Estalvia temps amb les respostes ràpides
Els amfitrions d'allotjaments i experiències solen respondre a les mateixes preguntes de viatgers diferents: Com s'hi arriba? Quina contrasenya té la wifi? Tens disponibilitat al juny?
Ara, tens l'opció de reaprofitar les respostes que dones i contestar sempre de seguida amb les respostes ràpides, a la pestanya Missatges.
Com funcionen les respostes ràpides?
Les respostes ràpides són plantilles amb missatges breus que contenen respostes preestablertes a les preguntes més freqüents. Els espais reservats s'emplenen automàticament amb dades de l'anunci i de la reserva de l'hoste per personalitzar el missatge.
En qualsevol moment que et comuniquis amb els viatgers, pots enviar una resposta ràpida. Crea les teves pròpies plantilles o fes servir les plantilles preestablertes d'Airbnb i estalvia't haver de començar de zero.
La pestanya Missatges fa servir intel·ligència artificial per entendre la pregunta d'un viatger i suggerir automàticament una resposta ràpida. Aquest suggeriment apareixerà a la conversa, però només se't mostrarà a tu. Podràs modificar el missatge abans d'enviar res. També tens l'opció d'escriure'l tot tu.
Per programar un missatge per a més endavant, selecciona la icona que trobaràs al costat de l'opció Escriu un missatge. Tria una plantilla i especifica quan vols enviar el missatge. Quan falti poc perquè s'enviï un missatge que hagis programat, rebràs un recordatori a la conversa que tens amb el viatger. Així, podràs modificar l'enviament del missatge o ometre'l si repeteix coses que ja has explicat.
Consells a l'hora de fer servir les respostes ràpides
Les respostes ràpides funcionen més bé quan són breus i estan centrades en un sol tema.
Prova de fer servir les respostes ràpides per agilitzar el procés de respondre a les preguntes freqüents. Per exemple, pots fer-les servir per tractar temes com els següents.
- Disponibilitat: explica als viatgers que poden fer reserves per a les dates que tens disponibles al calendari.
- Indicacions per a l'arribada i transport: confirma l'adreça d'un allotjament o d'un punt de trobada, amb instruccions per arribar-hi.
- Wifi: proporciona el nom i la contrasenya de la xarxa wifi de casa teva o d'una ubicació.
- Arribada anticipada: accepta la sol·licitud d'un hoste per arribar a l'allotjament abans de l'hora habitual d'arribada.
- Deixar l'allotjament més tard: accepta la sol·licitud d'un hoste per marxar després de l'hora habitual de sortida.
- Disposició dels llits: confirma el nombre de dormitoris, llits i banys que ofereix el teu espai.
Si reps hostes en un allotjament, prova de programar respostes ràpides per a aquests moments clau.
- Confirmació de la reserva: envia una nota de benvinguda quan s'hagi confirmat la reserva d'un viatger.
- Abans de l'arribada: contacta amb l'hoste entre 24 i 48 hores abans de l'arribada, quan ja es puguin donar tots els detalls de l'estada.
- Després de la primera nit: posa't en contacte amb l'hoste per preguntar-li si necessita alguna cosa perquè la seva estada sigui més còmoda.
- Abans de la sortida: la nit abans de la sortida, recorda a l'hoste l'hora de la sortida i les instruccions pertinents.
- Després de la sortida: agraeix a l'hoste que s'hagi allotjat al teu espai i demana-li que et doni la seva opinió entre 24 i 48 hores després de la sortida.
Si organitzes experiències, prova de programar respostes ràpides per a aquests moments clau.
- Confirmació de la reserva: envia una nota de benvinguda quan s'hagi confirmat la reserva d'un participant.
- Abans de l'experiència: pregunta al participant si té cap restricció dietètica, requisit d'accessibilitat o preferència personal. Fes-ho amb prou temps per poder respondre a qualsevol sol·licitud.
- Recordatori de l'esdeveniment: contacta amb el participant 24 hores abans que comenci l'experiència per donar-li les indicacions específiques per arribar a lloc.
- Després de l'experiència: agraeix al participant que hagi reservat la teva experiència i demana-li que et doni la seva opinió.
Quan s'envia el missatge, els espais reservats en les respostes ràpides s'emplenen automàticament amb algunes dades sobre la reserva i l'anunci, com ara el nom del viatger, així que assegura't que el teu anunci està al dia i té totes les dades. Si hi ha espais reservats que queden buits, no s'enviarà correctament.
La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.