Fes que l'arribada i la sortida siguin bufar i fer ampolles

Ajuda els hostes a sentir-se com a casa de principi a fi.
Escrit per Airbnb el dia 15 d’abr. de 2024
Lectura de 3 minuts
S'ha actualitzat el dia 15 d’abr. de 2024

L'arribada i la sortida són moments importants que poden fer que l'estada passi a ser de cinc estrelles, o també arruïnar-la. Els hostes esperen poder accedir a l'allotjament amb facilitat, sentir-s'hi com a casa i, a l'hora de marxar, no tenir gaires complicacions.

Simplifica l'arribada a l'allotjament

Els hostes volen saber com trobar el teu allotjament i com obrir la porta quan arriben. Busca maneres de simplificar el procés d'arribada:

  • Fes servir la guia per a l'arribada per donar informació important. A l'editor d'anuncis pots configurar o modificar el mètode d'accés, l'hora d'arribada, les indicacions, la guia de la casa, la contrasenya de la wifi i molt més: tot des d'un sol lloc. Els hostes poden consultar aquesta informació després de fer la reserva.

  • Mostra els passos per accedir a l'espai. Pots incloure fotos o fins i tot un vídeo per ajudar els hostes a entrar-hi. Per exemple, pots afegir una foto que mostri on es troba el pany a la porta o com obrir la caixa de seguretat. 

  • Fes una vista prèvia de la guia. Fes un toc al botó Mostra per consultar la informació per a l'arribada tal com la mostrem als hostes. Demana a un amic que provi les teves instruccions i fes els canvis necessaris perquè l'arribada sigui d'allò més senzilla.

  • Fes canvis al teu espai. Prova d'afegir il·luminació, penjar cartells o instal·lar un altre tipus de pany, com ara un pany intel·ligent o un teclat numèric, per facilitar el procés d'arribada tant a tu com als hostes.

Els hostes poden enviar-te un missatge amb preguntes sobre l'arribada. Respon com més aviat millor, sobretot en les 24 hores prèvies a l'arribada.

Fes que tots els hostes se sentin benvinguts

La manera com reps els hostes i com t'anticipes a les seves necessitats són punts que distingeixen un gran amfitrió. Si prestes atenció fins i tot en els detalls més petits, causaràs una gran impressió als hostes.

  • Programa un missatge de benvinguda. El dia de l'arribada, fes saber als hostes que estàs disponible si necessiten qualsevol cosa.

  • Allotja hostes de manera inclusiva. Recorda que no cal que els hostes comparteixin les teves creences ni els teus costums.

  • Ofereix un servei atent. Mostra interès pels hostes i prioritza les seves necessitats, tot respectant-ne la privacitat.

A la Rie, que és membre del Consell dels amfitrions i Superhost a Yomitan (Japó), li agrada deixar una nota de benvinguda amb informació útil sobre la zona. «Si són pares i em diuen que venen amb nens petits, els recomano una botiga per comprar bolquers», explica. «Si tenen un gos, els explico on poden comprar menjar de qualitat per a animals de companyia.»

Deixa un record inesborrable

Pensa que la sortida és l'última experiència que tenen els hostes al teu espai. I de segur que vols que recordin l'estada fantàstica que han viscut.

Fes servir la guia per a l'arribada per donar unes instruccions clares i senzilles per a la sortida. Et recomanem que et plantegis si les tasques que s'han de fer abans de la sortida, com ara treure les escombraries o recollir les tovalloles usades, són una experiència de cinc estrelles per als hostes. També pots incloure aquestes tasques a la teva rutina de neteja per millorar les avaluacions.

Després de cada estada, envia un missatge d'agraïment als hostes. Convida'ls a tornar i fes-los saber que valores molt els seus comentaris. Pregunta'ls què els pots oferir la pròxima vegada que vinguin.

La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

Airbnb
15 d’abr. de 2024
T'ha resultat útil?