Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.
Un cop hagis escrit allò que vols cercar, se't mostraran els suggeriments. Fes servir les fletxes amunt i avall per donar una ullada a tots els suggeriments. Per seleccionar-ne un, prem Retorn. Si el fragment seleccionat és una oració, se cercarà aquest text. Si el suggeriment és un enllaç, el navegador obrirà la pàgina.

Què ha après aquest Superhost sobre els preus?

Els preus no han de ser estàtics, i les eines d'ajust de preus d'Airbnb poden ser molt útils.
Escrit per Airbnb el dia 3 de maig del 2023
S'ha actualitzat el dia 12 d’oct. del 2023

Quan el Daniel Chamillard va començar a fer d'amfitrió el 2012, no sabia què cobrar. «A poc a poc, amb el temps i l'experiència, vaig aprendre a treure més profit dels meus allotjaments», diu.

Des de llavors, ha rebut centenars d'hostes a les seves propietats de Tenerife, la més gran de les illes Canàries, a Espanya, davant de la costa de l'Àfrica occidental. El Daniel es va convertir en Superhost el 2014, en Superhost ambaixador el 2020 i en membre del Consell dels amfitrions el 2022. El Consell dels amfitrions col·labora amb els amfitrions per entendre els reptes a què s'enfronten i després poder fer arribar els comentaris a Airbnb.

Vam demanar al Daniel que compartís la seva opinió sobre els mètodes per fixar el preu del seu allotjament i la importància de seguir sent competitiu. Tingues en compte que, com va assenyalar, no hi ha una solució «màgica»; pot ser que hagis de fer una mica de prova i error per trobar el que funciona per a tu.

Aquest és el punt de vista del Daniel sobre els preus, amb les seves pròpies paraules:

Estableix expectatives raonables

A l'hora de fixar un preu per a l'anunci, cal tenir en compte factors interns i externs. Entre els factors interns s'hi inclouen les teves necessitats o expectatives financeres. Entre els factors externs s'hi inclouen el tipus de propietat, quan és temporada alta i baixa a la teva zona, les tendències econòmiques locals i l'economia en general. Tot això repercutirà en l'estratègia de preus.

En el meu cas, com que soc un amfitrió particular de quatre petites propietats situades en una illa turística amb una demanda elevada, necessito un alt percentatge d'ocupació si vull obtenir rendibilitat amb uns preus assequibles en un mercat altament competitiu.

Crec que és important establir unes expectatives raonables tenint en compte les teves despeses i els beneficis que vols obtenir. Per a algunes persones, fer d'amfitrió és l'activitat i la font d'ingressos principal, com en el meu cas. D'altres esperen obtenir ingressos addicionals per ajudar a pagar la hipoteca, mantenir o renovar casa seva, o enviar diners a la família. Contempla expectatives raonables en funció dels teus objectius i del que pots oferir als viatgers.

Les cinc tasques clau per triomfar

A casa, quasi cada dia s'ha de fer alguna tasca de manteniment, oi? Doncs a l'hora de posar preu als allotjaments passa el mateix.

No es tracta de fixar un preu i deixar-lo allà per sempre, esperant que arribin les reserves. Els amfitrions han de vigilar els preus perquè siguin competitius. Per això, et recomano aquestes tasques diàries:

  • Revisa els calendaris i modifica els preus.

  • Detecta les tendències econòmiques de la teva zona.

  • Juga amb les promocions i el nombre mínim de nits.

  • Modifica les fotos i els peus de foto perquè estiguin al dia.

  • Tracta el teu anunci com si fos un aparador, perquè ho és!

T'oferim eines per aconseguir els millors resultats. Aprofita-les!

Entre les eines que faig servir diàriament hi ha el nombre mínim de nits, els descomptes setmanals i mensuals, i les promocions.

Ofereixo descomptes setmanals i mensuals per aconseguir estades més llargues. Normalment, els hostes acaben fent una reserva d'una setmana, i això és una petita victòria.

Les promocions són una de les meves eines preferides. Em permeten establir un preu per als mesos següents, normalment per un període de tres mesos, i després tinc l'opció d'oferir un descompte si no hi ha hagut interès durant aquest període de temps. M'agrada saber el grau d'oferta i de demanda i actuar en conseqüència.

A tots ens preocupa no tenir prou reserves. I a tots ens passa de tant en tant. Espero que aquests suggeriments et serveixin d'inspiració per aconseguir que el teu allotjament i els teus preus siguin més atractius i competitius.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
3 de maig del 2023
T'ha resultat útil?