Navega cap endavant per accedir als resultats suggerits

    Una manera més senzilla de recórrer les avaluacions injustes

    Ara pots demanar que s'esborri una avaluació injusta, independentment del temps que faci que s'ha publicat.
    Escrit per Airbnb el dia 16 de nov. de 2022
    Lectura de 3 minuts
    S'ha actualitzat el dia 30 de nov. de 2022

    És habitual que els amfitrions prefereixin conèixer l'historial d'un hoste a Airbnb abans d'acceptar una sol·licitud de reserva. També els preocupa la possibilitat de rebre avaluacions injustes. En conseqüència, estem actualitzant el sistema d'avaluacions perquè puguis consultar les avaluacions d'altres amfitrions cap als hostes i recórrer qualsevol avaluació injusta.

    Més detalls a les avaluacions

    Ara, com a amfitrió podràs aprofundir en les avaluacions dels hostes amb detalls més concrets i la resta d'amfitrions podran llegir l'avaluació completa. A més de la puntuació general dels hostes, sabràs com els han valorat pel que fa a la netedat, la comunicació i el compliment de les normes de la casa. Les teves avaluacions també ajudaran a fer complir les regles fonamentals per als hostes i et permetran informar de qualsevol hoste que no les compleixi.

    En les avaluacions que et deixen els hostes s'hi aplica el mateix procés. Els hostes continuaran puntuant l'estada en general amb estrelles (d'una a cinc). Ara, a més, també poden afegir una puntuació amb estrelles i especificar què ha anat bé o què podria haver anat millor en diverses categories.

    Per exemple, si el teu allotjament està molt net, els hostes poden posar-hi cinc estrelles i deixar el comentari «un bany net com una patena». Les puntuacions amb estrelles i els comentaris en categories específiques no tenen cap efecte en la categoria de Superhost.

    Una protecció més forta contra les avaluacions injustes

    Hauries de poder allotjar hostes sense preocupar-te per si t'acaben deixant una avaluació negativa a conseqüència d'alguna cosa que no estava a les teves mans.

    Per això, tens l'opció d'impugnar qualsevol avaluació injusta, independentment de quan s'hagi publicat, dels hostes que hagin infringit greument les condicions, com ara:

    • Causar danys a la propietat (novetat del novembre del 2022).
    • Quedar-se a l'allotjament més dies dels reservats (novetat del novembre del 2022).
    • Infringir les normes de la casa (novetat del novembre del 2022).
    • Organitzar una festa o un esdeveniment no autoritzats a l'allotjament (en vigor des de l'abril del 2021).

    Si has sol·licitat que eliminem una avaluació abans del 16 de novembre del 2022, hauràs de tramitar una sol·licitud nova, d'acord amb l'última versió de la política.

    Que impugnis una avaluació no significa necessàriament que l'eliminem. Si decideixes recórrer contra una avaluació, et demanarem que ens proporcionis proves, com ara fotos o fils de missatges amb els hostes. Aquesta informació ha de servir per demostrar que hi ha hagut una infracció greu de les polítiques i que el fet que hagis exigit el compliment d'una política ha portat a una avaluació injusta com a represàlia.

    Més informació sobre la política d'avaluacions

    Llavors, com s'aplica la nova política? Suposem que un hoste fuma al teu allotjament i infringeix, així, una de les normes de la casa. Expliques a l'hoste que has trobat burilles de cigarretes a la sala d'estar i envies una sol·licitud de reembossament de la neteja addicional. Com a resposta, l'hoste es nega a fer el pagament i deixa una avaluació negativa. Amb la nova política podràs impugnar aquesta avaluació. Nosaltres estudiarem el cas per determinar si es compleixen els requisits per poder-la eliminar.

    A principis del 2023, posarem en marxa el nostre assistent virtual, perquè et resulti més senzill recórrer una avaluació sense haver de posar-te en contacte amb l'equip d'assistència a la comunitat.

    Com que ens vau fer arribar molts comentaris al respecte, hem decidit renovar el funcionament de les avaluacions. Per això, ens agradaria que continuéssiu fent-nos arribar les vostres opinions. Així podem oferir-vos el que necessiteu.

    Consulta els detalls sobre l'edició d'hivern del 2022 d'Airbnb

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Airbnb
    16 de nov. de 2022
    T'ha resultat útil?