Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.

Estalvia temps amb les respostes ràpides

Les plantilles de missatges fan que sigui més fàcil enviar informació important als viatgers.
Escrit per Airbnb el dia 12 de des. del 2018
S'ha actualitzat el dia 3 de febr. del 2025

Els amfitrions d'allotjaments i experiències solen respondre a les mateixes preguntes de viatgers diferents: Com s'hi arriba? Quina contrasenya té la wifi? Tens disponibilitat al juny?

Ara, tens l'opció de reaprofitar les respostes que dones i contestar sempre de seguida amb les respostes ràpides, a la pestanya Missatges.

Com funcionen les respostes ràpides?

Les respostes ràpides són plantilles amb missatges breus que contenen respostes preestablertes a les preguntes més freqüents. Els espais reservats s'emplenen automàticament amb dades de l'anunci i de la reserva de l'hoste per personalitzar el missatge.

En qualsevol moment que et comuniquis amb els viatgers, pots enviar una resposta ràpida. Crea les teves pròpies plantilles o fes servir les plantilles preestablertes d'Airbnb i estalvia't haver de començar de zero.

La pestanya Missatges fa servir intel·ligència artificial per entendre la pregunta d'un viatger i suggerir automàticament una resposta ràpida. Aquest suggeriment apareixerà a la conversa, però només se't mostrarà a tu. Podràs modificar el missatge abans d'enviar res. També tens l'opció d'escriure'l tot tu.

Per programar un missatge per a més endavant, selecciona la icona que trobaràs al costat de l'opció Escriu un missatge. Tria una plantilla i especifica quan vols enviar el missatge. Quan falti poc perquè s'enviï un missatge que hagis programat, rebràs un recordatori a la conversa que tens amb el viatger. Així, podràs modificar l'enviament del missatge o ometre'l si repeteix coses que ja has explicat.

Consells a l'hora de fer servir les respostes ràpides

Les respostes ràpides funcionen més bé quan són breus i estan centrades en un sol tema.

Prova de fer servir les respostes ràpides per agilitzar el procés de respondre a les preguntes freqüents. Per exemple, pots fer-les servir per tractar temes com els següents.

  • Disponibilitat: explica als viatgers que poden fer reserves per a les dates que tens disponibles al calendari.
  • Indicacions per a l'arribada i transport: confirma l'adreça d'un allotjament o d'un punt de trobada, amb instruccions per arribar-hi.
  • Wifi: proporciona el nom i la contrasenya de la xarxa wifi de casa teva o d'una ubicació.
  • Arribada anticipada: accepta la sol·licitud d'un hoste per arribar a l'allotjament abans de l'hora habitual d'arribada.
  • Deixar l'allotjament més tard: accepta la sol·licitud d'un hoste per marxar després de l'hora habitual de sortida.
  • Disposició dels llits: confirma el nombre de dormitoris, llits i banys que ofereix el teu espai.

Si reps hostes en un allotjament, prova de programar respostes ràpides per a aquests moments clau.

  • Confirmació de la reserva: envia una nota de benvinguda quan s'hagi confirmat la reserva d'un viatger.
  • Abans de l'arribada: contacta amb l'hoste entre 24 i 48 hores abans de l'arribada, quan ja es puguin donar tots els detalls de l'estada.
  • Després de la primera nit: posa't en contacte amb l'hoste per preguntar-li si necessita alguna cosa perquè la seva estada sigui més còmoda.
  • Abans de la sortida: la nit abans de la sortida, recorda a l'hoste l'hora de la sortida i les instruccions pertinents.
  • Després de la sortida: agraeix a l'hoste que s'hagi allotjat al teu espai i demana-li que et doni la seva opinió entre 24 i 48 hores després de la sortida.

Si organitzes experiències, prova de programar respostes ràpides per a aquests moments clau.

  • Confirmació de la reserva: envia una nota de benvinguda quan s'hagi confirmat la reserva d'un participant.
  • Abans de l'experiència: pregunta al participant si té cap restricció dietètica, requisit d'accessibilitat o preferència personal. Fes-ho amb prou temps per poder respondre a qualsevol sol·licitud.
  • Recordatori de l'esdeveniment: contacta amb el participant 24 hores abans que comenci l'experiència per donar-li les indicacions específiques per arribar a lloc.
  • Després de l'experiència: agraeix al participant que hagi reservat la teva experiència i demana-li que et doni la seva opinió.

Quan s'envia el missatge, els espais reservats en les respostes ràpides s'emplenen automàticament amb algunes dades sobre la reserva i l'anunci, com ara el nom del viatger, així que assegura't que el teu anunci està al dia i té totes les dades. Si hi ha espais reservats que queden buits, no s'enviarà correctament.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
12 de des. del 2018
T'ha resultat útil?