Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    30 de març: unes paraules de l'executiu en cap Brian Chesky per als amfitrions

    Va anunciar quatre iniciatives per donar suport als amfitrions, entre les quals hi ha l'ajuda de 250 milions de dòlars.
    Escrit per Airbnb el dia 30 de març de 2020
    Vídeo de 19 minuts
    S'ha actualitzat el dia 27 d’abr. de 2021

    Aspectes destacats

    Benvolguts amfitrions,

    Aquests darrers dos mesos han estat molt durs per a tothom. Com molts de vosaltres, em llevo cada dia lluny dels amics i els companys de feina, preguntant-me què ens espera. Cada dia, en veure les notícies, penso en els països, les comunitats i les famílies que pateixen la magnitud i l'impacte d'aquesta crisi.

    Enmig d'aquesta situació, el sector dels viatges ha quedat aturat a escala mundial. Les aerolínies estan aturades i les fronteres, tancades. La majoria de nosaltres, inclosos els viatgers, estem confinats per ordre de les autoritats i no podem sortir de casa. Viatjar de forma normal és gairebé impossible.

    L'11 de març, quan l'Organització Mundial de la Salut va declarar la pandèmia, ens vam trobar amb un dilema. Si deixàvem que els viatgers cancel·lessin les reserves i rebessin un reembossament, sabíem que la vostra economia se'n podia ressentir. Però no podíem deixar que tant viatgers com amfitrions se sentissin pressionats i acabessin posant-se en perill, ja que això encara hauria creat més risc per a la salut pública. Per això, vam decidir que havíem de permetre que els viatgers cancel·lessin les reserves i rebessin un reembossament íntegre (incloent-hi totes les nostres tarifes). Volem deixar clar que aquesta decisió no la vam prendre seguint criteris empresarials, sinó de salut pública.

    Tanmateix, encara que vam fer el que van creure correcte per tal de prioritzar la salut i la seguretat, ens sap greu haver comunicat la decisió que vam prendre als viatgers sense haver-vos-ho consultat primer, com han de fer els col·laboradors. Hem rebut els vostres comentaris i som conscients que no vam actuar de la millor manera.

    Encara que en aquell moment no ho semblés, us considerem part de l'equip. Quan el vostre negoci passa per un moment difícil, el nostre també. Sabem que ara mateix molts de vosaltres esteu passant moments difícils i necessiteu que fem alguna cosa per ajudar-vos, no només que us donem paraules d'ànim.

    Aquí tens algunes de les accions que estem portant a terme per ajudar-vos a sortir de la crisi.

    Pagarem 250 milions de dòlars als amfitrions per ajudar-los a cobrir el cost de les cancel·lacions relacionades amb la COVID-19.
    Si un hoste cancel·la la reserva d'un allotjament per una circumstància relacionada amb la COVID-19 i l'arribada d'aquesta estada és entre el 14 de març i el 31 de maig, et pagarem el 25 % de l'import que hauries rebut en una situació normal si s'hagués cancel·lat mitjançant la teva política de cancel·lació. Aquesta mesura s'aplica retroactivament a totes les cancel·lacions relacionades amb la COVID-19 durant aquest període. El cost l'assumirà íntegrament Airbnb i els pagaments es començaran a emetre a l'abril. Els hostes amb reserves fetes fins al 14 de març podran cancel·lar-les i rebre'n o bé un reembossament estàndard o bé crèdit de viatge equivalent al 100 % de l'import pagat. Si vols més informació, visita Airbnb.com/250Msupport.

    Estem creant un Fons de compensació per a Superhosts de 10 milions de dòlars.
    Està pensat per als Superhosts que lloguen la seva primera residència i que necessiten ajuda per pagar el lloguer o la hipoteca, i també per als amfitrions d'experiències amb una llarga trajectòria que tenen dificultats per arribar a final de mes. Aquest fons el van posar en marxa els nostres empleats, que han donat 1 milió de dòlars de les seves pròpies butxaques, i en Joe, en Nate i jo hi hem contribuït personalment amb els 9 milions de dòlars restants. A partir del mes d'abril, els amfitrions poden sol·licitar els ajuts, d'un màxim de 5000 dòlars, que no caldrà retornar. Si vols més informació, visita Airbnb.com/superhostrelief.

    Donarem la possibilitat als viatgers que has rebut d'enviar-te una ajuda econòmica directament.
    Hem rebut molts missatges de viatgers que estan molt agraïts per la flexibilitat que els han ofert els amfitrions a Airbnb i volen ajudar-vos econòmicament. Estem buscant la manera que els viatgers puguin fer arribar els seus comentaris i aportacions als amfitrions amb qui s'han allotjat anteriorment. Esperem poder posar en marxa aquesta iniciativa el mes d'abril. Sabem que en un moment tan difícil cada gra de sorra compta.

    També hem treballat conjuntament per garantir suport als amfitrions a Airbnb en el recent projecte de llei d'ajuts econòmics per als afectats per la COVID-19, la «COVID-19 stimulus bill» del govern dels Estats Units.
    Aquesta llei permet als amfitrions dels EUA beneficiar-se de molts ajuts, com ara subvencions i préstecs per a petites empreses i subsidis per desocupació. Moltes gràcies pels més de 105 000 missatges de correu electrònic i trucades que heu fet als membres del Congrés.

    També estem treballant en altres iniciatives de les quals us parlarem amb més detall durant les pròximes setmanes. Entre aquestes iniciatives hi ha una col·laboració amb experts i epidemiòlegs per desenvolupar pautes de neteja per a la teva seguretat i la dels teus hostes, una assegurança de viatge per a tu i els teus hostes i programes per incentivar la demanda i ajudar-te a recuperar el teu negoci.

    Em comprometo a ajudar-vos per poder tornar a construir la nostra col·laboració. Quan treballem junts, som millors i tenim més força. Això ho he pogut constatar fa poc, gràcies als nostres esforços conjunts per oferir allotjament al personal de suport contra la COVID-19 que està a primera línia. Junts, contribuïm a oferir allotjament a més de 100 000 professionals sanitaris i primers interventors de forma gratuïta o a través d'ajudes. Més de 40 000 amfitrions ja us heu arromangat per ajudar. Si encara no ho has fet, entra a Airbnb.com/covid19relief per seguir els seus passos.

    La confiança és la base de la nostra col·laboració, i es consolida amb el temps. Sabem que hem de treballar per tornar-nos a guanyar la teva, però és la nostra prioritat i ens hi hem compromès. Ja tenim ganes de tornar a viatjar (no dubtis que ho farem) i de tornar a donar la benvinguda a milions d'hostes.

    - Brian Chesky

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Aspectes destacats

    Airbnb
    30 de març de 2020
    T'ha resultat útil?