Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.

Per què són importants les avaluacions

Les avaluacions a Airbnb t'ajuden a impulsar la teva activitat com a amfitrió i a generar confiança de cara als hostes.
Escrit per Airbnb el dia 29 de nov. del 2019
S'ha actualitzat el dia 20 d’ag. del 2025

Les avaluacions i les puntuacions ajuden els hostes a decidir si el teu espai és una bona opció per a ells. Si millores les avaluacions i les puntuacions, això es pot traduir en més reserves i més ingressos.

Com funcionen les avaluacions?

Un cop s'acaba l'estada, l'hoste i tu teniu 14 dies per escriure les avaluacions. Les avaluacions es publiquen quan les envieu o quan s'acaba el termini de 14 dies per deixar-les: allò que passi primer.

Els hostes poden fer-te arribar els seus comentaris de dues maneres:

  • Amb una avaluació pública, que apareixerà a l'anunci i al teu perfil. Si respons a l'avaluació pública d'un hoste, la teva resposta apareixerà just a sota.
  • Amb una nota privada, que no apareixerà a l'anunci.

Per defecte, les avaluacions més rellevants apareixen primer. Els viatgers també poden fer cerques a les avaluacions i ordenar-les perquè surtin primer les més recents, les que tenen una puntuació més alta o, per contra, les que la tinguin més baixa.

Pren-te els comentaris dels hostes com una oportunitat per millorar el que ofereixes. Llegeix totes les avaluacions i respon de manera constructiva per demostrar que et prens seriosament aquests comentaris.

Com funciona la puntuació amb estrelles?

Es demana als viatgers que facin servir d'una a cinc estrelles per puntuar la seva experiència general i les sis categories. L'experiència general no és una mitjana de les altres categories.

Les categories són:

  • Arribada. Va ser fàcil trobar l'allotjament i accedir-hi?
  • Netedat. L'allotjament s'havia netejat bé abans de l'arribada de l'hoste?
  • Precisió. L'allotjament era com els hostes s'esperaven, d'acord amb la informació de l'anunci?
  • Comunicació. Des del moment de la reserva fins a la sortida de l'allotjament, la comunicació amb l'amfitrió va ser fluida?
  • Ubicació. Què li han semblat a l'hoste la zona i el barri?
  • Relació qualitat-preu. L'allotjament ofereix una bona qualitat per al rang de preus en què es troba?

La puntuació general amb estrelles de cada viatger apareix al costat de la seva avaluació. Quan 3 viatgers hagin valorat el teu anunci, la puntuació mitjana general amb estrelles apareixerà als resultats de cerca i a l'anunci.

La pàgina de puntuacions mostra la puntuació general i les puntuacions amb estrelles per categoria d'un anunci. A sota hi ha les avaluacions dels viatgers.

Les puntuacions ajuden Airbnb a identificar i reconèixer els millors amfitrions i anuncis, inclosos els del programa de Superhosts i les Recomanacions del viatger. 

Els Superhosts destaquen per oferir una hospitalitat excepcional. Els Superhosts han de mantenir una mitjana de 4,8 estrelles com a mínim a la puntuació general i complir altres criteris. 

Les Recomanacions del viatger són un recull dels allotjaments a Airbnb que més agraden als hostes. Hi ha diversos factors que ajuden a identificar les Recomanacions del viatger, com ara unes avaluacions i unes puntuacions excel·lents, superiors a 4,9 estrelles de mitjana, i unes puntuacions altes en les sis categories.

Avaluar els viatgers

Avaluar els viatgers és una manera de recordar-los que han d'escriure una avaluació sobre tu. Les teves avaluacions apareixen a les pàgines de perfil del viatger que ha fet la reserva i dels viatgers que hagin acceptat una invitació al viatge. Procura:

  • Donar les gràcies. Pot ser una cosa tan senzilla com: «Gràcies per ser el nostre hoste».
  • Menciona algun fet concret. Pots escriure: «Aquest hoste va seguir perfectament les instruccions per a la sortida».
  • Mostra consideració. Intenta resoldre els problemes delicats en un missatge directe.

Se't demanarà que valoris els viatgers tenint en compte aspectes com ara la netedat, la comunicació i el compliment de les normes de la casa. Els teus comentaris ajuden a fer que els hostes compleixin les regles fonamentals, segons les quals han de tractar l'allotjament com si fos seu i seguir les normes de la casa.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
29 de nov. del 2019
T'ha resultat útil?