Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Noves directrius per escriure el títol del teu anunci

    Actualitza el títol per fer destacar el teu espai als resultats de cerca.
    Escrit per Airbnb el dia 17 de juny de 2022
    Lectura de 4 minuts
    S'ha actualitzat el dia 22 de juny de 2022

    Aspectes destacats

    • Escriu un títol curt perquè s'adapti a la pantalla d'un telèfon mòbil.

    • No facis servir emojis ni ho escriguis tot en majúscules.

    Hem fet el canvi més gran a Airbnb en una dècada i, com a part del nou disseny, hem eliminat els títols dels anuncis escrits per l'amfitrió dels resultats de cerca. Hem pres aquesta decisió perquè volem mostrar tots els títols en un format coherent. D'aquesta manera, seran més fàcils de llegir per als viatgers, independentment del seu idioma o del dispositiu que facin servir.

    Des que vam presentar els canvis, ens heu enviat molts comentaris i en molts d'ells ens demanàveu tornar a mostrar els títols dels anuncis als resultats de cerca dels hostes. Entenem que t'interessi tant aquest tema: el títol de l'anunci és una de les primeres coses que els viatgers llegeixen als resultats de cerca i una oportunitat per explicar-los què fa que el teu espai sigui únic.

    A partir del 30 de juny, tornarem a mostrar els títols dels teus anuncis als resultats de cerca dels viatgers. A més, t'oferim noves directrius per escriure un títol efectiu que poden ajudar-te a fer destacar el teu anunci als resultats de cerca, donar tota la informació als hostes i crear interès perquè reservin el teu espai.

    Els títols curts funcionen millor

    Quan els hostes cerquen anuncis a través d'Airbnb fan servir dispositius de tot tipus amb pantalles de diferents mides. Tingues present que un títol que es veu bé en un navegador web pot ser massa llarg quan apareix en l'aplicació per a mòbils i, per tant, que sigui complicat per als viatgers visualitzar-lo.

    Els títols més llargs s'escurcen automàticament als resultats de cerca i la part final del títol es reemplaça per uns punts suspensius. Per exemple, «Caseta al camp amb vista al llac, foguera i rampa per a barques» es convertiria en «Caseta al camp amb vista al llac...».

    Si limites el nombre de caràcters, sabràs del cert que el títol es mostrarà sencer tant en un ordinador com en dispositius mòbils. Tingues en compte que els hostes que cerquen espais mentre viatgen acostumen a fer les cerques amb el mòbil i, per tant, només poden veure 32 caràcters. Si el títol té més de 32 caràcters, pensa a afegir la informació més important primer.

    Aquí tens tres bons exemples de títols d'anuncis breus:

    • Loft modern amb vista al centre
    • Casa a la muntanya per a xefs
    • Vil·la a la platja a Año Nuevo

    Escriure només en majúscules dificulta la lectura

    Si escrius en format de frase, només has d'emprar la majúscula per a la primera lletra de la primera paraula del títol. Pensa que si escrius totes les paraules amb la primera lletra en majúscula no és correcte, i si les poses TOTES EN MAJÚSCULA sembla com si estiguessis cridant.

    Perquè els hostes gaudeixin d'una millor experiència de cerca, no escriguis en majúscules les altres paraules del títol, tret que es tracti d'un nom propi, com ara una ciutat. També pots fer excepcions per a les abreviatures, com ara si parles dels EUA, o si fas servir el codi d'un aeroport, com ara BCN.

    Et donem un exemple de com no has de fer servir les majúscules al títol d'un anunci:

    • NOU Equipament, PISCINA ENORME i Vistes Fantàstiques

      Aquí tens tres bons exemples de títols d'anuncis escrits fent servir les majúscules i minúscules de forma correcta:

      • Xalet al costat del mar a Bondi Beach
      • Habitació romàntica d'estil victorià
      • Estudi sostenible a prop de LAX

      Les paraules s'entenen millor que els emojis

      Com que els emojis i els símbols poden significar coses diferents en funció de la persona o el lloc on viu del món, fer-los servir pot ser confús o enganyós. Per exemple, un dit polze aixecat es pot interpretar com un signe d'aprovació, el número u o un gest ofensiu.

      Perquè el títol de l'anunci sigui més simple i fàcil de llegir, fes servir paraules senzilles i descriptives per definir el teu espai. Escriure caràcters especials (com ara !, # o *) està bé, però és millor no repetir-los per donar més èmfasi (per exemple, !!! o ***). Per separar les idees, pots fer servir comes amb espais o una barra inclinada sense espais.

      Per exemple, és millor no escriure:

      • **** Xalet per practicar esquí i golf ****!!!

      Una alternativa millor seria:

      • Xalet per practicar esquí/golf amb pati privat

      Més detalls i menys repeticions

      En la majoria de casos, no cal repetir la informació que ja s'ha proporcionat als hostes als resultats de cerca, com ara la ciutat, el poble o el nombre total de llits. En lloc d'això, pots fer servir el títol de l'anunci per afegir detalls únics que cridin l'atenció.

      Per exemple, si el teu espai es troba a Buenos Aires, pots incloure el barri, com ara «Recoleta», al títol de l'anunci. Si és a Florència, Itàlia, pots especificar que es troba «a prop dels Uffizi» o indicar un altre lloc emblemàtic proper al teu espai. Així, els hostes podran entendre millor on està situat l'allotjament. Si disposes d'un espai d'oficina, també pots escriure al títol que és «apte per treballar-hi».

      Si l'anunci és nou, pots ometre la paraula «nou» del títol, perquè ja afegim un distintiu que ho indica en aquests anuncis als resultats de cerca.

      Llegeix la política de continguts d'Airbnb

      La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

      Aspectes destacats

      • Escriu un títol curt perquè s'adapti a la pantalla d'un telèfon mòbil.

      • No facis servir emojis ni ho escriguis tot en majúscules.

      Airbnb
      17 de juny de 2022
      T'ha resultat útil?