Perfilar l'anunci de l'experiència per començar a rebre reserves
Enhorabona, hem aprovat la teva experiència a Airbnb! Un cop publicat l'anunci, hi ha un parell de coses que pots fer per atraure els primers participants.
Afegir dates disponibles al calendari
Perquè els participants puguin reservar l'experiència, cal que primer configuris el calendari. Decideix amb quina freqüència oferiràs l'activitat en funció de la seva durada, la teva disponibilitat i els objectius que tens marcats.
Per començar, selecciona un dia en què la vulguis organitzar i fes un toc a Programa una experiència. Tria l'hora, el tipus de reserva, el preu, la mida del grup i altres dades. Oferir una activitat 10 vegades al mes pel cap baix (amb un dissabte o un diumenge a la setmana com a mínim) facilita que els participants trobin una data i una hora que s'ajustin a les seves necessitats.
Molts amfitrions afegeixen fins a dos mesos de disponibilitat per augmentar les probabilitats d'aconseguir reserves. Tens la possibilitat d'oferir una experiència diària amb 60 dies d'antelació com a màxim; en el cas de les setmanals, el límit és de 52 setmanes.
Recorda marcar com a no disponible qualsevol data en què no puguis organitzar l'experiència per evitar cancel·lacions. També pots marcar com a no disponible el temps que necessitis abans i després d'una activitat per preparar-la o fer neteja.
Definir un preu competitiu
Molts participants tenen en compte el preu a l'hora de reservar experiències a Airbnb. Si defineixes un preu competitiu, faràs que l'anunci destaqui.
Comença calculant el cost de les despeses. Després pensa que és possible que un preu més baix per persona atregui més viatgers i que, per tant, rebis més ingressos. Per exemple:
- 4 participants que paguen 75 euros cadascun = 300 euros
- 8 participants que paguen 60 euros cadascun = 480 euros
També pots oferir una promoció per experiència nova amb l'objectiu d'aconseguir els primers participants i les primeres avaluacions. Pots oferir un descompte d'entre el 5 % i el 50 % del preu durant 30 dies.
Si és del 20 % o més, el preu rebaixat es mostrarà als resultats de cerca d'Airbnb al costat del preu original, que sortirà ratllat. L'experiència es tornarà a oferir amb el preu original quan l'oferta s'acabi.
Per crear una promoció:
- Entra a l'anunci i fes un toc a Modifica.
- Ves a Configuració de preus i toca Descomptes.
- A Ofertes especials, ves a Promoció per a experiències noves i toca Crea una oferta.
Ets tu qui controla els preus i altres opcions de configuració en tot moment, per tant, pot ser que els resultats no sempre siguin els mateixos.
La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.