar res.

  • Personalitza el teu missatge de benvinguda amb la informació del perfil del viatger. Pot incloure-hi preguntes sobre els seus interessos, la seva ciutat d'origen i les seves aficions.

  • Fes servir un llenguatge neutre que no doni per fet l'orientació sexual o el gènere quan et refereixis als viatgers. És millor evitar fer suposicions sobre el gènere o les relacions d'altres persones.

  • Si un viatger vol informació sobre requisits d'accessibilitat, assegura't de respondre a les seves preguntes i demana-li si necessita res més. 

Consell: prova d'enviar un missatge als teus hostes preguntant-los què pots fer per assegurar-te que tinguin una estada còmoda.

Si vols inspirar-te, dona una ullada als missatges que altres amfitrions envien als viatgers. Aquí en tens dos exemples:

  1. En Michael d'An Fál Carrach (Irlanda), diu que per a ell, és molt important connectar amb els viatgers des de bon principi. «Sempre dono les gràcies als viatgers que envien una sol·licitud per allotjar-se amb nosaltres», diu. «Llavors els comento que em posaré en contacte amb ells una mica abans de la seva visita, els desitjo un molt bon dia i els indico que si necessiten alguna cosa mentrestant, no dubtin a posar-se en contacte amb mi».

  2. La Susan, de Denver, els escriu: «Casa nostra és casa vostra. Poseu-vos còmodes i gaudiu de l'estada. Si teniu cap idea per millorar l'experiència que oferim, no dubteu a fer-nos-ho saber.»

Després de l'arribada: assegura't que els hostes estiguin còmodes

Els viatgers, especialment els de les comunitats històricament marginades, ens han dit que les pràctiques següents els han ajudat a sentir-se més a gust durant la seva estada:

  • Habilita l'accés independent sempre que sigui possible, però pregunta als hostes si prefereixen que els rebi algú.
  • No visitis els hostes innecessàriament. En canvi, dona'ls privacitat i deixa clar que estàs disponible (en persona o virtualment) si et necessiten.

Consell: inclou qualsevol informació important sobre el teu espai a les normes de la casa perquè els hostes puguin accedir-hi digitalment.

Després de la sortida: avalua els hostes de forma objectiva

Les avaluacions són fonamentals per establir un ambient de confiança a la comunitat d'Airbnb. Deixar una avaluació als viatgers et pot servir per donar-los les gràcies i fer-los arribar comentaris útils. 

  • Fes servir els mateixos criteris per avaluar tots els hostes. 

  • Allotja hostes nous a Airbnb quan puguis i avalua'ls després de l'estada. Les avaluacions ajuden molt els hostes a aconseguir reserves més endavant.

  • Anima els hostes a deixar avaluacions. Hem sabut que els viatgers de comunitats històricament marginades sovint llegeixen les avaluacions abans de fer la reserva per saber si altres hostes com ells s'han sentit benvinguts.

Segueix aquestes pràctiques inclusives, parant-hi especial atenció si acabes de començar a allotjar hostes. Recorda que el més important a l'hora de rebre hostes és conèixer les seves necessitats i mantenir una comunicació fluida. 

Pots obrir la porta a la inclusivitat simplement preguntant-los què necessiten per sentir-se còmodes i acollits al teu espai. Esperem que, fent això, els sigui més fàcil obrir la porta del teu espai a la vida real i gaudir d'una gran experiència durant la seva estada.

Airbnb
27 de juny del 2022
T'ha resultat útil?