Oferir una estada de 5 estrelles

Prova aquests suggeriments per millorar la teva rutina com a amfitrió.
Escrit per Airbnb el dia 17 de febr. de 2023
Lectura de 2 minuts
S'ha actualitzat el dia 17 de febr. de 2023
És més probable que els viatgers reservin espais amb bones avaluacions. Si tens una puntuació baixa, pots fer diverses coses per millorar l'experiència dels hostes.

Dona tota la informació necessària

Assegura't que a la descripció de l'anunci s'hi inclouen tots els detalls de l'allotjament.

  • No exageris. Comparteix els aspectes més destacats i les peculiaritats de l'espai: parla de la banyera d'hidromassatge o de la llar de foc, però també dels taulons de fusta que grinyolen quan els trepitges o del soroll del carrer.

  • Puja fotos d'alta qualitat i descriu qualsevol problema que pugui sorgir a cada zona fent servir els peus de foto. Afegeix de dues a tres fotos per habitació o zona, incloent-hi els equipaments i serveis més importants.

  • No facis servir angles molt amplis ni editis les fotos en excés, ja que això pot fer que les habitacions semblin més grans o més lluminoses del que són.

Comunica't de manera eficaç

Recorda que ets l'únic punt de contacte per als hostes que s'allotgen al teu espai.

  • Tingues una actitud proactiva i confirma que els hostes tenen tot el que necessiten abans de l'arribada, com ara les indicacions i les instruccions per a l'arribada.

  • Respon tan ràpidament com puguis als missatges dels hostes.

  • Fes servir un llenguatge inclusiu als missatges perquè totes les persones que s'allotgin al teu espai se sentin benvingudes.

  • Aprofita l'aplicació i les eines d'Airbnb, com ara les respostes ràpides i els missatges programats, per facilitar les tasques de comunicació.

  • Envia les instruccions per a l'arribada amb almenys 24 hores d'antelació, de manera que els hostes tinguin temps per llegir-les i preguntar-te si tenen cap dubte. Aquest punt és molt important per als hostes amb requisits d'accessibilitat.

Fes que els hostes se sentin com a casa

De vegades, la diferència entre una avaluació de quatre estrelles o cinc és tan simple com prestar atenció als detalls.

  • La neteja és la clau. Assegura't que totes les superfícies, els terres i les catifes i cortines estiguin nets i no tinguin pols. Quan acabis de fer la neteja, fes un últim repàs perquè no quedin pèls ni cap rastre de brutícia o de pols. Encara que el teu allotjament faci caure de cul, ha d'estar impecable si vols rebre avaluacions de cinc estrelles.

  • Dona-li un toc personal deixant una nota de benvinguda per als hostes o enviant-los un missatge a través de l'aplicació.

  • Fes que els hostes se sentin com a casa. Per exemple, si disposes de cuina, pots afegir-hi olles i paelles, culleres per servir el menjar i elements bàsics per cuinar.

  • Els petits detalls són molt importants, com ara deixar una manta al sofà o oferir cafè o te.

No cancel·lis les reserves amb què t'has compromès

Tal com indiquen les regles fonamentals per a l'amfitrió, no has de cancel·lar reserves confirmades. Si no pots evitar cancel·lar una reserva, has de fer tot el possible per cancel·lar-la com més aviat millor. Posa't en contacte amb Airbnb si necessites ajuda.

Airbnb
17 de febr. de 2023
T'ha resultat útil?