Salta
    Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits
    Com obtenir respostes sobre el COVID-19 i els viatges

    Com obtenir respostes sobre el COVID-19 i els viatges

    Si necessites modificar o cancel·lar una reserva, aquí trobaràs alguns recursos útils.
    Escrit per Airbnb el dia 13 de març de 2020
    Lectura de 4 minuts
    S'ha actualitzat el dia 31 de març de 2020

    Darrera actualització: 30 de març del 2020

    Tant si ets un hoste com un amfitrió, a molts membres de la nostra comunitat d'Airbnb els preocupa allotjar hostes o viatjar en aquests moments. És totalment comprensible. Som conscients que posar-se en contacte amb el nostre equip d'ajuda a la comunitat requereix més temps que de costum. El nostre equip està ajudant tants amfitrions i viatgers com pot, però entenem que és molt empipador no rebre una resposta immediata.

    Per protegir la salut i garantir la seguretat dels membres del nostre equip, hem hagut de tancar diversos llocs de treball de tot el món. Tot i que permetem que la gent treballi des de casa sempre que és possible, molts dels nostres equips internacionals treballen amb el personal reduït. A pesar d'aquests inconvenients, ens comprometem a fer tot el que puguem per ajudar-te.

    A part de respondre a les trucades i als missatges tan de pressa com podem, hem creat la pàgina Airbnb.com/COVID, en què pots trobar l'ajuda i la informació que necessites. Molts problemes habituals es poden resoldre en línia, sobretot si tens una reserva que compleix els requisits de la nostra Política per a casos de força major.

    Aquestes són algunes de les coses que pots fer per trobar respostes en aquests moments difícils:

    Consulta sovint la web Airbnb.com/COVID19

    Cada dia es publica informació nova i això pot causar confusió tant per rebre hostes com per viatjar. Responem a les teves preguntes principals per a que disposis de tota la informació possible. Això és el que has de saber:

    • Informa't sobre la nostra Política per a casos de força major: per a les reserves que compleixen els requisits, els hostes poden rebre reembossaments íntegres o crèdit de viatge i els amfitrions poden fer cancel·lacions sense penalitzacions. Tingues en compte que el nostre equip d'ajuda a la comunitat està assistint tants amfitrions i viatgers com pot i potser requereix més temps per respondre que de costum. Si la reserva compleix els requisits per a la cancel·lació d'acord amb la nostra Política per a casos de força major, els viatgers rebran un reembossament íntegre o crèdit de viatge i els amfitrions podran fer la cancel·lació sense cap penalització.
    • Assabenta't de tot: a mesura que la situació evolucioni, continuarem actualitzant la cobertura de la Política per a casos de força major (incloent-hi les dates i ubicacions que compleixen els requisits). Així, doncs, et recomanem que desis aquest article del Centre d'ajuda com a adreça d'interès.

    Ves al Centre d'ajuda

    Tot i que sabem que de vegades cal posar-se en contacte amb un membre de l'equip d'atenció al client, és possible que al Centre d'ajuda trobis tota la informació necessària per resoldre les teves preguntes sobre allotjar hostes o viatjar. Algunes de les preguntes més freqüents que rebem dels amfitrions i viatgers són:

    Informa't sobre les eines i els programes nous

    Estem desenvolupant un conjunt d'eines i programes amb el nom de «Reserves més flexibles» per ajudar als amfitrions a rebre els hostes i per a que els hostes puguin viatjar amb més seguretat durant aquesta situació d'incertesa.

    • Estem implementant filtres de cerca per a que els viatgers puguin trobar anuncis amb polítiques de cancel·lació flexibles. Per als amfitrions, hem recopilat consells sobre com oferir polítiques de cancel·lació flexibles i altres idees per a que els hostes puguin organitzar futurs plans de viatge amb tranquil·litat.
    • Estem introduint una nova eina per a que els amfitrions puguin cancel·lar determinades reserves sense rebre cap penalització i sense haver de posar-se en contacte amb el nostre equip d'ajuda a la comunitat. Això permetrà als amfitrions optar per reembossar els hostes que no puguin fer un viatge en aquest moment però que no compleixin els requisits de la Política per a casos de força major. En lloc de posar-se en contacte amb el nostre equip d'ajuda a la comunitat, els hostes poden demanar un reembossament a través de l'eina i els amfitrions poden fer un reembossament íntegre o parcial als hostes directament.
    • Si falten poques setmanes per a l'inici de la teva reserva i t'has de posar en contacte amb un membre del servei d'atenció al client, et demanem que t'esperis. D'aquesta manera, podran atendre algunes de les sol·licituds més urgents i després oferir-te l'atenció que necessites.

    Com sempre, gràcies per formar part de la nostra comunitat d'Airbnb. Agraïm molt la teva paciència en aquests moments difícils.

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Airbnb
    13 de març de 2020
    T'ha resultat útil?