Estalviar temps amb les respostes ràpides
Els amfitrions d'experiències reben sovint les mateixes preguntes de viatgers diferents: Quina disponibilitat tens la setmana que ve? On ens trobem? Què puc fer si plou?
Ara, tens l'opció de reaprofitar el que els escrius i contestar sempre de seguida amb les respostes ràpides, a la pestanya Missatges.
Què és una resposta ràpida?
Una resposta ràpida és un missatge breu i predefinit que es desa com a plantilla a la configuració de missatges.
Amb els espais reservats per a dades (com ara el nom del viatger) pots personalitzar cada missatge amb informació de l'anunci o de la reserva.
Crea les teves pròpies respostes ràpides o modifica les plantilles d'Airbnb. Per exemple, si acostumes a haver de posar-te en contacte amb els participants perquè arriben tard, pots desar un missatge estàndard com a resposta ràpida.
Pots enviar-les immediatament o programar-les perquè s'enviïn automàticament més endavant.
Com puc enviar una resposta ràpida?
Per enviar una resposta ràpida immediatament a un viatger:
- Ves a la pestanya Missatges.
- Selecciona la conversa a la qual vols respondre.
- Toca el signe més (+) que hi ha al costat de l'opció Escriu un missatge.
- Selecciona Envia una resposta ràpida.
- Tria'n una que aparegui a la conversa.
- Modifica el missatge o deixa'l tal com està.
- Toca la fletxa amunt (↑) per enviar-lo.
A la pestanya Missatges també hi trobaràs respostes suggerides. Aquesta funció fa servir la intel·ligència artificial per entendre la pregunta dels viatgers i proposar una de les teves respostes ràpides. Aquest suggeriment apareixerà a la conversa, però només se't mostrarà a tu. Podràs modificar la resposta suggerida abans d'enviar-la o bé escriure'n una de diferent.
Com puc programar una resposta ràpida?
Per enviar una resposta ràpida automàticament a tots els viatgers:
- Ves a la pestanya Missatges.
- Toca la icona de configuració que trobaràs a la part superior de la pantalla.
- Toca Gestiona les respostes ràpides.
- Tria la que vols programar i fes un toc a Següent.
- Toca Programa per a i selecciona quan vols que els viatgers rebin el missatge, com ara quan confirmin la reserva o 2 hores abans que comenci l'experiència.
En el primer cas, tens 2 opcions: programar un missatge directe per a cada participant que faci la reserva o un missatge de grup que s'enviarà quan la faci el primer viatger.
Si tries l'opció del missatge de grup, els participants que reservin una experiència per a la mateixa data i hora s'afegeixen automàticament al fil i poden llegir tots els missatges, de manera que no cal que tornis a explicar res.
Quan falti poc perquè s'enviï una resposta ràpida programada, rebràs un recordatori a la conversa que tens amb el viatger. Així, podràs modificar l'enviament del missatge o ometre'l si repeteix coses que ja has explicat.
Consells a l'hora de fer servir les respostes ràpides
Una resposta ràpida funciona millor quan és breu i està centrada en un sol tema. A la pestanya Missatges, trobaràs plantilles escrites prèviament per a temes habituals com els següents. Envia-les en els moments clau.
- Confirmació de la reserva: envia una nota de benvinguda per presentar-te i pregunta als participants si tenen cap dubte o petició especial, com ara necessitats o preferències alimentàries específiques.
- Preparatius: ajuda els viatgers a treure el màxim profit de l'experiència establint expectatives, com ara enviar la previsió meteorològica amb consells sobre què posar-se o què portar per anar còmodes.
- Abans de l'experiència: contacta amb els participants amb 24 hores d'antelació per recordar-los l'hora d'inici i el punt de trobada, amb indicacions clares per arribar-hi.
- Després de l'experiència: recomana llocs de la zona als participants i planteja't preguntar-los què els ha semblat i animar-los a deixar una avaluació pública.
Afegir fotos o vídeos a les respostes ràpides et pot servir per presentar-te, proporcionar una imatge del punt de trobada o mostrar els moments més destacats de l'experiència. Per exemple, si has fet fotos dels participants durant l'activitat, pots incloure'n algunes amb la resposta ràpida que els enviïs un cop s'acabi.
Pots adjuntar fitxers als missatges en qualsevol moment després que es confirmi la reserva. Les fotos poden estar en format PNG o JPG (fins a 50 MB) i els vídeos en MP4 o MOV (fins a 100 MB i 60 segons).
L'experiència de l'usuari pot variar en funció de la ubicació. La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.
