Com que aquest contingut no està disponible en l'idioma que has seleccionat, l'hem posat en l'idioma més similar de què disposem per ara.

Com pots endur-te al sac avaluacions de 5 estrelles?

Les avaluacions bones poden ajudar-te a impressionar els hostes i a aconseguir més reserves.
Escrit per Airbnb el dia 17 de des. de 2020
Vídeo de 6 minuts
S'ha actualitzat el dia 27 de set. de 2023

Les avaluacions et poden ajudar a polir l'anunci, a aparèixer abans als resultats de cerca i a complir els requisits per obtenir la categoria de Superhost. Per tant, és natural que vulguis esforçar-te per aconseguir una avaluació de 5 estrelles cada vegada que algú s'allotja al teu espai.

Com que els Superhosts mantenen una puntuació de 4,8 o superior, són experts en aconseguir avaluacions de 5 estrelles. En el vídeo anterior, hem parlat amb la Catherine i en Bryan, Superhosts a Columbus, Ohio (Estats Units), que ens han explicat els seus millors consells per rebre avaluacions excepcionals.

    Defineix les expectatives

    «Una de les millors maneres de fer que els hostes estiguin satisfets amb la seva experiència és definir les expectatives abans que facin la reserva», diu la Catherine. «Ens agrada donar tanta informació com puguem a la pàgina de l'anunci, ni que sigui: “és una casa centenària i les portes grinyolen”».

    Afanya't a respondre

    «Els viatgers acostumen a quedar-se a casa teva durant un període curt de temps, així que és molt important respondre de pressa quan hi ha algun imprevist», diu la Catherine. Instal·lar l'aplicació d'Airbnb al telèfon intel·ligent per poder respondre als hostes des de qualsevol lloc és molt senzill.

    Fes que se sentin com a casa

    «Pel que fa a la decoració i a l'espai, el més important és que els hostes se'l sentin seu», diu la Catherine. «Treu les teves fotos i els trastos». Es tracta d'assegurar-te que els hostes se sentin còmodes, tot i que sempre és bona idea afegir-hi tocs especials perquè l'espai sigui més acollidor.

    Tenir en compte la decoració també pot ajudar els hostes a sentir-se com a casa. «Això no vol dir que hagis de refer tota la cuina», afegeix en Bryan. «Només cal que els espais siguin còmodes, bonics, oberts i nets.»

    Afegeix un toc local

    «Quan els viatgers s'allotgen al teu espai, no només comparteixes casa teva, també comparteixes la teva ciutat», diu la Catherine. Ella i en Bryan posen a disposició dels hostes xampú, condicionador i sabó per a la cara de fabricació local, així com una col·lecció de llibres d'artistes d'un emprenedor de la zona. «Ens encanta compartir Columbus a través dels nostres ulls», diu la Catherine.

    Prepara't per als imprevistos

    «Per més que t'esforcis per ser un amfitrió de 5 estrelles, tard o d'hora, alguna cosa sortirà malament», diu la Catherine. En Bryan hi està d'acord i afegeix: «una vegada es va rebentar una canonada i va inundar tot el primer pis».

    Els hostes, que celebraven la seva nit de noces, no van poder posar-se en contacte amb ells. «Després d'aquesta experiència, vam buscar un coamfitrió, de manera que si no ens localitzen, hi ha algú que ho té controlat», diu la Catherine.

    No importa quina mena d'allotjament ofereixis a Airbnb: les avaluacions dels hostes poden ser útils i constructives. «Quan algú ens deixa una bona avaluació, valida el que fem i fa que tot valgui la pena», diu la Catherine. «Ens ha ajudat a adoptar l'estil de vida que tant ens agrada.»

    Descobreix més informació a la nostra videoguia completa per a amfitrions novells

    La informació que conté aquest article pot haver canviat des que es va publicar.

    Airbnb
    17 de des. de 2020
    T'ha resultat útil?