Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    13 de maig: és hora de començar a mirar cap al futur

    13 de maig: és hora de començar a mirar cap al futur

    Descobreix les noves tendències de viatge i coneix com Airbnb té previst adaptar-s'hi.
    Escrit per Airbnb el dia 13 de maig de 2020
    Vídeo de 23 minuts
    S'ha actualitzat el dia 14 de maig de 2020

    Aspectes destacats

    • Els hostes cercaran allotjaments privats més a prop de casa i tindran en compte especialment la netedat, el preu i la flexibilitat.

    • Cadascú pot decidir lliurement si vol seguir el protocol de neteja millorat, ja que és opcional, si bé nosaltres recomanem a tothom que adopti unes pautes de neteja més estrictes.

    • Tot i que hem hagut de reduir la plantilla, continuem treballant amb la mateixa dedicació que sempre per donar suport a la nostra comunitat d'amfitrions.

    En la sessió de novetats per a amfitrions d'aquesta setmana, Brian Chesky, executiu en cap d'Airbnb, ha centrat la mirada en el futur. Ha parlat de la difícil decisió de reduir la plantilla d'Airbnb, ha explicat com evoluciona el sector dels viatges i ha continuat resolent els dubtes més recurrents dels amfitrions. Aquests són alguns dels punts més destacats del comunicat.

    Adaptar-se al futur dels viatges

    El sector dels viatges es caracteritza per la fortalesa i la capacitat d'adaptació i de superació. En aquest sentit, tot i que sabem que la recuperació no serà immediata, sí que hem començat a observar signes de millora. De tota manera, no hem d'oblidar que, possiblement, la gent ja no viatjarà de la mateixa manera que abans de la pandèmia del coronavirus. Aquestes són algunes de les tendències que hem observat últimament a Airbnb:

    • La gent reservarà allotjaments més a prop de casa. Des que va començar la pandèmia, el percentatge de persones que reserven allotjaments a prop d'on viuen s'ha incrementat en més del doble i ha passat del 13 al 30 %.
    • Els viatgers buscaran opcions més assequibles. L'economia mundial s'ha ressentit de la crisi del coronavirus i molta gent s'ha quedat sense feina. Per tant, és totalment lògic i comprensible que els allotjaments més econòmics (els que costen menys de 50 dòlars la nit) tinguin cada vegada més demanda.
    • La gent preferirà els allotjaments privats. La majoria d'hostes que s'han allotjat a Airbnb i de persones que ho volen fer en un futur ens han dit que se sentirien més còmodes allotjant-se amb la família en un espai anunciat a Airbnb que en un hotel.
    • Més que mai, la netedat serà prioritària. La bona notícia és que els amfitrions a Airbnb ja ho tenen per la mà: en el 94 % de les avaluacions, els hostes han puntuat la netedat dels allotjaments amb 4 i 5 estrelles. A més, amb el nou protocol de neteja avançada, et serà més fàcil protegir-te i protegir els hostes, a la vegada que tindràs més probabilitats que el teu anunci destaqui sobre la resta.
    • La gent tendirà a reservar els viatges a l'últim moment. El percentatge de reserves d'última hora s'ha duplicat des de l'inici de la pandèmia de COVID-19.

    Donar suport als amfitrions amb una plantilla reduïda

    És cert que hem hagut de reduir la plantilla, però no pateixis, perquè tenim el personal necessari per atendre't i donar-te suport. Continuarem resolent els dubtes que tinguis a través de les xarxes socials, el Centre de la comunitat i l'equip d'assistència a la comunitat i et seguirem demanant l'opinió, tant en línia com a través de les xerrades virtuals per a amfitrions. Sí que et demanem, per això, una mica de paciència i comprensió durant les pròximes dues setmanes. S'han fet molts canvis en el si dels nostres equips i fins que no ens hi hàgim adaptat per complet és possible que no t'atenguem amb la mateixa puntualitat. Tot i això, seguirem els passos de l'equip d'assistència a la comunitat, que va aprendre a treballar d'una manera diferent quan va esclatar aquesta crisi, i ens continuarem reinventant per donar a amfitrions i viatgers el suport que necessiten.

