Què passa quan els hostes cancel·len o modifiquen una reserva?

Descobreix com afecta un canvi de plans al teu cobrament.
Escrit per Airbnb el dia 19 de jul. de 2021
Lectura de 3 minuts
S'ha actualitzat el dia 24 d’ag. de 2022

Aspectes destacats

  • Si un hoste cancel·la una reserva, s'aplicarà la política de cancel·lació que hagis establert per a l'espai.

  • Si acceptes una modificació a la reserva de l'hoste, rebràs el pagament 24 hores després de la nova hora d'arribada.

  • Tria quina política de cancel·lació s'ajusta a les teves necessitats

La vida és incerta i, de vegades, els hostes han de cancel·lar o modificar les seves reserves. Depenent de la teva política de cancel·lació i de l'antelació amb què cancel·lin els hostes, és possible que rebis un cobrament per la reserva encara que l'hoste cancel·li l'estada.

A continuació t'expliquem què passarà si els hostes cancel·len o modifiquen la reserva, o bé si sol·liciten un reembossament parcial.

Què passa si un hoste cancel·la la reserva?

Si un hoste cancel·la la reserva, s'aplicarà la política de cancel·lació que hagis establert per a l'espai. Si tens un cobrament pendent, te l'enviarem 24 hores després de l'hora programada per a l'arribada dels hostes.

Per exemple, si tens una política de cancel·lació semiestricta i l'hoste la cancel·la menys de set dies abans de l'arribada, cobraràs el 100 % del preu per nit de totes les nits, menys els impostos i les tarifes. T'enviarem aquest cobrament 24 hores després de l'hora programada per a l'arribada dels hostes. Si l'hoste no es presenta a l'allotjament, no rebràs el cobrament que correspongui a les despeses de neteja, la tarifa per animals de companyia o la tarifa per hoste addicional.

Trobaràs un registre de tots els cobraments i les modificacions corresponents a l'historial de transaccions.

Més informació sobre els cobraments

Què passa si l'hoste modifica la reserva?

Si un hoste modifica la reserva, normalment enviarem el pagament 24 hores després de la nova hora d'arribada. Si ofereixes estades llargues, rebràs un pagament mensual per aquestes reserves.

Per exemple, si aproves una sol·licitud de modificació perquè un hoste s'allotgi a l'espai durant 10 dies a l'agost en lloc de 10 dies al juny, i la sol·licitud es fa amb prou temps perquè no s'apliqui la política de cancel·lació, t'enviarem el pagament 24 hores després de la nova hora d'arribada de l'hoste.

Si un hoste modifica la reserva mentre està al teu espai, els cobraments que et corresponguin en endavant es poden veure afectats.

Per exemple, si un hoste arriba al teu espai per a una estada de 20 dies, t'enviarem el cobrament 24 hores després de l'hora d'arribada. Si hagués de cancel·lar la reserva i marxar el desè dia, i en cas que tinguessis una política de cancel·lació flexible, tindries dret al pagament de cada nit que l'hoste hagi passat a l'allotjament més una nit addicional.

En aquest cas, com que ja hauries rebut el cobrament complet, ajustaríem els teus propers cobraments per cobrir el cost del reembossament parcial.

Què passa quan un hoste sol·licita un reembossament?

Si un hoste arriba a l'allotjament esperant un servei però aquest no està disponible, és possible que demani un reembossament parcial. Per exemple, si la banyera d'hidromassatge s'espatlla de forma inesperada i és una característica principal de la vil·la, l'hoste pot posar-se en contacte amb tu per sol·licitar un reembossament parcial.

Com que en aquest punt ja hauries rebut el cobrament complet de l'estada, si acceptes compensar l'hoste amb un reembossament parcial, ajustarem els teus propers cobraments per cobrir el cost corresponent. També pots reembossar als hostes a través del Centre de resolucions. Si envies el pagament d'aquesta manera, els teus propers cobraments no es veuran afectats.

Protegir-te de les cancel·lacions

Per descomptat, que un hoste hagi de cancel·lar o modificar la reserva no està sota el teu control. El que sí que pots fer és repassar la informació sobre les nostres polítiques de cancel·lació per part de l'hoste i triar la que millor s'adapti a les teves necessitats, per assegurar-te que la configuració del teu anunci sigui l'adequada.

També és bona idea fer tasques de manteniment rutinàries i comunicar-te amb els hostes en moments importants, de manera que puguis assegurar-te que el teu espai estarà preparat per rebre hostes i que podràs ajudar-los si alguna cosa surt malament.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Aspectes destacats

  • Si un hoste cancel·la una reserva, s'aplicarà la política de cancel·lació que hagis establert per a l'espai.

  • Si acceptes una modificació a la reserva de l'hoste, rebràs el pagament 24 hores després de la nova hora d'arribada.

  • Tria quina política de cancel·lació s'ajusta a les teves necessitats

Airbnb
19 de jul. de 2021
T'ha resultat útil?