Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Respostes a les preguntes dels viatgers sobre la COVID-19

    Descobreix com et fem costat amb opcions de viatge flexibles, allotjaments més nets i molt més.
    Escrit per Airbnb el dia 10 de març de 2020
    Lectura de 8 minuts
    S'ha actualitzat el dia 25 de juny de 2021

    Sabem que la situació actual de la pandèmia de COVID-19 genera molta incertesa i que no saps si afectarà els teus plans de vacances, ara que es van reprenent els viatges. Per tal de donar suport als viatgers, hem fet un seguiment de les vostres preguntes i n'hem respost algunes. Anirem actualitzant aquesta pàgina a mesura que la situació evolucioni i que hi hagi més respostes disponibles.

    Vull cancel·lar el meu viatge. Quines opcions tinc?
    Les polítiques de cancel·lació les estableixen els amfitrions i poden variar. La política de cancel·lació de l'allotjament es pot consultar a la pàgina principal de l'anunci corresponent i també a la secció Viatges del lloc web o de l'aplicació d'Airbnb, si ja tens una reserva feta.

    Els hostes que hagin fet una reserva després del 14 de març del 2020 no rebran cap reembossament d'acord amb la Política per a casos de força major si al·leguen la COVID-19 com a motiu de la cancel·lació, llevat que hagin contret la malaltia. Més informació sobre la Política per a casos de força major

      Vull reservar una estada, però no sé com evolucionaran ni la pandèmia ni les restriccions internacionals per viatjar. Què he de fer?
      És del tot comprensible que a hores d'ara tinguis dubtes a l'hora de planificar un viatge i fer les reserves corresponents. Per això, demanem a tots els viatgers que tinguin en compte les polítiques de cancel·lació quan facin una reserva i que seleccionin anuncis que ofereixin flexibilitat. Hem afegit un filtre perquè et resulti més senzill cercar allotjaments amb una política de cancel·lació flexible. També hem creat aquest recurs per informar els viatgers sobre les diferents modalitats d'assegurança de viatge, que poden contractar amb companyies d'assegurances externes. Els hostes que hagin fet una reserva després del 14 de març del 2020 no rebran cap reembossament d'acord amb la Política per a casos de força major si al·leguen la COVID-19 com a motiu de la cancel·lació, llevat que hagin contret la malaltia.

      Com puc trobar allotjaments que tinguin una política de cancel·lació flexible?
      Hem afegit un filtre perquè et resulti més senzill cercar allotjaments amb una política de cancel·lació flexible. Més informació sobre aquest filtre Tingues en compte que les polítiques de cancel·lació les estableixen els amfitrions i poden variar. Trobaràs informació sobre la política de cancel·lació de cada allotjament a la pàgina principal de l'anunci.

      On puc trobar més informació sobre les restriccions de viatge i els comunicats oficials per a viatgers?
      Moltes comunitats han emès comunicats amb avisos sanitaris o restriccions temporals referents a l'allotjament (incloent-hi els lloguers de curta durada). Et recomanem que consultis les restriccions de viatge i els comunicats oficials per a viatgers de cada país per comprovar si la pandèmia afecta la teva estada.

      Segons la política de cancel·lació de l'amfitrió, no tinc dret a un reembossament. Per què?
      Airbnb és una plataforma que posa en contacte els viatgers amb els amfitrions. Els amfitrions determinen els preus, les normes específiques de l'espai i la seva política de cancel·lació. La política de cancel·lació de l'allotjament es pot consultar a la pàgina principal de l'anunci corresponent i també a la secció Viatges del lloc web o de l'aplicació d'Airbnb, si ja tens una reserva feta. En molts casos, els amfitrions depenen dels ingressos que obtenen a través d'Airbnb per arribar a final de mes, cosa que dificulta que puguin fer excepcions en les seves polítiques.

      L'amfitrió m'acaba de cancel·lar la reserva. I ara, què?
      Sabem que les cancel·lacions poden comportar molts inconvenients, encara que es produeixin per un motiu de pes. Tingues en compte que molts amfitrions cancel·len una reserva perquè la COVID-19 els afecta d'alguna manera o perquè volen ajudar a protegir el benestar de tota la nostra comunitat.

      Si l'amfitrió cancel·la la reserva, tens dret a rebre un reembossament íntegre. Per obtenir més informació sobre el reembossament, ves a la secció Viatges del lloc web o de l'aplicació d'Airbnb.

      Si malgrat les circumstàncies necessites viatjar, esperem que tornis a fer-ho amb Airbnb.

      Quin tipus de protocols de salut, seguretat i higiene han de seguir hostes i amfitrions durant una estada?
      La seguretat de la nostra comunitat és al capdamunt de la nostra llista de prioritats. Per això, hem establert una sèrie de mesures de seguretat obligatòries per als amfitrions i els hostes a Airbnb per evitar la propagació de la COVID-19, d'acord amb les indicacions de veus expertes, com l'Organització Mundial de la Salut i els Centres per al Control i Prevenció de Malalties dels Estats Units. Amfitrions d'arreu del món es comprometen a seguir les noves mesures d'higiene i seguretat en el marc de la COVID-19 perquè puguis viatjar amb tota la tranquil·litat. En aquest article hi trobaràs més informació.

      Fa poc hem fet un pas més en relació amb l'obligació general de dur mascareta i mantenir la distància de seguretat. Ara demanem als amfitrions i als hostes que compleixin la normativa i les directrius locals, ja que Airbnb ofereix allotjaments arreu del món i cada país es troba en una fase diferent de contenció del virus, amb mesures específiques. A l'hora de fer un viatge, doncs, recomanem als viatgers que estiguin al dia de les directrius generals de salut i seguretat per a la prevenció de la COVID-19, que consultin les restriccions de viatge i els comunicats oficials per a viatgers vigents en cada país i que segueixin les directrius locals i nacionals corresponents.

