Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Presentem les mesures de seguretat d'Airbnb contra la COVID-19

    Presentem les mesures de seguretat d'Airbnb contra la COVID-19

    Els requisits de seguretat actualitzats per a la comunitat d'Airbnb es posen en marxa el 12 d'octubre.
    Escrit per Airbnb el dia 6 d’oct. de 2020
    Vídeo de 16 minuts
    S'ha actualitzat el dia 15 d’oct. de 2020

    Aspectes destacats

    • No deixem de compartir nous estàndards per als hostes i de debatre sobre la qualitat del servei que ofereixen els amfitrions perquè tothom estigui a l'altura de les expectatives de la nostra comunitat.

    • També hem establert noves mesures de seguretat contra la COVID-19, que tant els amfitrions com els hostes hauran de seguir a partir del 12 d'octubre.

    Hola a tothom,

    Soc la Catherine, la responsable mundial d'hostalatge d'Airbnb, i us porto la cinquena ronda de Novetats per a amfitrions.

    Des que vam llançar aquesta sèrie de novetats a l'agost, ens hem centrat a restablir una relació més estreta entre els nostres empleats i els amfitrions. Si t'has perdut els meus vídeos anteriors, pots consultar-los aquí.

    Vull donar les gràcies personalment a totes les persones que m'heu fet arribar la vostra opinió i les vostres preguntes en els tallers que hem organitzat i també a través dels comentaris i dels missatges de correu electrònic. Els vostres missatges ens proporcionen informació d'allò més útil i ens guien a l'hora de prendre mesures i de fer canvis.

    A la sessió de Novetats per a amfitrions d'avui, parlo dels estàndards per als hostes i per als amfitrions, així com d'alguns requisits de seguretat addicionals que estem implementant per a tothom a Airbnb a causa de la COVID-19.

    Nous estàndards per als hostes

    Molts de vosaltres m'heu fet saber que us preocupa el comportament d'alguns hostes en els vostres allotjaments. Si bé creiem que això són casos aïllats, també considerem que tots han de tractar-te a tu, als teus espais i a les comunitats dels voltants amb respecte.

    Per garantir-ho, ens hem basat en els vostres suggeriments per ampliar els estàndards de fiabilitat que els hostes han de complir amb nous criteris en cinc àrees diferents. D'aquesta manera, cobrirem els casos en què un hoste:

    • Deixi l'allotjament més tard del que vau acordar sense la teva autorització.
    • Arribi a l'espai fora de l'horari establert.
    • Porti animals de companyia a l'allotjament sense el teu permís (no s'inclouen els animals d'assistència).
    • Manipuli o retiri dispositius de seguretat autoritzats.
    • Incompleixi les teves normes de la casa, que reflecteixen les polítiques d'Airbnb.

    Tot això se suma a la feina que vam fer l'any passat, quan vam anunciar els nostres estàndards de fiabilitat per als hostes. A principis d'aquest any, també vam anunciar la prohibició d'organitzar festes a qualsevol lloc del món. A més, des de finals de l'any passat, s'han suspès o eliminat prop de 100 000 comptes d'hostes que infringien les nostres polítiques i estàndards.

    D'aquí a finals d'any invertirem en millores dels nostres sistemes i processos, cosa que ens ajudarà a garantir que s'apliquin aquestes normes de forma coherent, que es redueixi el temps de resposta i que els hostes, en general, assumeixin les seves responsabilitats.

    Hospitalitat de primera

    He conegut molts amfitrions recentment en els tallers i en el Centre de la comunitat i, gràcies a ells, he après que per oferir una hospitalitat de primera cal tenir tres factors molt presents: la qualitat, la connexió i la comunitat. I tots tres se sustenten en la confiança.

    Quan els viatgers tenen males experiències amb amfitrions a Airbnb, és molt menys probable que tornin a fer reserves a través de la plataforma. Això també pot afectar la reputació dels amfitrions en les seves comunitats i fins i tot pot comportar normatives locals més estrictes.

    Fa poc, hem detectat que un grup d'anuncis no estava a l'altura de les nostres expectatives de qualitat. Per aquest motiu, de la mateixa manera que eliminem els comptes de determinats hostes per ajudar a protegir la comunitat d'Airbnb, hem decidit suspendre o eliminar aquells anuncis que han presentat problemes greus de forma recurrent o que han rebut valoracions baixes en moltes ocasions i no han satisfet les expectatives dels viatgers.

