Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Millores pel que fa a les avaluacions dels hostes, les normes de la casa i les cancel·lacions

    Millores pel que fa a les avaluacions dels hostes, les normes de la casa i les cancel·lacions

    Estem prenent mesures per protegir-te de les festes i oferir-te més control.
    Escrit per Catherine Powell el dia 20 d’oct. de 2020
    Vídeo de 17 minuts
    S'ha actualitzat el dia 13 de nov. de 2020

    Aspectes destacats

    • Estem revisant el procés d'avaluació dels hostes perquè sigui més imparcial i també destacarem les normes de la casa per ajudar els hostes a saber què esperar de l'allotjament.

    • Si tens motius de pes per creure que durant una estada se celebrarà una festa, podràs cancel·lar la reserva sense haver de posar-te en contacte amb el servei d'atenció al client.

    Hola a tothom,

    Soc la Catherine, la responsable mundial d'hostalatge d'Airbnb, i porto la sisena ronda de Novetats per a amfitrions.

    Durant els últims mesos hem adoptat mesures respecte als temes que més us preocupen basant-nos en tots els comentaris que ens feu arribar. Si t'has perdut els meus vídeos anteriors, pots consultar-los aquí.

    En el vídeo d'aquesta setmana, m'agradaria respondre detalladament a algunes de les preguntes que ens feu més sovint. Si no tens temps de veure'l, aquí et deixo un resum de les mesures més recents que estem prenent per posar solució als problemes que més us preocupen:

    Millorem el procés d'avaluació dels hostes

    En la darrera ronda de novetats, vaig dir que una manera de mesurar la qualitat és a través de les puntuacions amb estrelles. Sabem que és un tema que et prens seriosament i, per això, treballem contínuament per millorar el nostre sistema de puntuació per tal que sigui equilibrat i just.

    Hem pres nota dels comentaris que ens feu arribar a través del Centre de la comunitat i dels últims tallers per a amfitrions, i hem decidit polir les preguntes que els hostes responen després d'una estada. Així, doncs, hem redactat de nou la majoria de les preguntes perquè siguin més imparcials.

    Per exemple, en lloc de preguntar als hostes si la descripció d'un allotjament és imprecisa, et preguntarem si és precisa. És un canvi subtil, però que pot afectar molt la manera en què els hostes es plantegen les seves respostes.

    L'objectiu d'aquestes modificacions és aconseguir que les avaluacions dels hostes siguin més rigoroses i que reflecteixin realment la qualitat de la teva hospitalitat.

    Les normes de la casa ara tenen més protagonisme

    Una de les preocupacions més comunes entre els amfitrions és que els hostes respectin els seus allotjaments. En la darrera sessió vaig compartir cinc estàndards de fiabilitat nous per als hostes, i un d'aquests estàndards és que els hostes respectin les normes de la casa que vagin en consonància amb les nostres polítiques i condicions.

    Tenim previst treballar més en aquests punts per garantir que els hostes es facin responsables de les seves accions quan no respectin les normes dels amfitrions. Per aconseguir-ho, el primer pas és assegurar-nos que els hostes llegeixin i entenguin les normes de la casa, així que les farem més visibles.

    De cara al mes vinent, quan un hoste reservi una estada trobarà les normes de la casa en quatre seccions diferents:

    1. Les normes clau de la casa, com ara si es permet fumar o portar animals de companyia, es mostraran a la part superior de la pàgina del teu anunci.
    2. Totes les normes de la casa que publiquis, incloent-hi la informació de seguretat important, es llistaran a la secció Dades de l'anunci, tal com s'ha fet fins ara.
    3. Les normes de la casa també es mostraran a la pàgina de confirmació de la reserva per ajudar els hostes a entendre-les i acceptar-les abans de reservar el teu espai.
    4. Finalment, enviarem les normes de la casa als hostes a través del correu electrònic de confirmació de la reserva perquè recordin les teves expectatives abans d'arribar a l'allotjament.

    La finalitat d'aquests canvis és garantir que els hostes llegeixin i segueixin les normes de la casa. A més, ens hem proposat fer un seguiment per estudiar l'impacte que tenen en les teves reserves.

    Nota: les normes de la casa han d'estar en consonància amb les polítiques i les condicions d'Airbnb, incloent-hi les Condicions de servei i la Política contra la discriminació. Si vols afegir o modificar les normes de la casa, pots fer-ho aquí.

