Com puc treure profit dels missatges programats i estalviar temps?
Aspectes destacats
Les etiquetes especials, que també s'anomenen codis de drecera, inclouen la informació de cada reserva per afegir-hi un toc personal.
Alguns amfitrions ens han comentat que escriure els mateixos missatges als hostes una vegada i una altra és d'allò més avorrit. Si fas servir la nostra eina de missatges programats, pots evitar que els hostes rebin informació repetida.
Aquesta eina et permet configurar els missatges que has d'enviar automàticament als hostes després de fer determinades accions, com ara reservar una estada, arribar a l'allotjament o sortir-ne. Els missatges programats van molt bé per compartir informació rutinària sobre el teu espai.
Com programo els missatges?
Pots escriure i programar els missatges des de la safata d'entrada d'amfitrió. Bàsicament, has de crear unes plantilles per enviar als hostes la mateixa informació útil sobre l'estada al teu espai.
Pots personalitzar els missatges afegint-hi etiquetes especials, anomenades codis de drecera, que funcionen com a variables. Els codis de drecera inclouen les dades de la reserva d'un hoste (com ara el seu nom i la data d'arribada) i la informació de l'anunci (com ara les normes de la casa), que s'afegeixen als espais en blanc.
Assegura't que les dades del teu anunci siguin completes i estiguin actualitzades, perquè no s'enviaran missatges amb codis de drecera buits. Si ja has enviat certa informació a un hoste, tingues en compte que pots modificar el missatge, ometre'l o enviar-lo abans del moment en què està programat l'enviament. També pots consultar l'historial complet de tots els missatges que has enviat.
Quan puc programar els missatges?
Pots programar un missatge quan vulguis. Et donem alguns suggeriments sobre quins són els millors moments per enviar un missatge programat i algunes idees sobre quina informació pots afegir-hi.
Recorda fer servir el menú desplegable Codis de drecera per afegir codis (que a continuació et mostrem en negreta) mentre escrius. No els escriguis al missatge. Quan hagis acabat d'escriure'l, tria quina acció de l'hoste farà que s'enviï el teu missatge a través del menú desplegable Programació.
Poc després de fer la reserva
Si envies una nota d'agraïment als hostes després de fer la reserva, sabran que has rebut la sol·licitud, els faràs una primera impressió positiva i podràs donar-los informació i consells importants per a l'estada.
Si vols enviar aquests missatges poc després de confirmar la reserva, selecciona l'opció Després de fer la reserva quan creïs un missatge programat.
Et donem exemples de missatges (amb codis de drecera) que pots programar:
Hola, nom del viatger!
Gràcies per haver reservat el nostre allotjament!
Tenim moltes ganes de donar-te la benvinguda a «nom de l'allotjament» el dia dia d'arribada.
Ens agradaria saber els detalls del teu viatge per poder organitzar millor l'arribada
i que no hi hagi problemes. L'hora d'arribada normalment és a partir de les hora d'arribada.
D'altra banda, t'enviem una mica d'informació sobre el barri:
barri
. També et donem quatre consells per moure't per la ciutat:
moure's per la zona.
Per acabar, pots trobar alguns suggeriments útils per visitar ciutat a la nostra guia.
Uns dies abans que comenci l'estada, t'enviarem la informació sobre l'arribada.
Recordatori d'una estada
Uns dies abans de l'arribada, et recomanem que recordis als hostes els detalls de l'estada perquè puguin començar a planificar-la.
Pots enviar aquests missatges amb 14 dies d'antelació com a màxim mitjançant l'opció Abans de l'arribada. Et recomanem que els recordis la informació que els vas enviar al missatge Després de fer una reserva. També pots afegir-hi la informació següent:
- Pots accedir a l'allotjament el dia data d'arribada en qualsevol moment a partir de les hora d'arribada.
- L'allotjament està ubicat a adreça. Aquí tens les indicacions per arribar-hi: indicacions per arribar a l'allotjament.
Instruccions per al dia de l'arribada
El dia de l'arribada és un gran dia! Encara que ja hagis compartit les instruccions per a l'arribada, molts hostes troben útil tornar a rebre aquesta informació tan important abans d'arribar a l'allotjament.
Pots enviar aquests missatges el matí del dia que comença l'estada mitjançant l'opció Abans de l'arribada. Per exemple, pots tornar a enviar les indicacions i l'hora d'arribada als hostes. Aquí tens un missatge a tall d'exemple:
Tenim moltes ganes de donar-te la benvinguda a «nom de l'allotjament»!
Aquí tens les instruccions per a l'arribada: instruccions per a l'arribada.
També aprofito per recordar-te les normes de la casa:
normes de la casa.
La xarxa wifi es diu «nom de la wifi» i la contrasenya és contrasenya
de la wifi.
Primer dia de l'estada
El primer matí de l'estada dels hostes és un bon moment per saludar-los, assegurar-te que tot està en ordre i respondre a qualsevol pregunta que tinguin.
Pots fer servir l'opció Després de l'arribada per crear un missatge de benvinguda per als hostes. Per crear aquests missatges, pots aprofitar les idees que t'hem donat en les seccions anteriors o també pots escriure'ls de zero i donar-los un toc creatiu. Aquí tens un exemple de com pot ser el missatge:
Hola, nom del viatger!
Esperem que t'ho estiguis passant d'allò més bé i que l'espai t'hagi agradat.
Fes-nos saber si hi ha res que puguem fer
perquè estiguis més a gust.
El dia abans de la sortida
El dia abans de la sortida, pots recordar als hostes què han de fer abans de marxar, on han de deixar les claus i què han de fer amb la roba dels llits, les tovalloles i la brossa.
Amb l'opció Abans de la sortida, pots enviar un missatge com aquest:
Hola, nom del viatger,
T'envio un recordatori breu per avisar-te que la sortida és demà
(dia de sortida), en qualsevol moment abans de les hora de sortida. Aprofito per demanar-te
que, abans de marxar, facis aquestes coses:
- Treure la brossa i deixar-la als cubells que hi ha al costat del garatge.
- Apagar tots els llums i el termòstat.
- Tancar totes les portes quan marxis.
Moltes gràcies per allotjar-te al nostre espai! Esperem que hagis tingut una estada fantàstica
a nom de l'allotjament. T'estarem molt agraïts si deixes una avaluació de la teva
estada amb nosaltres.
La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.
Aspectes destacats
Les etiquetes especials, que també s'anomenen codis de drecera, inclouen la informació de cada reserva per afegir-hi un toc personal.