    Tot i que per valorar la qualitat tenim en compte diversos factors, hi ha certs aspectes que ens ajuden a determinar si algú ofereix una bona hospitalitat. Per exemple:

    • La precisió de la descripció i les fotos del seu anunci.
    • La fiabilitat que ha demostrat com a amfitrió.
    • La seva capacitat de resposta.
    • Les puntuacions amb estrelles que ha rebut.
    • La manera en què compleix els estàndards de la nostra comunitat.

    En la majoria dels casos, els amfitrions que tenen anuncis afectats ja n'estan al corrent. A més a més, hem establert un procés de reclamacions per als que no estiguin d'acord amb la nostra decisió.

    Nous requisits relacionats amb la COVID-19

    Des del juny, gairebé un milió i mig d'anuncis ja s'han compromès a seguir el protocol de neteja avançada d'Airbnb. Aquests anuncis són els que tenen més demanda a Airbnb i han rebut més del triple de reserves en comparació amb els que no el segueixen.*

    Alguns amfitrions ens han demanat que féssim algunes millores i aclaríssim el funcionament del procés. Així doncs, estem proporcionant nous recursos i eines per fer que sigui més senzill aprendre i implementar el nostre procés de neteja en cinc passos.

    Aquests passos són:

    1. Preparar i ventilar l'espai.
    2. Netejar totes les habitacions.
    3. Higienitzar les superfícies.
    4. Fer un repàs de totes les habitacions.
    5. Deixar-ho tot a punt per rebre els següents hostes.

    D'altra banda, a mesura que la recerca científica permet conèixer millor el virus, adaptem les nostres directrius, en un esforç col·lectiu per garantir la seguretat de la nostra comunitat durant la pandèmia de COVID-19. A partir del 12 d'octubre:

    • Els amfitrions d'allotjaments** tindran fins al 20 de novembre per comprometre's a seguir el procés en cinc passos del protocol de neteja.
    • Tots els hostes i els amfitrions tindran l'obligació de portar mascareta i respectar les mesures de distanciament físic quan interactuïn entre ells.

    A partir de la setmana vinent, els amfitrions que ofereixin allotjament rebran una notificació a través de l'aplicació o del tauler de control que inclourà el procés de neteja avançada en cinc passos i una pàgina on podran informar-se dels requisits de seguretat contra la COVID-19. Si no accepten complir aquests requisits abans del 20 de novembre, és possible que rebin avisos al seu compte, que el suspenguin i, en alguns casos, que l'eliminin d'Airbnb.

    Nota: si ja has acceptat seguir el protocol de neteja avançada, només caldrà que et comprometis a portar mascareta i a respectar les mesures de distanciament físic. Els amfitrions nous també hauran de comprometre's a seguir aquestes mesures de seguretat.

    Si organitzes experiències a Airbnb en països o regions on les experiències presencials s'han reprès, hem creat una sèrie de pautes de neteja i recomanacions i requisits de salut i seguretat especialment per a tu.

    • També hi ha pautes addicionals pensades específicament per als amfitrions d'experiències gastronòmiques i els amfitrions d'aventures.
    • Tots els amfitrions d'experiències presencials han d'emplenar un qüestionari i han d'acceptar seguir totes aquestes pautes.

    Més recursos per a la neteja

    Per ajudar-te a entendre millor aquests requisits, hem ampliat els articles relacionats amb la neteja del Centre de recursos. En concret, hem incorporat:

    Gràcies per tots els comentaris que ens heu fet arribar. D'aquí a unes setmanes, en la propera sessió de Novetats per a amfitrions, us presentaré algunes funcions i polítiques noves. Quina emoció!

    Fins aleshores, podeu etiquetar-me directament al Centre de la comunitat: @Catherine-Powell. Valorem molt la vostra opinió i la tenim en compte sempre a l'hora de prendre decisions.

    * D'acord amb dades internes d'Airbnb d'entre el 18 de juny i el 30 de setembre del 2020.

    ** Queden exclosos els amfitrions que ofereixen allotjaments a la Xina continental.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Aspectes destacats

    • No deixem de compartir nous estàndards per als hostes i de debatre sobre la qualitat del servei que ofereixen els amfitrions perquè tothom estigui a l'altura de les expectatives de la nostra comunitat.

    • També hem establert noves mesures de seguretat contra la COVID-19, que tant els amfitrions com els hostes hauran de seguir a partir del 12 d'octubre.

    Airbnb
    6 d’oct. de 2020
    T'ha resultat útil?

    Potser també t'interessa

    Potser també t'interessa