    T'ajudem a evitar les festes al teu allotjament

    Ens heu preguntat què mesures estem prenent per protegir els amfitrions de les festes no autoritzades als allotjaments. Aquesta és una de les principals prioritats per a tots nosaltres a Airbnb, així que estem posant en marxa quatre noves iniciatives i funcions del producte:

    1. Recordarem hostes que no es poden celebrar festes en el correu electrònic de confirmació de la reserva que reben abans d'arribar a l'allotjament.
    2. Les reserves d'una sola nit d'allotjaments sencers als Estats Units i al Canadà estaran prohibides durant el cap de setmana de Halloween d'aquest any. A més, reembossarem als amfitrions l'import de les reserves que es cancel·lin. Més informació
    3. Aviat enviarem missatges avisant-vos quan cancel·lem alguna reserva o quan desaconsellem que es dugui a terme l'estada perquè considerem que probablement se celebrarà una festa. Ens basarem en criteris com anteriors avaluacions d'hostes en què es mencionin festes, entre d'altres. Trobareu aquests avisos a la safata d'entrada. Sabem que rebre cancel·lacions inesperades pot arribar a frustrar molt, per això volem donar-te més context de cara al futur.
    4. A partir del novembre del 2020, començarem a desenvolupar i provar una nova funció que posarà en relleu les reserves que ens fan creure que és possible que s'organitzi una festa durant l'estada, com és el cas de les reserves d'una nit en què l'hoste és nou i viu a prop. L'amfitrió tindrà l'opció d'aprovar-les manualment com ho faria amb les sol·licituds de reserva.

    Aquestes mesures formen part del nostre compromís per ajudar a prevenir problemes de seguretat dins de la nostra comunitat, i esperem que tinguin com a resultat una millor experiència per a tu com a amfitrió.

    Unes cancel·lacions més senzilles per evitar possibles festes

    Alguns amfitrions també ens heu preguntat què podeu fer si teniu motius per creure que se celebrarà una festa durant una estada i no voleu rebre cap penalització per cancel·lar la reserva. A finals d'aquest mes ja tindreu la possibilitat de cancel·lar-la si es donen aquestes circumstàncies, i no us aplicarem cap penalització per fer-ho ni haureu de contactar amb el servei d'atenció a client.

    • Podreu cancel·lar una reserva de forma immediata si teniu motius de pes per pensar que l'hoste podria organitzar una festa, per exemple, si ha rebut avaluacions d'altres amfitrions que ho indiquen o si ho ha esmentat en el fil de missatges.
    • Si el nostre equip confirma que el motiu és vàlid, no rebràs cap penalització per cancel·lar-la ni tampoc afectarà la categoria de Superhost.
    • Quan el nostre equip revisi la sol·licitud, cercarà proves als fils de missatges o a les avaluacions anteriors que indiquin la possibilitat que l'hoste organitzi una festa.
    • Aquestes cancel·lacions hauran de complir la nostra Política contra la discriminació i les supervisarem minuciosament per assegurar-nos que els hostes no rebin un tracte injust per motius de nacionalitat, edat, sexe, identitat de gènere, religió, orientació sexual, discapacitat o situació familiar, entre altres tipus de discriminació, així com per verificar, en general, que no es faci un ús indegut d'aquesta funció.
    Volem que els amfitrions disposeu de les eines necessàries per aturar una possible festa.

    Compromís de col·laboració amb els amfitrions

    Entenem que per a vosaltres és important rebre hostes que siguin respectuosos i que cuidin dels vostres allotjaments com si fos casa seva. Per aquest motiu, posem a la vostra disposició molts altres sistemes de protecció, com ara la Garantia per a l'amfitrió d'Airbnb, els estàndards de la comunitat i altres funcions. Si voleu entrar-hi en detall, llegiu aquest article.

    Per la meva banda, seguiré treballant en el vostre benefici i, per aconseguir-ho, escoltaré i llegiré els vostres comentaris amb atenció. Això requerirà temps i canvis constants, però espero que aprecieu els avenços que anem fent.

    No deixeu d'enviar-nos les vostres idees; nosaltres seguirem millorant la plataforma. La setmana vinent Brian Chesky, el conseller delegat d'Airbnb, compartirà amb vosaltres un missatge important. No us el perdeu! Mentrestant, com sempre, em trobareu al Centre de la comunitat amb el nom de @Catherine-Powell.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Aspectes destacats

    • Estem revisant el procés d'avaluació dels hostes perquè sigui més imparcial i també destacarem les normes de la casa per ajudar els hostes a saber què esperar de l'allotjament.

    • Si tens motius de pes per creure que durant una estada se celebrarà una festa, podràs cancel·lar la reserva sense haver de posar-te en contacte amb el servei d'atenció al client.

    Catherine Powell
    20 d’oct. de 2020
    T'ha resultat útil?