Com que aquest contingut no està disponible en l'idioma que has seleccionat, l'hem posat en l'idioma més similar de què disposem per ara.

Aprofitar al màxim la pestanya Missatges

Prova aquests consells per cercar, enviar i programar missatges de forma ràpida i senzilla.
Escrit per Airbnb el dia 1 de maig del 2024
S'ha actualitzat el dia 3 de febr. del 2025

La pestanya Missatges és la safata d'entrada d'Airbnb. Et permet tenir en un mateix lloc tots els missatges relacionats amb els allotjaments que ofereixes i les estades que fas, així com les converses que mantens amb l'equip d'atenció al client. Les funcions de la pestanya Missatges et permeten:

  • Filtrar els missatges i fer cerques a la safata d'entrada.
  • Enviar i programar missatges, incloses les plantilles amb missatges preestablerts (conegudes com a respostes ràpides).
  • Comunicar-te amb tots els hostes d'una reserva en una sola conversa.
  • Crear fils de conversa per tenir-ho tot en ordre.
  • Modificar els missatges enviats i anul·lar-ne l'enviament.
  • Saber si els hostes han obert el missatge amb les confirmacions de lectura.
  • Reaccionar als missatges amb emojis.

Filtrar i cercar els missatges

A la vista predeterminada es mostren tots els missatges enviats a través d'Airbnb. Selecciona Amfitrió, Hoste o Ajuda per filtrar els missatges per tipus.

Dins d'Amfitrió, pots aplicar aquests altres filtres:

  • Sense llegir: es mostren els missatges que no s'han obert.
  • Etapa de l'estada: ordena els missatges per sol·licituds de reserva, properes reserves, amfitrió actual o reserves anteriors.
  • Anuncis: els missatges s'organitzen per anunci si en tens més d'un.
  • Importants: es mostren només els que has marcat com a tals.

Si tens un coamfitrió, ets Superhost ambaixador o organitzes una experiència a Airbnb, trobaràs aquests filtres a la pestanya Missatges:

  • Coamfitrions: es mostren les converses entre tu i els coamfitrions de l'anunci.
  • Superhost ambaixador: es mostren els missatges entre tu i els amfitrions que tens assignats.
  • Experiències: et permet llegir els missatges relacionats amb aquestes reserves.

Fes servir el filtre Hoste per consultar els missatges que envies i reps quan ets tu qui viatja. Fes servir el filtre Ajuda per consultar les converses que hagis tingut amb el servei d'atenció al client d'Airbnb.

Busques una conversa en concret? Pots fer una cerca per noms, paraules o frases. Els resultats tenen en compte els filtres que has aplicat i t'ajuden a trobar el que busques més ràpidament.

Enviar i programar les respostes ràpides

La comunicació clara i en el moment oportú és clau perquè els hostes quedin satisfets. Des de la pestanya Missatges, pots començar converses amb ells, donar-los informació i respondre a les preguntes que tinguin.

Per estalviar temps, prova de fer servir la funció de respostes ràpides. Són plantilles de missatges amb les quals pots transmetre la informació més habitual, de manera que no cal que comencis des de zero cada vegada. En trobaràs algunes de preestablertes a la pestanya Missatges que et serviran per ajudar els hostes en moments clau, com ara just després de fer la reserva. Pots fer servir aquestes respostes ràpides tal com estan, modificar-les o crear les teves pròpies plantilles personalitzades. 

La pestanya Missatges fa servir intel·ligència artificial per entendre les preguntes dels hostes i suggerir automàticament una resposta ràpida, que apareix a la conversa que tens activa (només se't mostra a tu).

Pots revisar, modificar i enviar la resposta ràpida suggerida immediatament o programar-la per a un altre moment. Quan s'envia el missatge, els espais reservats de les plantilles s'emplenen automàticament amb algunes dades sobre la reserva i l'anunci (com ara la ubicació, el nom de l'hoste i l'hora d'arribada). És important que t'asseguris que l'anunci té totes les dades i que estan al dia, perquè si queden espais reservats buits, el missatge no s'enviarà correctament.

Quan falti poc perquè s'enviï un missatge que hagis programat, rebràs un recordatori a la conversa que tens amb l'hoste. Així, podràs modificar l'enviament del missatge o ometre'l si repeteix coses que ja has explicat.

Més informació sobre com estalviar temps amb les respostes ràpides

Comunicar-se amb un grup

Amb cada reserva s'inicia una conversa nova a la pestanya Missatges. 

L'hoste que fa la reserva pot convidar altres adults que viatgin amb ell a afegir-se a la reserva. Els hostes que accepten la invitació s'afegeixen a la conversa i reben els missatges que envies a tot el grup. També poden llegir tots els missatges enviats anteriorment, perquè així no hagis de tornar a explicar res.

Toca el botó Detalls per consultar més informació sobre la reserva i la conversa, com ara una llista de totes les persones que en formen part. Selecciona la foto d'un hoste per accedir al seu perfil i tenir més informació sobre qui allotges al teu espai.

Altres funcions de missatgeria

Trobaràs més funcions per gestionar les converses a la pestanya Missatges, com ara els fils de conversa, les eines d'edició, les confirmacions de lectura i els emojis.

  • Els fils de conversa et permeten iniciar un fil quan respons a un missatge; és a dir, la teva resposta es mostra a sota del missatge original.
  • Les eines d'edició et permeten modificar un missatge en un termini de 15 minuts un cop l'hagis enviat i anul·lar-ne l'enviament durant les primeres 24 hores.
  • Les confirmacions de lectura mostren si els hostes o altres destinataris han llegit els teus missatges, llevat que hagin desactivat aquesta funció a la configuració del seu compte.
  • Els emojis et permeten reaccionar a un missatge amb un somriure, un cor, un polze amunt, un aplaudiment o una rialla.

Preguntes i respostes sobre la pestanya Missatges

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
1 de maig del 2024
T'ha resultat útil?