Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Com tranquil·litzar els hostes i garantir reserves futures

    Explica'ls de quina manera has millorat les pautes de neteja o suggereix-los altres dates, i molt més.
    Escrit per Airbnb el dia 20 d’abr. de 2020
    Lectura de 3 minuts
    S'ha actualitzat el dia 27 d’abr. de 2021

    Aspectes destacats

    • Explica'ls com has millorat la neteja de l'espai, especialment si segueixes aquestes pautes.

    • Ofereix un accés independent i altres opcions que ajudin al distanciament físic

    • Proposa'ls altres dates i planteja't oferir-los un descompte

    • Recorda que per als hostes la situació també és difícil i que l'amabilitat i l'empatia són molt importants

    • Consulta la nostra guia completa per afinar els instruments de cara a la represa dels viatges.

    El sector dels viatges està vivint un moment difícil. Saps més bé que ningú com la COVID-19 afecta els amfitrions, i sou molts els que alhora enteneu el dilema que tenen els hostes: no és fàcil planificar les vacances quan no saps si podràs viatjar.

    Com que les coses encara són tan incertes, és possible que els hostes s'estiguin plantejant què fer amb una reserva programada. Si els ofereixes garanties addicionals, recomanacions pràctiques i una mica d'empatia, pots ajudar-los a prendre una decisió informada i a minimitzar l'impacte en la teva activitat com a amfitrió. A continuació et donem algunes idees que hem recopilat dels amfitrions durant les nostres sessions en línia internacionals:

    Comparteix els teus mètodes de neteja millorats

    La netedat ara és més important que mai. Per ajudar a reduir la propagació de la COVID-19, hem elaborat un conjunt de pautes de neteja seguint les recomanacions dels Centres per al Control i Prevenció de Malalties (CDC, per la sigla en anglès). Si segueixes aquestes pautes, pots enviar un missatge als hostes abans de la seva estada perquè n'estiguin al corrent. També pots mencionar a la descripció de l'anunci les mesures addicionals que estàs prenent per netejar i desinfectar el teu espai.

    Explica'ls com contribueixes al distanciament social

    Explica als hostes les mesures que has adoptat per minimitzar el contacte personal durant la seva estada, des d'oferir accés independent fins a cancel·lar tasques de manteniment rutinàries. També pots destacar les característiques de l'allotjament que faciliten l'aïllament, com ara tenir una entrada independent o l'absència de veïns.

    Proposa'ls noves dates de reserva

    Amb les ordres de confinament i les advertències pel que fa als viatges que hi ha arreu del món, és possible que durant les dates reservades els hostes no puguin arribar al teu allotjament, però això no vol dir que hagin canviat radicalment d'opinió respecte al viatge i ja no vulguin fer-lo. Planteja't posar-t'hi en contacte i proposar-los unes altres dates. Parlant directament amb els hostes podeu trobar una solució que us convingui a tots.

    Ofereix als hostes l'oportunitat de tornar a fer la reserva amb un descompte

    El sector dels viatges és un sector sòlid i aviat la gent tornarà a tenir ganes d'explorar el món. Quan això passi, buscaran allotjaments i tu pots marcar la diferència respecte de la competència. Si tens una reserva i creus que és probable que l'hoste la cancel·li, planteja't posar-t'hi en contacte ioferir-li un descompte si la trasllada a unes altres dates. D'aquesta manera, no tan sols t'assegures reserves futures, sinó que els hostes agrairan el gest i tindràs més probabilitats que et recomanin o et tornin a fer alguna reserva. Et recordem que els hostes no rebran cap reembossament si cancel·len qualsevol reserva feta a partir del 14 de març a causa de la COVID-19, llevat que hagin contret la malaltia.

    Recorda que per als hostes la situació també és difícil

    Per a moltes persones, cancel·lar un viatge és una gran decepció. A més, és possible que estiguin vivint els efectes de la COVID-19 d'altres maneres, ja sigui perquè han hagut d'anul·lar el casament, han perdut la feina o tenen algun familiar o amic malalt. Intenta tenir-ho en compte quan rebis una sol·licitud de cancel·lació. Si respons amb amabilitat i empatia, tens més probabilitats que reservin de nou el teu allotjament un cop puguin tornar a viatjar.

    Esperem que aquests suggeriments et siguin útils a l'hora de posar-te en contacte amb els hostes. Amb el plantejament adequat, els pots donar la confiança que necessiten per mantenir les reserves i trobar una solució que us convingui a tots. Estem convençuts que aviat podrem tornar a viatjar. Quan sigui possible, seràs l'amfitrió que recordaran.

    Aspectes destacats

    • Explica'ls com has millorat la neteja de l'espai, especialment si segueixes aquestes pautes.

    • Ofereix un accés independent i altres opcions que ajudin al distanciament físic

    • Proposa'ls altres dates i planteja't oferir-los un descompte

    • Recorda que per als hostes la situació també és difícil i que l'amabilitat i l'empatia són molt importants

    • Consulta la nostra guia completa per afinar els instruments de cara a la represa dels viatges.
    Airbnb
    20 d’abr. de 2020
    T'ha resultat útil?