Allotjament
Hospitalitat
Capejar la temporada baixa
Aprofitar la demanda alta per augmentar els ingressos
Per què són importants les avaluacions?
Què puc fer si rebo una avaluació injusta?
Aprofita al màxim la temporada alta
Simplifica les arribades amb un pany intel·ligent connectat a Airbnb
Consells per simplificar les tasques com a amfitrió durant la temporada alta
Com puc aconseguir la categoria de Superhost?
Evitar les cancel·lacions
Què passa quan els viatgers cancel·len o modifiquen una reserva?
Ofereix accés independent a l'allotjament
Maneres ben senzilles de complaure els hostes que fan estades llargues
Programar missatges per guanyar temps
Comunica't de manera més eficient amb les millores dels missatges
Com puc gestionar una avaluació negativa?
Sorprèn els teus hostes amb una benvinguda que mai oblidaran
Amfitrions inclusius
Intercanviar missatges amb els viatgers
Estalvia temps amb les respostes ràpides
Practicar l'hospitalitat inclusiva i combatre els prejudicis
Un procés d'arribada que sigui bufar i fer ampolles
Rebre els primers viatgers
Prepara el teu espai per rebre-hi els viatgers
Crear una guia per als viatgers
Escriu una guia de la casa amb informació sobre el teu espai
Estableix unes normes de la casa útils