    Trobar l'equilibri entre les necessitats dels amfitrions i les necessitats dels hostes

    Alguns de vosaltres ens heu preguntat per què les polítiques i els programes que posem en marxa sembla que afavoreixin els hostes en detriment dels amfitrions i volem que sapigueu que ens comprometem a ajudar hostes i amfitrions per igual. Els amfitrions sou una peça clau i insubstituïble d'aquest engranatge. Al mateix temps, però, sabem que si els hostes no estan a gust a la plataforma, no tornaran a fer cap més reserva. Per tant, també hem de vetllar per satisfer les seves necessitats. De fet, i això potser us xocarà, molts dels comentaris negatius sobre la Política per a casos de força major els han fet hostes.

    Sempre és complicat conciliar les necessitats de totes les parts que participen en una plataforma bilateral com Airbnb, però procurem fer les coses tan bé com podem. En aquest sentit, els comentaris que ens feu arribar són fonamentals, ja que ens ajuden a equilibrar els dos plats de la balança, així que us animem a seguir donant-nos la vostra opinió. El Centre de la comunitat continua sent el millor lloc on podeu compartir les vostres inquietuds i fer-nos les observacions que considereu oportunes.

    Aplicar el protocol de neteja millorat d'Airbnb

    Fa poc vam presentar el nostre protocol de neteja recomanat, que consisteix en unes pautes de neteja pas a pas per als amfitrions. Arran de la notícia, alguns de vosaltres ens heu preguntat si us penalitzarem en el cas que no us comprometeu a seguir aquest protocol, que hem elaborat amb l'assessorament d'especialistes. És cert que ens agradaria que tots els amfitrions a Airbnb aprofitessin aquesta oportunitat per protegir-se millor, tant a si mateixos com als seus hostes, però el protocol és completament opcional. Per tant, no imposarem cap mena de penalització als amfitrions que optin per no implementar-lo.

    En resum, doncs, cal tenir en compte que a partir d'ara els hostes seran més exigents que mai amb la neteja. Per aquest motiu, creiem que adoptar el nou protocol us pot beneficiar en termes de competitivitat. Ens hem esforçat al màxim perquè la majoria dels amfitrions pugui posar aquestes mesures en pràctica sense problemes. Els amfitrions que no puguin implementar el protocol tindran l'opció d'oferir un interval entre reserves. Més informació

    Recuperar les nostres arrels

    Quan puguem deixar enrere la crisi del coronavirus, la gent tindrà unes ganes boges de tornar a sentir el caliu humà i, precisament, les relacions humanes són el fort d'Airbnb. Tanmateix, no podríem dur a terme la nostra missió de crear un sentiment de pertinença i connexió social sense els amfitrions com tu, que obriu les portes de casa vostra per rebre hostes i organitzeu experiències. És per aquest motiu que, amb energies renovades, ens centrarem a fer possible aquesta missió i ens esforçarem encara més per fer-te costat.

    Esperem poder continuar aquest viatge junts. Per part nostra, treballem per consolidar i enfocar millor l'activitat d'Airbnb. Moltes gràcies per formar part de la nostra comunitat d'amfitrions i per tota la feina que fas.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Informació sobre l'enregistrament de la sessió de novetats per als amfitrions de l'executiu en cap d'Airbnb: aquest vídeo està disponible en portuguès brasiler, francès, alemany, italià, japonès, coreà, rus, xinès simplificat i castellà. A la part inferior d'aquesta pàgina pots escollir l'idioma que vulguis. La interpretació simultània de la sessió de novetats per a amfitrions amb l'executiu en cap Brian Chesky serveix per facilitar la comunicació i no representa cap registre autèntic ni literal dels diàlegs. Només es considera autèntic el discurs original en anglès.

    Aspectes destacats

    • Els hostes cercaran allotjaments privats més a prop de casa i tindran en compte especialment la netedat, el preu i la flexibilitat.

    • Cadascú pot decidir lliurement si vol seguir el protocol de neteja millorat, ja que és opcional, si bé nosaltres recomanem a tothom que adopti unes pautes de neteja més estrictes.

    • Tot i que hem hagut de reduir la plantilla, continuem treballant amb la mateixa dedicació que sempre per donar suport a la nostra comunitat d'amfitrions.

    Airbnb
    13 de maig de 2020
    T'ha resultat útil?