Reembossaments per reserves cancel·lades
Vols un reembossament? El primer pas és enviar un missatge a l'amfitrió per mirar de trobar una solució al problema. Si l'amfitrió no hi pot fer res, et pot oferir un reembossament parcial a través del Centre de resolucions. Aquí t'expliquem com funcionen els reembossaments quan les coses no surten tal com estaven previstes.
Com rebràs els diners?
Has de sol·licitar un reembossament abans o després d'una estada o d'una experiència? Primer, parla amb l'amfitrió sobre l'import a través del fil de missatges i, si ho accepta, ves al Centre de resolucions per demanar-li que et faci un pagament. Si no accepta l'import en un període de 72 hores, posa't en contacte amb nosaltres per demanar-nos que hi intervinguem.
Sol·licita un reembossament
Com puc rebre un reembossament a través del Centre de resolucions?
Reembossaments d'experiències
T'expliquem què has de fer si tens algun problema durant el viatge que t'impedeix participar en una experiència a Airbnb.
Cancel·lar la reserva durant l'estada
Descobreix com funciona la Política de canvi de reserva i reembossament i com pot aplicar-se en situacions en què l'allotjament o l'equipament i els serveis no són els que esperaves.
Com t'ajuda el Centre de resolucions?
Descobreix com pots fer servir el Centre de resolucions per sol·licitar o enviar un pagament per qüestions relacionades amb la teva estada a Airbnb.
Quan rebràs els diners?
Bones notícies: si compleixes els requisits per obtenir un reembossament, el rebràs de forma automàtica en un termini de 10 dies, o fins i tot abans. Tan aviat com cancel·lis la reserva, te n'enviarem el reembossament, però potser el banc o l'emissor de la targeta de crèdit tardaran una mica a fer-te'l arribar. Tot depèn de com hagis fet el pagament i d'on visquis.
Quan rebré el reembossament?
Descobreix quan rebràs el reembossament i en quins casos pot tardar més, en funció del teu mètode de pagament i de la regió on et trobis.
Reembossaments automàtics
On i quan trobaràs el reembossament si compleixes els requisits?
Articles relacionats
- Viatger
Sol·licitar un reembossament parcial o íntegre al teu amfitrió
Les sol·licituds de reembossament s'han de tramitar a través del Centre de resolucions, independentment de l'import. - Viatger
Cancel·lar la reserva durant l'estada
La Política de canvi de reserva i reembossament pot aplicar-se en situacions en què l'allotjament o l'equipament i els serveis no són els qu… - Viatger
Reembossaments en el cas d'experiències
T'expliquem què has de fer si tens algun problema durant el viatge que t'impedeix participar en una experiència a Airbnb i no pots arribar a…