Com puc millorar la qualitat-preu?
Els viatgers busquen experiències que ofereixin una relació qualitat-preu excepcional. Pensa què pots fer per destacar i que l'experiència que ofereixes valgui la pena.
Millorar l'experiència
La singularitat, l'expertesa, la connexió, la ubicació i la fiabilitat influeixen en la qualitat general. Aquí tens els consells dels amfitrions més ben valorats per oferir una bona relació qualitat-preu.
- Personalitza les teves activitats. Descobreix les aficions de cada grup, quins idiomes parlen i molt més a la pestanya Avui i al fil de missatges del grup. Pots plantejar-te adaptar les activitats als seus interessos.
- Millora el que puguis. Proporcionar materials de més qualitat o explicar anècdotes que hagis investigat en profunditat poden marcar la diferència, que es nota fins i tot amb millores petites, com ara l'ús d'ingredients ecològics.
- Mantingues el contacte amb els viatgers. Envia'ls un missatge d'agraïment i comparteix fotos i recomanacions. Aquests petits gestos fan que els participants se sentin ben atesos i més connectats amb l'experiència.
«Després de l'experiència, envio un mapa de recomanacions personalitzat», diu en Justin, que ofereix recorreguts a peu per Sydney i Brisbane (Austràlia). «No és una cosa que facin gaires guies turístics tradicionals i els viatgers ho agraeixen de debò.»
Establir un preu competitiu
Fins i tot les millors experiències poden rebre puntuacions baixes si els viatgers consideren que no valien el que n'han pagat. A continuació t'expliquem què has de tenir en compte a l'hora de revisar el preu.
- Compara experiències similars. Cerca activitats com la teva a Airbnb i a altres plataformes per comparar els preus que hi ha per la teva zona i saber què es pot considerar un preu competitiu.
- Adapta't als canvis en la demanda. Prova amb diferents preus en funció de l'horari, el dia, la temporada o si se celebra algun esdeveniment especial. Per exemple, els caps de setmana poden tenir més demanda que els dies laborables.
- Ofereix descomptes. Els descomptes per temps limitat, per reserva anticipada o per a grups grans t'ajuden a atreure viatgers i penjar el cartell de «complet» a l'experiència. En el cas que ofereixis més d'un descompte, s'aplica el que resulta més avantatjós per al viatger.
«Sempre has d'oferir als viatgers més del que esperen pel preu», diu l'Evren, que ofereix un recorregut musical a peu pel Soho de Londres. «En el meu cas, això no vol dir visitar més llocs, sinó que intento combinar informació útil amb anècdotes divertides per oferir una experiència que valgui realment el que costa.»
Tant els amfitrions com les fotos i les dades de l'anunci han de complir els estàndards i requisits de les experiències a Airbnb .
La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.