Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Com que aquest contingut no està disponible en l'idioma que has seleccionat, l'hem posat en l'idioma més similar de què disposem per ara.

    Què espera Airbnb dels amfitrions?

    T'expliquem en què t'has de centrar: des de respondre ràpidament fins a evitar cancel·lacions.
    Escrit per Airbnb el dia 24 d’ag. de 2020
    Lectura de 4 minuts
    S'ha actualitzat el dia 24 d’ag. de 2020

    Aspectes destacats

    • Respon els missatges dels hostes i els missatges relacionats amb la reserva en un termini de 24 hores.

    • Estableix uns requisits de reserva per poder acceptar més estades d'hostes tranquil·lament.

    • Evita les cancel·lacions tenint el calendari sempre al dia.

    • Segueix els estàndards d'hospitalitat d'Airbnb per aconseguir unes bones avaluacions.

    Com a amfitrió a Airbnb, no només rebràs ingressos per la teva propietat, sinó que també coneixeràs gent interessant d'arreu del món. «Hem conegut un fabricant de drons, un cantautor professional i un artista de circ», diuen la Beverlee i la Suzie, amfitriones a Oakland, Califòrnia. «Hem enriquit molt les nostres vides.» Qualsevol persona que tingui un espai per compartir pot fer d'amfitrió a Airbnb. Tanmateix, assegura't que pots complir els estàndards bàsics establerts per Airbnb per garantir una experiència còmoda i que generi confiança per a tots els hostes. Aquí tens informació bàsica sobre què fan els bons amfitrions:

    Respon a totes les consultes i sol·licituds de reserva en un termini de 24 hores

    Si respons de seguida quan els hostes es posin en contacte amb tu, demostraràs que ets una persona atenta i considerada. És important que responguis els missatges relacionats amb les reserves en un termini de 24 hores. Un índex de resposta alt no només és un senyal d'hospitalitat, sinó que és un dels criteris per rebre la categoria de Superhost.

    Et pots descarregar l'aplicació d'Airbnb per respondre els missatges des d'on vulguis. Perquè quedi clar: tot i que és una bona pràctica com a amfitrió respondre tots els missatges dels hostes, l'índex de resposta es basa específicament en les respostes als missatges relacionats amb les reserves.

    Accepta les sol·licituds de reserva

    Les dades d'Airbnb mostren que els amfitrions solen acceptar la majoria de les sol·licituds de reserva que reben per a les dates disponibles. Pots fer servir la configuració de disponibilitat del calendari per bloquejar els dies que no estiguis segur que puguis rebre hostes.

    Si sembla que rebutges moltes sol·licituds de reserva, Airbnb pot donar per fet que no estàs disponible per allotjar hostes i posar en pausa el teu anunci fins que tinguis més temps. Per assegurar-te de poder acceptar el màxim nombre de sol·licituds possibles amb la tranquil·litat de saber que no hi haurà cap problema amb les reserves, pots plantejar-te aquestes opcions:

    Evita les cancel·lacions

    Airbnb es pren les cancel·lacions molt seriosament. No només són molt perjudicials per als hostes, ja que els seus plans de viatge depenen de tu, sinó que també desgasten la confiança en tota la comunitat. Per això, tret dels casos de força major, cal evitar les cancel·lacions. Per minimitzar el risc de cancel·lar una reserva:

    • Assegura't que disponibilitat i preus estiguin sempre al dia.
    • Estigues al cas d'esdeveniments especials o de dies festius en què vulguis fer servir el teu espai per motius personals o augmentar-ne la tarifa per nit.
    • Si per alguna raó el calendari no està del tot al dia o senzillament prefereixes aprovar cada sol·licitud de reserva que t'arribi, et pots plantejar desactivar la funció de reserva immediata.
    • Si publiques el teu anunci a altres llocs web, activa la funció de sincronització del calendari per evitar que diversos hostes facin una reserva per a les mateixes dates.

    Mantingues una valoració general alta

    Al final de cada estada, els hostes podran avaluar la seva experiència amb tu. Les avaluacions positives t'ajudaran a rebre més reserves i a aconseguir la categoria de Superhost. Els amfitrions que reben bones avaluacions acostumen a centrar-se en els aspectes següents:

    • Netedat: els hostes esperaran trobar l'espai tan net i endreçat com es mostra a les fotos de l'anunci. Per això, assegura't que disposes de prou temps per netejar l'allotjament entre reserves, especialment si són consecutives.
    • Equipament i serveis bàsics: els hostes agraeixen tenir alguns elements essencials a l'abast. Airbnb recomana que proporcionis paper higiènic, sabó per al cos i per a les mans, llençols i, com a mínim, una tovallola i un coixí per persona.
    • Dades de l'anunci precises: ajuda els viatgers a decidir si el teu espai satisfà les seves necessitats proporcionant informació clara i tots els detalls que els cal saber.
    • Una arribada sense problemes: un procés d'arribada clar i senzill farà que els hostes puguin respirar tranquils després d'haver-se passat el dia viatjant.
    • Comunicació proactiva: als hostes els agrada saber que estàs disponible durant tota l'estada. Posa-t'hi en contacte aviat per planificar l'arribada.

    Si vols més consells per mantenir una valoració general alta, ves a la nostra pàgina d'hospitalitat.

    La visió general és el que importa

    Airbnb no espera que totes les reserves surtin a la perfecció de principi a fi: aprendràs moltes coses i la teva manera d'allotjar anirà evolucionant a mesura que vagis agafant experiència. Seguir aquestes pautes és un molt bon primer pas per tenir els hostes contents, rebre avaluacions positives i gaudir d'una trajectòria gratificant com a amfitrió.

    Aspectes destacats

    • Respon els missatges dels hostes i els missatges relacionats amb la reserva en un termini de 24 hores.

    • Estableix uns requisits de reserva per poder acceptar més estades d'hostes tranquil·lament.

    • Evita les cancel·lacions tenint el calendari sempre al dia.

    • Segueix els estàndards d'hospitalitat d'Airbnb per aconseguir unes bones avaluacions.

    Airbnb
    24 d’ag. de 2020
    T'ha resultat útil?