      Vull reservar una experiència presencial a Airbnb. Què he de saber?
      Hem reprès les experiències presencials als llocs on la normativa permet dur-les a terme i hem introduït directrius de salut i seguretat segons les quals els amfitrions i els viatgers han de portar algun tipus de protecció facial i mantenir la distància de seguretat quan així ho estableixin les directrius o la normativa locals. Com que els governs poden imposar restriccions en qualsevol moment, és possible que hàgim de posar en pausa les experiències en alguna zona després d'haver-les reactivat. Si és així, t'ho farem saber. En el cas que hagis reservat una experiència presencial en una zona on s'hagin hagut de posar en pausa, rebràs un cupó de 25 dòlars per participar en una experiència més endavant. Més informació sobre la reactivació de les experiències

      Si prefereixes fer una experiència presencial exclusivament amb un grup de persones que coneguis, tens l'opció de fer una reserva privada. Si a la teva comunitat encara no s'organitzen experiències presencials, pots donar un cop d'ull a les experiències en línia disponibles a la nostra plataforma. Tant si vols aprendre una nova habilitat com si vols reunir-te en línia amb els teus amics per fer alguna cosa divertida o provar una activitat de construcció d'equips amb els companys de feina, ara pots fer-ho des de la seguretat que t'ofereix casa teva. Descobreix els secrets que amaga la màgia, cuina amb una família marroquina o medita amb un monjo budista. Hi ha experiències en línia per a tots els gustos!

      Els hostes han de seguir les mesures de seguretat d'Airbnb en el marc de la COVID-19?
      Mentre la pandèmia segueixi activa, és important que posem el nostre granet de sorra per frenar la propagació de la COVID-19. Per aquest motiu, hem establert una sèrie de mesures de seguretat que tots els membres de la comunitat d'Airbnb estan obligats a seguir, d'acord amb les indicacions dels experts, com ara els Centres per al Control i Prevenció de Malalties dels Estats Units. Per complir aquestes mesures de seguretat, tant els hostes com els amfitrions s'han de comprometre a portar mascareta o careta quan interactuïn en persona i a mantenir la distància de seguretat en tot moment, sempre que així ho estableixin les directrius i la normativa locals.

      Vaig reservar un allotjament a Airbnb per a un esdeveniment que s'ha cancel·lat. Puc cancel·lar la reserva?
      Sabem que molts dels viatgers de la nostra comunitat reserven allotjaments a Airbnb per assistir a esdeveniments. Si s'ha cancel·lat un esdeveniment al qual tenies previst assistir i la reserva no està inclosa dins de la nostra Política per a casos de força major, et recomanem que consultis la política de cancel·lació de la reserva. També pots posar-te en contacte directament amb l'amfitrió.

      Què és la Política per a casos de força major?
      La Política per a casos de força major d'Airbnb ofereix tant als viatgers com als amfitrions l'opció de cancel·lar les reserves sense cap penalització si els afecten circumstàncies com lesions o malalties greus, catàstrofes naturals, restriccions de viatge i altres imprevistos. Els hostes que hagin fet una reserva després del 14 de març del 2020 no rebran cap reembossament d'acord amb la Política per a casos de força major si al·leguen la COVID-19 com a motiu de la cancel·lació, llevat que hagin contret la malaltia. Per obtenir més informació sobre les opcions de cancel·lació de què disposes, ves a la secció Viatges del lloc web o de l'aplicació d'Airbnb.

      He reservat un allotjament Airbnb Luxe. El meu cas està contemplat a la Política per a casos de força major?
      La
      Política per a casos de força major no s'aplica a les reserves Airbnb Luxe, que estan subjectes a la Política de reembossament a l'hoste Luxe.

      Hi ha altres recursos que em permetin estar al cas de tot mentre viatjo?
      Si necessites informació actualitzada sobre les restriccions i les directrius a l'hora de viatjar, consulta aquest recurs.

      Per ajudar a frenar la propagació de la COVID-19, pots instal·lar-te al telèfon les aplicacions que fan servir el sistema de notificacions d'exposició. Es tracta d'aplicacions externes, desenvolupades per les autoritats sanitàries de països d'arreu del món amb la tecnologia de Google i Apple, que t'informen si has estat en contacte estret amb algú que hagi donat positiu per COVID-19. Més informació sobre les notificacions d'exposició, sobre les seves mesures de privacitat i sobre com es poden rebre els avisos

      Encara tinc dubtes. Amb qui m'hauria de posar en contacte?
      A causa de l'impacte generalitzat que ha tingut la COVID-19 en els viatges arreu del món, el nostre equip d'assistència a la comunitat continua rebent un gran nombre de trucades i missatges. Si la teva situació requereix l'ajuda immediata d'un membre de l'equip, pots posar-te en contacte amb nosaltres directament a través de l'aplicació.

      També pots trobar la resposta a moltes de les teves preguntes en algunes de les eines que hem desenvolupat per ajudar-te a resoldre els dubtes i els problemes pel teu compte. Així mateix, et recomanem que consultis aquest recurs per estar al dia de les restriccions de viatge i que visitis el Centre d'ajuda per obtenir més recursos i informació.

      Sabem quina mena d'inconvenients ha comportat la COVID-19 per als viatgers. Per això, volem ajudar-te. Gràcies per contribuir a protegir la seguretat i el benestar de la nostra comunitat.

      La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

      Airbnb
      10 de març de 2020
      T'ha resultat útil?