Comunicació eficaç amb els hostes

Respon ràpidament i utilitza les eines d'Airbnb per tenir èxit.
Escrit per Airbnb el dia 17 de febr. de 2023
Lectura de 2 minuts
S'ha actualitzat el dia 17 de febr. de 2023

És important que els hostes tinguin informació important abans d'arribar, com ara les indicacions i les instruccions per accedir al teu espai. Com a part de les regles bàsiques per a l'amfitrió, sempre has d'estar a punt per respondre a les preguntes dels hostes i resoldre els problemes que puguin sorgir al més aviat possible.

Establir una estratègia de comunicació

Una vegada que els teus hostes s'hagin instal·lat, has de continuar estant disponibles per si tenen cap dubte. Aquí tens alguns consells per millorar la comunicació:

  • baixa l'aplicació d'Airbnb al telèfon i activa les notificacions. Pots rebre notificacions per SMS, per correu electrònic o directament des de l'aplicació.
  • Fes servir les respostes ràpides. Escriu el missatge i desa'l, així després el podràs enviar en segons, de manera que cada vegada que un hoste faci una pregunta habitual, podràs respondre-li ràpidament.
  • Prova els missatges programats. Amb aquesta eina, els hostes rebran missatges automàtics en moments importants, com ara després de fer la reserva o abans de l'arribada.
  • Comença a col·laborar amb un coamfitrió perquè t'ajudi a respondre als hostes si no pots estar sempre al cas del telèfon o del correu electrònic.

Intercanviar missatges amb els hostes

Quan un hoste reservi el teu espai, envia-li un missatge de benvinguda ben acollidor. Si mostres empatia i no fas suposicions, ja hi tindràs molt de guanyat.

Recorda posar-te en contacte amb l'hoste en aquests moments clau:

  • Abans de l'arribada: dona als hostes indicacions clares i instruccions per a l'arribada com a mínim 24 hores abans de l'hora programada.
  • Arribada: assegura't que els hostes puguin entrar i respon a qualsevol dubte que tinguin.
  • Després de la primera nit: mantingues una bona comunicació enviant-los un missatge breu per saber com han passat la nit i si necessiten res.
  • Abans de la sortida: recorda als hostes l'hora de sortida i tot el que hagin de fer, com ara apagar les llums o la calefacció.
  • Després de la sortida: envia'ls un missatge breu per donar-los les gràcies. Pot servir per recordar-los que escriguin una avaluació.
Airbnb
17 de febr. de 2023
T'ha resultat útil?