Aprofitar al màxim la pestanya Missatges
La pestanya Missatges és la safata d'entrada d'Airbnb. Et permet tenir en un mateix lloc tots els missatges relacionats amb els allotjaments que ofereixes i les estades que fas, així com les converses que mantens amb l'equip d'atenció al client. Les funcions de la pestanya Missatges et permeten:
- Filtrar i cercar missatges.
- Enviar i programar plantilles amb missatges preestablerts (conegudes com a respostes ràpides).
- Modificar els missatges enviats i anul·lar-ne l'enviament.
- Comunicar-te amb tots els viatgers d'una reserva en un sol fil.
- Saber si els viatgers han obert el missatge amb les confirmacions de lectura.
- Compartir la teva guia i recomanar experiències i serveis a Airbnb a la zona.
- Adjuntar fotos i vídeos als missatges.
Filtrar i cercar els missatges
La pestanya Missatges organitza els missatges en categories. Les categories principals són Allotjaments, Experiències, Serveis, Viatges, Ajuda i Missatges directes.
La vista predeterminada, Tots, només mostra les categories rellevants per al teu compte d'Airbnb. Selecciona qualsevol categoria per filtrar els missatges per tipus.
Dins d'Allotjaments, pots aplicar aquests altres filtres:
- Sense llegir: es mostren els missatges que no s'han obert.
- Etapa de l'estada: ordena els missatges per sol·licituds de reserva, properes reserves, reserves en curs i reserves anteriors.
- Anuncis: els missatges s'organitzen per anunci si en tens més d'un.
- Importants: es mostren només els que has marcat com a tals.
Dins d'Experiències i Serveis, pots aplicar aquests altres filtres:
- Sense llegir: es mostren els missatges que no s'han obert.
- Importants: es mostren només els que has marcat com a tals.
- Missatges de grup: es mostren els fils de conversa amb més d'un viatger per reserva.
Si tens un coamfitrió o ets Superhost ambaixador, també trobaràs aquests filtres a la pestanya Missatges:
- Coamfitrions: es mostren les converses entre tu i els coamfitrions de l'anunci.
- Superhost ambaixador: es mostren els missatges entre tu i els amfitrions que tens assignats.
El filtre Viatger mostra els missatges que envies i reps quan ets tu qui viatja. El filtre Ajuda mostra els teus missatges amb l'equip d'atenció al client d'Airbnb.
Busques una conversa en concret? Pots fer una cerca per noms, paraules o frases. Els resultats tenen en compte els filtres que has aplicat i t'ajuden a trobar el que busques més ràpidament.
Enviar respostes ràpides
Una resposta ràpida és un missatge breu i predefinit que es desa com a plantilla a la configuració de missatges.
Amb els espais reservats per a dades (com ara el nom del viatger) pots personalitzar cada missatge amb informació de l'anunci o de la reserva.
Amb les respostes ràpides, pots contestar als missatges ràpidament i estalviar temps. Crea els teus propis missatges o modifica les plantilles que t'ofereix Airbnb i després envia'ls immediatament o programa'ls per a moments concrets.
Més informació sobre les respostes ràpides per a amfitrions d'allotjaments, experiències o serveis.
Comunicar-se amb un grup
Amb cada reserva, s'inicia una conversa nova a la pestanya Missatges. El viatger que l'ha feta pot convidar altres persones que viatgin amb ell a afegir-s'hi i els que acceptin la invitació s'afegiran a la conversa.
Si organitzes una experiència, tots els participants que reservin la mateixa data i hora s'afegeixen automàticament a una conversa de grup. També poden convidar els seus companys de viatge a participar-hi.
Els amfitrions i els coamfitrions envien missatges a tot el grup. Els participants poden llegir tots els missatges, encara que s'uneixin a la conversa un cop ja hagi començat, de manera que no cal que ho tornis a explicar tot.
Toca el botó Detalls per consultar més informació sobre la reserva i la conversa, com ara una llista de totes les persones que en formen part. Selecciona la foto d'un viatger per accedir al seu perfil i tenir més informació sobre aquesta persona.
Altres funcions de missatgeria
La pestanya Missatges inclou altres funcions que ajuden els amfitrions i els coamfitrions a comunicar-se amb els viatgers abans, durant i després de la reserva, així com entre ells.
- Pots crear fils de conversa quan respons a un missatge; és a dir, la teva resposta es mostra a sota del missatge original.
- Amb les eines d'edició, pots fer canvis a un missatge fins a 15 minuts després d'enviar-lo i pots cancel·lar-lo en un termini de 24 hores.
- Les confirmacions de lectura mostren si els viatgers o altres persones han llegit els teus missatges, llevat que hagin desactivat aquesta funció a la configuració del seu compte.
- Les recomanacions et permeten compartir fàcilment la teva guia i suggerir experiències o serveis de la zona en un tres i no res.
- Amb l'opció de compartir fotos i vídeos, pots adjuntar fitxers als missatges que enviïs als coamfitrions i als viatgers després de confirmar la reserva.
Preguntes i respostes sobre la pestanya Missatges
La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.
